Internet, goorste steeg in de stad

Alles in verband met internet
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Internet, goorste steeg in de stad

Bericht door poehaaaaa »

Ben via via op dingen als www.humoron.com gesukkeld. Wat daar te zien is, wel..., sommige dingen zijn leuk om te zien, maar anderen :cry: Bv. een kerel die een autopsie-incisie laat maken zonder verdoving, kerel die onder een metro terechtkwam en nog bij bewustzijn is, bus crash met 10-tallen uiteengereten lijken.

Voor mezelf lees ik alleen die titels zonder de filmpkes te bekijken, maar 2 kinderen hebbende stel ik mij soms de vraag hoe zulke zaken toch voor iedereen zomaar te bekijken zijn. Stel u voor als uw dochter van 10 zo'n dingen ziet, ik word er zelfs ni goed van. En wat binnen 5 à 10 jaar, de kids van dan zijn met internet opgegroeid. Waar is de moraal tegenwoordig? Waarom kan er geen soort internetadressysteem ontwikkeld worden zoals bv .sex, .gore, .+16, of zoiets dat gemakkelijk site blocking toelaat?

Een en ander heeft natuurlijk met opvoeding en "niet alles proberen te verbergen" te maken, maar toch ge kunt uw kinderen ni 24/7 in het oog houden, en bij vriendjes etc kunt ge er ook ni naast gaan zitten hé.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja ze zouden serieus moeten gaan filteren.
Typ iets in in google bv "jonge poesjes" en je krijgt direct een penis van 30cm op uw scherm getoverd.
Denk dat er niet veel tegen te beginnen is, en maar klagen dat er illegaal gedownload word. Dan vind ik persoonlijk zulke gore dingen 10x erger.

Je moet niet veel moeite meer doen idd om de grofste dingen tegen te komen.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Vroeger keken we toch ook naar faces of death? Die films moest je zelfs nog gaan huren in de videotheek. Ik kreeg die als klein manneke gewoon mee, terwijl de verhuurder toch beter zou moeten weten?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"Faces Of Death" is niet te vergelijken met hetgene Poehaaa aanmeld waar alles echt tot in detail te zien is. In "Faces" zat 75% fake en de rest die dan al maar minimaal te zien waren was echt.
"Savage Man, Savage Beast" daar en tegen was wel gruwelijker en heeft bij mij een enorme stempel gezet op mijn brein. Is ook het feit dat ik er allemaal zo niet tegen kan

Misschien erg wat ik nu zeg, maar als ik bv een motor rijder tegen 120km/u zou zien omver rijden, dan zou ik heel hard gaan lopen want ik wil zoiets absoluut niet zien gebeuren.

EDIT: er staan ook wel plezante dingen op die humoron :P
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

De vraag die ik me stel is, hoe men in godsnaam die dingen kan filmen. Ik ben nog nooit met een videocamera een ziekenhuis binnengestapt, een of andere operatiezaal binnengewandeld en lustig beginnnen te filmen. Dat kan hier gewoon niet.
Staan leuke dingen op maar sommige zaken zijn er gewoon over.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

In veel landen is het dacht ik verplicht om een operatie, ongeval etc... vast te leggen op Foto en/of Video (kwestie van bewijs materiaal etc..)
Het zijn die mensen zoals lijkschouwers, politie, griffiers, ziekenhuis personeel enz die die dingen laten uitlekken op het www.

In landen zoals India en co zal er op zoiets niet echt veel controle bestaan, het ligt er maar voor het grijpen peins ik.

En we leven nu ook 1x in een "big-brother-is-watching-you" tijdperk, met wel iedereen die een GSM, Kodak heeft in camera modus. Er moeten maar een gek zijn die toevallig een ongeval filmt waar de body parts afvliegen en 1uur later staat dat al te pronken op het www, met 9 van de 10 de filmer erbij met zijn duim omhoog :thumright:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ThaMan schreef:"Faces Of Death" is niet te vergelijken met hetgene Poehaaa aanmeld waar alles echt tot in detail te zien is. In "Faces" zat 75% fake en de rest die dan al maar minimaal te zien waren was echt.
Misschien speelde de leeftijd een rol voor mij, maar ik dacht toen wel dat het allemaal echt was. :oops:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten