Olympische Spelen 2008

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Administrator schreef:De Belgen zijn momenteel sterk bezig tegen een zwak China.
belgen waren ZWAK tegen een uiterst zwak (en met 9) china

wa zegde gij nu allemaal
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dr. Poppers schreef:Zo vervelend: ik kan via Sporza.be geen beelden bekijken, want door ergens iets dat te maken heeft met auteursrechten, kunnen deze niet buiten België getoond worden... :x
Kan je er niet op via een Belgische proxy?


@ Pooley, ik heb de match dan ook maar met stukken gezien ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/Olymp ... n_elleboog#


Gewichtheffer zijn elleboog knakt. Niet voor gevoelige kijkers.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Amaai die schreeuwt het uit van de pijn , maarja ge zou voor minder :)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Hij heeft nog geluk dat zijn elleboog slechts verdraaid is. Ikzelf heb hem ooit eens gebroken en dat heeft heel lang geduurd voor te herstellen. Gelukkig heb ik een quasi volledig herstel gemaakt, maar het komt regelmatig voor dat je arm minder beweeglijk wordt achteraf.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Wat Trab? Heb jij dat ook gehad? Hoe zag die eruit. Was je elleboog zo helemaal naar de andere kant gedraaid.

Aaw, pijnlijk :oops:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dj_neo schreef:Wat Trab? Heb jij dat ook gehad? Hoe zag die eruit. Was je elleboog zo helemaal naar de andere kant gedraaid.

Aaw, pijnlijk :oops:
Mijn elleboog was ook helemaal naar de andere kant gedraaid. De tip was helemaal afgebroken, waardoor ik eigenlijk geen deftig scharnier meer had. Dat heeft meer dan een jaar intensieve kine gekost om mijn elleboog weer te kunnen strekken. Nu kan ik hem voor ongeveer 98% open plooien. De zenuwen van mijn vingers waren toen ook geraakt, waardoor die een hele tijd verlamd waren. Via elektroshocks hebben ze die zenuwen uiteindelijk toch terug kunnen 'repareren' :P
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Daaaaaaamn... Dat is serieus pijnlijk... Als ge dan bedenkt dat 'n Olympische deelname dit allemaal wel waard is...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Trab schreef:
dj_neo schreef:Wat Trab? Heb jij dat ook gehad? Hoe zag die eruit. Was je elleboog zo helemaal naar de andere kant gedraaid.

Aaw, pijnlijk :oops:
Mijn elleboog was ook helemaal naar de andere kant gedraaid. De tip was helemaal afgebroken, waardoor ik eigenlijk geen deftig scharnier meer had. Dat heeft meer dan een jaar intensieve kine gekost om mijn elleboog weer te kunnen strekken. Nu kan ik hem voor ongeveer 98% open plooien. De zenuwen van mijn vingers waren toen ook geraakt, waardoor die een hele tijd verlamd waren. Via elektroshocks hebben ze die zenuwen uiteindelijk toch terug kunnen 'repareren' :P
Kzou wa flippen als ik een jaar niet kan zweven. :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Bon, 't ziet ernaar uit dat Michael Phelps in zijn eentje een veelvoud aan medailles zal winnen van wat de volledige Belgische delegatie presteert ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Bij het turnen een paar dagen geleden zijn er ook heel wat pijnlijke momnten geweest. Heel wat toppers die enorme fouten maakte. Was met momenten ook heel pijnlijk om te zien.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Phelps heeft zijn zevende medaille te pakken, maar wat een klein verschil zeg. En natuurlijk ook zeer knap : de prestatie van de beloften ploeg in het voetbal. Een enorme opsteker voor het Belgische voetbal!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ondertussen heeft hij zijn 8e al beet :-o
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

khad graag ping-pong gezien, tot nu toe zijn ze op de olympische spelen precies alleen maar aan het zwemmen.... Programmatie had ook veel beter gekund op "één HD". Ze hadden beter de hele dag wat re-runs kunnen uitzenden want wie gaat er nu in godsnaam om 4u s'morgens voor zijn tv hangen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ping pong moet toch nog beginnen? En jah, ik kijk op holland, bbc, één, eurosport. Iemand zal wel tafeltennis tonen. Zalige sport. :)

En iemand Phelps gezien? 0.01 voorsprong. Zoooot :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten