Massimo Girardi

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

rizzo> schreef:
Stanne schreef:Zijn set vorig jaar juli in Club 3000 is :cheers:
Voor de liefhebbers die hem nog niet zouden hebben

http://www.megaupload.com/nl/?d=70EAWMGG
heb dat eens gedownloaded... muziek vinnek nog cool, de mix zelf toch maar "gewoon" hoor... :roll:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Dim schreef:
rizzo> schreef:
Stanne schreef:Zijn set vorig jaar juli in Club 3000 is :cheers:
Voor de liefhebbers die hem nog niet zouden hebben

http://www.megaupload.com/nl/?d=70EAWMGG
heb dat eens gedownloaded... muziek vinnek nog cool, de mix zelf toch maar "gewoon" hoor... :roll:
Na al deze lof in de vorige pagina's, heb ik een beetje schrik om iets negatiefs te zeggen, maar ik vind het toch ook maar gewoon.
Geen al te strakke mixen imho.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Mss..... maar wel een perfecte platenkeuze. Set hebbek al zot gedraaid in mijn auto en altijd volumeknop helemaal naar rechts.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

vindt toch da massimo strak kan mixen hoor ga telkens met hem mee als hem moet spelen.en heb hem nog maar twee keer betrapt op een klein foutje tijdens het mixen.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

illusionfreak schreef:vindt toch da massimo strak kan mixen hoor ga telkens met hem mee als hem moet spelen.en heb hem nog maar twee keer betrapt op een klein foutje tijdens het mixen.

Misschien ben jezelf geen dj,dan hoor je de foutjes toch altijd minder goed hoor gelooof me.
Voor ik draaide vond ik sommige sets super terwijl ik die erna toch een stuk minder vond toen ik wist hoe het allemaal moest en werkte :D
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

funkadelic groovestar schreef:
illusionfreak schreef:vindt toch da massimo strak kan mixen hoor ga telkens met hem mee als hem moet spelen.en heb hem nog maar twee keer betrapt op een klein foutje tijdens het mixen.

Misschien ben jezelf geen dj,dan hoor je de foutjes toch altijd minder goed hoor gelooof me.
Voor ik draaide vond ik sommige sets super terwijl ik die erna toch een stuk minder vond toen ik wist hoe het allemaal moest en werkte :D
komt daarbij nog es dat ge op tape/cd alles hoort...terwijl het in de set zelf op het moment minder goed hoorbaar is... tenzij voor getrainde oren of course :-) die mix hierboven, kgeloof den 2e of 3e track zit er al naast...dan die phasing, dan heb ik al zin om die cd af te gooien... erg hé, i know... :-)
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

haha, Dim, idd... da's eigenlijk wel jammer dat ge zo naar sets luistert, als ik op een feestje een dj hoor alles er compleet naast leggen of fouten maken dan kan ik me dood ergeren. Terwijl de rest van de zaal staat in je oor te roepen "GOED EH!! AMAAAI!" :mrgreen:

Gelijk op Pukkelpop donderdag, heel die zaal vol en geven op Mehdi, moet zo'n beetje de slechtste dj zijn die ik ooit heb gehoord. En ja, ik heb de Hermanos Inglesos ook al gehoord :twisted:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

Psytox schreef:haha, Dim, idd... da's eigenlijk wel jammer dat ge zo naar sets luistert, als ik op een feestje een dj hoor alles er compleet naast leggen of fouten maken dan kan ik me dood ergeren. Terwijl de rest van de zaal staat in je oor te roepen "GOED EH!! AMAAAI!" :mrgreen:

Gelijk op Pukkelpop donderdag, heel die zaal vol en geven op Mehdi, moet zo'n beetje de slechtste dj zijn die ik ooit heb gehoord. En ja, ik heb de Hermanos Inglesos ook al gehoord :twisted:

ben er zeker van dat 90 % zo niet luistert... zelf de meeste clubowners doen dat niet... als er maar gekissassed kan worden, superjammer... er gaat veel verloren en er zou veel plaats gemaakt moeten worden... platenkeuze is een ding, creativiteit en techniek vind ik pers belangrijker... maar een goeie PR, daarmee komt ge vooruit... :alien:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

dim heb je al eens naar deze set beluisterd van massi.

http://vzwjom.be/music/sets/
hoor toch alleen maar strakke mixen in deze set.en anders ken ik er niks van.
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Akkoord dat de set van in Club 3000 niet echt super is maar luister dan eens naar deze en uw gedacht veranderd direct. Is wel meer minimal.

http://stessel.blogspot.com/search/labe ... %20Girardi
stessel.blogspot.com
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Ook niet direct mijn ding. Kan me wel inbeelden dat tussen al dat gepiep en gekraak van tegenwoordig een beetje inbreng van andere stijlen dan een welgekome verademing is, maar daarom wil het nog niet zeggen dat het dan alleen maar daarom al goed is.
enne: ik hoor toch ook wel goed de fouten in de mix. :twisted:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

illusionfreak schreef:dim heb je al eens naar deze set beluisterd van massi.

http://vzwjom.be/music/sets/
hoor toch alleen maar strakke mixen in deze set.en anders ken ik er niks van.
effe die mixe aan 't downe, straks in wagen naar huis vollentuub zette, gelle maakt mij benieuwd :-)

Heb die gast nog niet zien spelen of course, maar staat die te shaken in zijnen booth of niet? Jocks die helemaal opgaan en vollenabk mee staan te shaken...daar ben ik al wa vergevingsgezinder voor :-) zie ik toch ook weinig zenne (tenzij voor het showeffect, maar da ziet ge dat da fake is)...i know, rare vogel me :-)

cheerz dudes!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

Dim schreef:
illusionfreak schreef:dim heb je al eens naar deze set beluisterd van massi.

http://vzwjom.be/music/sets/
hoor toch alleen maar strakke mixen in deze set.en anders ken ik er niks van.
effe die mixe aan 't downe, straks in wagen naar huis vollentuub zette, gelle maakt mij benieuwd :-)

Heb die gast nog niet zien spelen of course, maar staat die te shaken in zijnen booth of niet? Jocks die helemaal opgaan en vollenabk mee staan te shaken...daar ben ik al wa vergevingsgezinder voor :-) zie ik toch ook weinig zenne (tenzij voor het showeffect, maar da ziet ge dat da fake is)...i know, rare vogel me :-)

cheerz dudes!

http://www.youtube.com/watch?v=_cvCFWb0 ... re=related
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

zeker goed te doen ja, maar na nen tijd had ik wel het gevoel dat het een beetje ter plaatse bleef trappelen
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten