[ID] reanimatie

Ben je op zoek naar een nummer?
Plaats reactie
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

[ID] reanimatie

Bericht door jim-bar »

hallo - ik zoek die plaat waarin vanaf het begin zo'n 'ping' van een reanimatiemachine of zo inzit, en da valt net op de beat. In de break komt er nen hoop tekst en wa gestommel "today is a beautiful day to die ...' de piep begint trager te lopen en zo en dan volgt er een pak text 'we're loosing him .. oh my god ...' - beetje drama hé :) en uiteindelijk een paar keer 'pick up the beat'. Bij die pick up the beat komt de plaat terug op gang en dan openbreekt op een heel melodische en euforische wijze.
Het is een tranceplaat die ik vroeger vaak hoorde in La Rocca circa 92-94, da gok ik wel een beetje.
En ik denk dat die text misschien wel een sample is uit de film Flatliners, maar ik ben niet zeker want ik heb dien nooit gezien maar het is wel uit die tijd.
Recentelijk hoorde ik deze track nog op Lazer Hot Hits.

Zo, alvast bedankt ;)
... this is Elmer Davis again ...
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

Natural Born Deejays - A Good Day, is alleen wat ouder dan 92-94 ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

wow vreemd, da is van 1996? misschien zijn er nog reanimatie platen, of ben ikzelf ooit gereanimeerd geweest in La Rocca rond 1993, da zou wel kunnen :D
thanx in elk geval !
... this is Elmer Davis again ...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Bij mij is er veel begonne met die plaat... is idd van eind 1996... Check trouwens maar de film 'Flatliners', de tekst in de muziek komt vanuit die film... Beestige film trouwens.
ciao.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Matthias schreef:Bij mij is er veel begonne met die plaat... is idd van eind 1996... Check trouwens maar de film 'Flatliners', de tekst in de muziek komt vanuit die film... Beestige film trouwens.
ciao.
Die plaat is idd van 96, niet 94. De sample is idd rechtstreeks uit Flatliners overgenomen... Kiefer Sutherland re-animeerd.
Btw ik heb hem nooit gehoord in La Rocca... was toch een vrij commercieel plaatje. Was het niet op naf naf records of zoiets?
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

jim-bar schreef: of ben ikzelf ooit gereanimeerd geweest in La Rocca rond 1993
:mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Sirocco schreef:
Matthias schreef:Bij mij is er veel begonne met die plaat... is idd van eind 1996... Check trouwens maar de film 'Flatliners', de tekst in de muziek komt vanuit die film... Beestige film trouwens.
ciao.
Die plaat is idd van 96, niet 94. De sample is idd rechtstreeks uit Flatliners overgenomen... Kiefer Sutherland re-animeerd.
Btw ik heb hem nooit gehoord in La Rocca... was toch een vrij commercieel plaatje. Was het niet op naf naf records of zoiets?
Idd naf naf, met de dame...

Absolom - Baby Boomers... tekst in pauze komt ook uit die film!!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

in de hardcore scene is "Flatliners" meermaals gesampled...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

super plaatje is dat .. nog steeds ..

maat van mij draaide in dien break Jesus Loves the Acid daar steeds in -> volledig uit u dak gaan dan
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ja da lijkt me inderdaad wel ne goeie mix
ook geestig dat die plaat begint met ne speech van de paus en dat in de break een re-animatie zit :D - da past ook op die manier goed bijeen
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten