Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door keimi »

ABsounds schreef:Om in het forum nog wat meer leven te brengen en een verzoek voor aimé zijn volgende radio show, Hier enkele van mijn favoriete nummers, iets meer onbekent, benieuwd wie dit ook kent......

-Bump! jerry , Philadelphia Five
-Elisa waut - russia
-Jamie Principle - Waiting On My Angel
-Logo - Businessmen
-Kissing the pink - one step

Voor diegene dit dit alles niet kennen....To boldly go and explore, where no man has gone before.......
Dit zijn nog redelijke klassiekers dacht ik... Russia is zo bekend maar toch ni simpel te vinden, trouwens al iemand opgemerkt wie die LP heeft gemasterd, marc Houle... ;)
En nu zie ik pas wie em heeft samengesteld, Lieven de Ridder... Eu... ben ff in de war nu :scratch:

Bump! is en blijft één van men lievelingsnummers al verkies ik de Maxi versie, langs niets en halvelwege komt die vocal erdoor 8)

Alf - stuck on earth da heb ik niet, nu ja da neemt ge ni in uwen bak als ge daar gene weet van hebt, alweer en zwaar gat ofzo :oops:

Ik heb het meer voor Aimé zijn obscuriteiten en van die platen waar ge ff tijd moet over hebben om ze te ontdekken. Het is altijd leuk om stil te worden bij een nieuwe intdekking... 8)

Ik ben FAN en das lang geleden! :cheers:
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

keimi schreef:
ABsounds schreef:Om in het forum nog wat meer leven te brengen en een verzoek voor aimé zijn volgende radio show, Hier enkele van mijn favoriete nummers, iets meer onbekent, benieuwd wie dit ook kent......

-Bump! jerry , Philadelphia Five
-Elisa waut - russia
-Jamie Principle - Waiting On My Angel
-Logo - Businessmen
-Kissing the pink - one step

Voor diegene dit dit alles niet kennen....To boldly go and explore, where no man has gone before.......
Dit zijn nog redelijke klassiekers dacht ik... Russia is zo bekend maar toch ni simpel te vinden, trouwens al iemand opgemerkt wie die LP heeft gemasterd, marc Houle... ;)
En nu zie ik pas wie em heeft samengesteld, Lieven de Ridder... Eu... ben ff in de war nu :scratch:
Dat is een lang verhaal, ik zal dat eens uitleggen als we elkaar nog eens zien. Voor de rest wil ik niets met dat Minimal Wave label te maken hebben!
In the beginning there was jack ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Dr. Poppers »

keimi schreef:Russia is zo bekend maar toch ni simpel te vinden, trouwens al iemand opgemerkt wie die LP heeft gemasterd, marc Houle... ;)
Wel, als dat dezelfde is als de Marc Houle van M_nus zoals Discogs aangeeft, dan stap ik met nieuwjaar verkleed als een A&H X:One naar Magda! :D
Morgen is er een persvoorstelling van het nieuwe album van Gaiser, waar Houle ook speelt. Mocht ik de kans krijgen, zal ik 'm er eens mee confronteren. Nu weet ik dat 't een new wave freak is, maar hij lijkt me net een generatie te jong om hiervoor verantwoordelijk te zijn en bovendien woonde hij in Canada en NY. 't Lijkt me eerder om een Vlaamse naamgenoot te gaan.
Hoe dan ook een lollige samenloop. :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door keimi »

Dr. Poppers schreef:
keimi schreef:Russia is zo bekend maar toch ni simpel te vinden, trouwens al iemand opgemerkt wie die LP heeft gemasterd, marc Houle... ;)
Wel, als dat dezelfde is als de Marc Houle van M_nus zoals Discogs aangeeft, dan stap ik met nieuwjaar verkleed als een A&H X:One naar Magda! :D
Morgen is er een persvoorstelling van het nieuwe album van Gaiser, waar Houle ook speelt. Mocht ik de kans krijgen, zal ik 'm er eens mee confronteren. Nu weet ik dat 't een new wave freak is, maar hij lijkt me net een generatie te jong om hiervoor verantwoordelijk te zijn en bovendien woonde hij in Canada en NY. 't Lijkt me eerder om een Vlaamse naamgenoot te gaan.
Hoe dan ook een lollige samenloop. :)
Ik ben benieuwd, Marc Houle is inderdaad een wreed freakske van early dance, het was me direct opgevallen toen die LP ooit uitkwam.

Seg ge gaat uw relatie met Magda toch niet verknallen door met oudejaar verkleed toe te komen. 22 februari ist hier carnaval in Aalst, kan ik dat A&H pakje niet lenen, al hoop ik stieken wel dat het al eens gedragen is nu :mrgreen:
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Dr. Poppers schreef:
keimi schreef:Russia is zo bekend maar toch ni simpel te vinden, trouwens al iemand opgemerkt wie die LP heeft gemasterd, marc Houle... ;)
Wel, als dat dezelfde is als de Marc Houle van M_nus zoals Discogs aangeeft, dan stap ik met nieuwjaar verkleed als een A&H X:One naar Magda! :D
Morgen is er een persvoorstelling van het nieuwe album van Gaiser, waar Houle ook speelt. Mocht ik de kans krijgen, zal ik 'm er eens mee confronteren. Nu weet ik dat 't een new wave freak is, maar hij lijkt me net een generatie te jong om hiervoor verantwoordelijk te zijn en bovendien woonde hij in Canada en NY. 't Lijkt me eerder om een Vlaamse naamgenoot te gaan.
Hoe dan ook een lollige samenloop. :)
Wel 't is heel simpel, ik kan je het nu al verklappen. Marc Houle was toendertijd (of nog altijd) het vriendje van Veronica Vasicka, de bazin van Minimal Wave die "The Lost Tapes" heeft uitgebracht. Het feit dat er zoveel Belgische groepen op staan: het was mijn oorspronkelijk idee. VV heeft voorgesteld om samen te werken, ik heb toegestemd, toen de lp af was zijn al de credits naar haar gegaan en ik heb het mogen doen met een kleine vermelding op de binnenhoes ... hahaha
In the beginning there was jack ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Dr. Poppers »

Aimé le Chevalier schreef:
Dr. Poppers schreef:
keimi schreef:Russia is zo bekend maar toch ni simpel te vinden, trouwens al iemand opgemerkt wie die LP heeft gemasterd, marc Houle... ;)
Wel, als dat dezelfde is als de Marc Houle van M_nus zoals Discogs aangeeft, dan stap ik met nieuwjaar verkleed als een A&H X:One naar Magda! :D
Morgen is er een persvoorstelling van het nieuwe album van Gaiser, waar Houle ook speelt. Mocht ik de kans krijgen, zal ik 'm er eens mee confronteren. Nu weet ik dat 't een new wave freak is, maar hij lijkt me net een generatie te jong om hiervoor verantwoordelijk te zijn en bovendien woonde hij in Canada en NY. 't Lijkt me eerder om een Vlaamse naamgenoot te gaan.
Hoe dan ook een lollige samenloop. :)
Wel 't is heel simpel, ik kan je het nu al verklappen. Marc Houle was toendertijd (of nog altijd) het vriendje van Veronica Vasicka, de bazin van Minimal Wave die "The Lost Tapes" heeft uitgebracht. Het feit dat er zoveel Belgische groepen op staan: het was mijn oorspronkelijk idee. VV heeft voorgesteld om samen te werken, ik heb toegestemd, toen de lp af was zijn al de credits naar haar gegaan en ik heb het mogen doen met een kleine vermelding op de binnenhoes ... hahaha
Met andere woorden: ik kan mijn kostuumpje beginnen klaarmaken? :oops: :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Ja, je mag je kostum al aandoen :) ... het is wel degelijk Marc Houle van Minus. Doe hem de groeten van mij.
In the beginning there was jack ...
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door keimi »

Aimé le Chevalier schreef:Ja, je mag je kostum al aandoen :) ... het is wel degelijk Marc Houle van Minus. Doe hem de groeten van mij.
Weete het is het eerste jaar dat ik zo vroeg weet wat ik ga aandoen :mrgreen:
Nu ja als ge nog andere pakskes hebt ben ik benieuwd want mijn madam moet natuurlijk ook verkleed overt' straat lopen. Ik dacht aan ne jackconnector of ne crossfader ofzo, zo niets liggen da zou passen...?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Dr. Poppers »

keimi schreef:
Aimé le Chevalier schreef:Ja, je mag je kostum al aandoen :) ... het is wel degelijk Marc Houle van Minus. Doe hem de groeten van mij.
Weete het is het eerste jaar dat ik zo vroeg weet wat ik ga aandoen :mrgreen:
Nu ja als ge nog andere pakskes hebt ben ik benieuwd want mijn madam moet natuurlijk ook verkleed overt' straat lopen. Ik dacht aan ne jackconnector of ne crossfader ofzo, zo niets liggen da zou passen...?
Zit hier anders niks tussen, Keimi? :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door keimi »

Dr. Poppers schreef:
keimi schreef: Weete het is het eerste jaar dat ik zo vroeg weet wat ik ga aandoen :mrgreen:
Nu ja als ge nog andere pakskes hebt ben ik benieuwd want mijn madam moet natuurlijk ook verkleed overt' straat lopen. Ik dacht aan ne jackconnector of ne crossfader ofzo, zo niets liggen da zou passen...?
Zit hier anders niks tussen, Keimi? :mrgreen:
Maak U geen zorgen Poppers, we vinden wel iets tegen dan. ;-) Die Baby and Mommy hebben we al eens gezien in een variatie en dat is echt super om te doen! Ja sorry se, het is hier al erg aant kriebelen om eens deftig de clown gaan uit te hangen gedurende 3 dagen, ik kan er ni aan doen en zeker niet als ze mij op zo'n manier komen aanmoedigen :clown: 22 februari ist zover, er bestaat geen feest dat we zo vroeg al naar uitkijken...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Dr. Poppers »

keimi schreef:
Dr. Poppers schreef:
keimi schreef: Weete het is het eerste jaar dat ik zo vroeg weet wat ik ga aandoen :mrgreen:
Nu ja als ge nog andere pakskes hebt ben ik benieuwd want mijn madam moet natuurlijk ook verkleed overt' straat lopen. Ik dacht aan ne jackconnector of ne crossfader ofzo, zo niets liggen da zou passen...?
Zit hier anders niks tussen, Keimi? :mrgreen:
Maak U geen zorgen Poppers, we vinden wel iets tegen dan. ;-) Die Baby and Mommy hebben we al eens gezien in een variatie en dat is echt super om te doen! Ja sorry se, het is hier al erg aant kriebelen om eens deftig de clown gaan uit te hangen gedurende 3 dagen, ik kan er ni aan doen en zeker niet als ze mij op zo'n manier komen aanmoedigen :clown: 22 februari ist zover, er bestaat geen feest dat we zo vroeg al naar uitkijken...
Da's dus een week voor mijn (volgend jaar onbestaande) verjaardag. En ik heb dat nog nooit meegemaakt, daar in Aalst... Hmm...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door keimi »

ma feesten daar zijt ge al goed in,
ons dialect verstaat ge ook al een beetje,
drinken kan geen probleem zijn in deze omgeving,
...
dus ja,
enkel nog die platte leuke liedjes van buiten leren zeker :D
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Vanavond geen Liaisons Dangereuses-special maar ik doe wel een uitzending samen met Hervé. Ik heb een paar specialekes bij, o.a. een AB- Boccacio- LD- new beat-bom die ik pas heb ontdekt! Om kippenvel van te krijgen. Ik zal de Liaisons jingle ervoor draaien zodat je weet wanneer het zover is! Tune in tonight at 8 PM at Radio Galaxie http://www.galaxiefm.com/
Cordialement,
Aimé
In the beginning there was jack ...
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 sep 2008, 16:57

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door kristof6666 »

Verdorie Aimé, die heb ik weer gemist (forum enkele dagen niet gelezen).
Enige kans dat je de uitzending hier ergens post?
Of een tipje van de sluier welke plaat je gevonden/gedraaid hebt?
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: Woensdag 13/08 new beat special op Radio Galaxy

Bericht door Aimé le Chevalier »

Ik moet eerst aan François vragen of hij hiervoor kan zorgen.
Ik hoop dat hij de uitzending heeft opgenomen.
Ik heb o.a. volgende plaatjes gedraaid: Cabaret Voltaire (Twanky Party), Yello (Unbelievable), Ton Lebbink (Voetbalknieën), Severed Heads (Big Blue is Back), Love & Rockets (Ball of Confusion), Kissing the Pink (Footsteps), Die Form (Autolyse), Paul Haig (World Raw), Ministry (The Angel), enz.
In the beginning there was jack ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten