Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
gng
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2008, 23:03

Bericht door gng »

:bom:
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

Bedankt voor de vele reactie's. Weet soms iemand wat die plaat is met de stem van de paus? Je hoort ze in fragment 17 net voor Boytronic. Dit is een liveopname uit de BBC met Mike Thompson achter de draaitafels. Hij had blijkbaar ook die plaat, want je hoort hem ermee scratchen.
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Bericht door _yves_ »

Jesus Loves The Acid?
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

Neen, het is niet "Jesus Loves the Acid" of "Drop the Deal", het is echt een plaat met de stem van de paus. Verschillende dj's gebruikten deze plaat tijdens de new beat als intro om sfeer te scheppen.
In the beginning there was jack ...
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Bericht door Cerrone »

Aimé le Chevalier schreef:
Dr. Poppers schreef:Aimé, 'k heb de set ook een aantal maal beluisterd en ik sluit me meteen aan bij de rest: schitterend! Wat mij het meest bekoorde, is dat de Liaisons Dangereuses-sfeer er hélemaal afdruipt. Merci, man! :thumright:
Bedankt! Het was de bedoeling om de Liaisons Dangereuses-sfeer terug op te roepen. Ik heb tamelijk wat tatouages en disques décadents van toen zitten, dus ik kan nog een paar uitzendingen doen :-) We gaan proberen om in Antwerpen 1 keer per maand deze muziek ergens te kunnen draaien. Nu woensdagavond gaan we op zoek naar een lokatie. Meer informatie volgt later.


De Liaisons Dangereuses Sfeer gaat er binnenkort serieus afdruipen !
Watch out for some party news !
Cerrone
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 sep 2008, 16:57

Bericht door kristof6666 »

Dat klinkt hier allemaal goed... een LD-achtige party op komst... Keep on posting!!!!! :)
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 mei 2005, 20:33
Locatie: BXL

Bericht door Projekt »

ThaMan schreef:Er staat .be en niet .fr, dat is een feit.
voor mij is be vlaams... en de associatie met frans vind ik dan ver te zoeken.
Zalig de armen van geest.
Spijtig dat sommige primaten een topic vervuilen.
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 sep 2008, 16:57

Bericht door kristof6666 »

Aimé le Chevalier schreef:Bedankt voor de vele reactie's. Weet soms iemand wat die plaat is met de stem van de paus? Je hoort ze in fragment 17 net voor Boytronic. Dit is een liveopname uit de BBC met Mike Thompson achter de draaitafels. Hij had blijkbaar ook die plaat, want je hoort hem ermee scratchen.
Dat staat op de elpee "Rendez-Vous Houston/Lyon" van Jean-Michel Jarre. Sample werd gebruikt tijdens het concert in Lyon voor de paus.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

Rod241 schreef:Gehouden van saluut, hebben wij een beetje samen aan laatste R.O.P. aan Twiik Castle (Courtrai) ik ben de jongen gediscussiëerd die je is komen zien om een beetje over zik te discussiëren, ik t' had gevraagd om KRACHT LEGATO voorbij te gaan - System, tenslotte daar is c' is opdat jij goed ziet die ik… ben Aan het plezier om je te herzien de onderkant zal ik je een glas betalen Vriendschappelijk Rod.
ziezo, 2 posts int frans en de extremisten hier worden al zot ze :roll: :mrgreen:
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

kristof6666 schreef:
Aimé le Chevalier schreef:Bedankt voor de vele reactie's. Weet soms iemand wat die plaat is met de stem van de paus? Je hoort ze in fragment 17 net voor Boytronic. Dit is een liveopname uit de BBC met Mike Thompson achter de draaitafels. Hij had blijkbaar ook die plaat, want je hoort hem ermee scratchen.
Dat staat op de elpee "Rendez-Vous Houston/Lyon" van Jean-Michel Jarre. Sample werd gebruikt tijdens het concert in Lyon voor de paus.
Merci beaucoup! Vriendelijk bedankt! Iemand anders had me hierover ook al een PM gestuurd. Ga deze plaat onmiddellijk zoeken!
In the beginning there was jack ...
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 apr 2007, 08:03

Bericht door Thompson »

Leuk om da hier allemaal is te lezen, plaat is idd Live in Houston van JM Jarre..tzijn de paaswensen in alle talen....en dan 'Bonne Nuit.....' wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan :D
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Thompson schreef: wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan :D
yep die van Yello werd gebruikt in den Bocca en is die die begint met die storm en dan voor die vocal bam een plaat erin en hoppa... 8)

Yello - Live At The Roxy N.Y. Dec '83
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

Thompson schreef:Leuk om da hier allemaal is te lezen, plaat is idd Live in Houston van JM Jarre..tzijn de paaswensen in alle talen....en dan 'Bonne Nuit.....' wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan :D
Hallo, ik vermoed dat je Mike Thompson bent? De opname komt van een cassette als je aan het draaien was in de BBC ik denk in 1989. De reden waarom ik die cassette wou was omdat je toen die avond "Voetbalknieën" van Ton Lebbink hebt gedraaid. Een plaat waar ik toen op zoek naar was en die tameijk duur ging. Een andere veel gebruikte intro was de liverversie van "Can you feel it" van The Jacksons. Caaan you feeeeeeel it ....!!!
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Bericht door Aimé le Chevalier »

keimi schreef:
Thompson schreef: wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan :D
yep die van Yello werd gebruikt in den Bocca en is die die begint met die storm en dan voor die vocal bam een plaat erin en hoppa... 8)

Yello - Live At The Roxy N.Y. Dec '83
Die plaat werd toen overal gebruikt als intro, ik zal ze meebrengen op 11/10 ;)
In the beginning there was jack ...
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 apr 2007, 08:03

Bericht door Thompson »

Aimé le Chevalier schreef:
Thompson schreef:Leuk om da hier allemaal is te lezen, plaat is idd Live in Houston van JM Jarre..tzijn de paaswensen in alle talen....en dan 'Bonne Nuit.....' wat ik ook veel gebruikte was de live intro van Yello....'and I give You...Yellooow....en gaan :D
Hallo, ik vermoed dat je Mike Thompson bent? De opname komt van een cassette als je aan het draaien was in de BBC ik denk in 1989. De reden waarom ik die cassette wou was omdat je toen die avond "Voetbalknieën" van Ton Lebbink hebt gedraaid. Een plaat waar ik toen op zoek naar was en die tameijk duur ging. Een andere veel gebruikte intro was de liverversie van "Can you feel it" van The Jacksons. Caaan you feeeeeeel it ....!!!

Voetbalknieen van Ton Lebbink, die plaat heb ik echt wel gelanceerd toen...draai nog steeds hoor, elke week in Cherrymoon. Heb toch veel parels voor de zwijnen liggen, mn collectie gaat terug tot 79...een 30.000 vinyls nu...kga toch eens wa juweeltjes opdiepen voor een setje te posten hier... Carlos Peron, Aux Paires, Kissing The Pink, Seven Windows, Henri Béjart, moetk nog doorgaan? love , peace & respect...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast