Franky Kloeck & Kane ontslagen

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Franky Kloeck schreef:Na de turf, die Antares hier neergepend heeft, gelezen te hebben, wil ik toch even reageren op de aantijgingen aan mijn adres.

Afgelopen week beslistte Illusion om met een andere dj verder te gaan. OK, geen probleem, maar om mij hier en op andere fora nu te gaan afschilderen als iemand die maandenlang slaapverwekkende muziek draait, vind ik er wel over !

Van het eerste tot het laatste weekend heb ik steeds een mix gedraaid van trance, electro en retro, zoals destijds door de zaakvoerder gevraagd werd.
Slechts 1 keer, ongeveer 1 jaar geleden, werd er een opmerking gemaakt dat de muziek te "credibel" was. Daarna nooit meer iets over gehoord...

't Verbaast mij dat nu net Antares de nieuwe trancemuziek omschrijft als "slaapverwekkend" ?
Wie heeft er dan al die "slaapverwekkende" trance guest-dj's geboekt voor o.a. de zaterdagen, voor de Cream party en zelfs nog voor Illusion at the beach enkele weken geleden ?
Dit geeft mij toch niet echt de indruk dat men een andere koers wil gaan varen qua muziek, als men dan toch al 1,5 jaar met dat idee rondloopt ?

Wie floot er daarbovenop een half jaar geleden nog een dj terug omdat hij in de ground iets teveel "level-muziek" draaide en meer trance moest draaien ?

En als dan toch al de vaste klanten van vroeger, personeel en ex-personeel/management bijna komen smeken om de muziek aan te passen, vind ik het wel straf dat ik dit nu dan pas via een forum moet vernemen ?
Maar ja, dat getuigt natuurlijk weer van de fantastische communicatie binnen Illusion...

Ik vind het héél laag om dit allemaal op een forum te moeten posten, maar hier heeft men zelf om gevraagd !
Als je met modder gooit, krijg je modder terug...

Greetz,

Franky
Triestig om te moeten horen dat men iemand als jij met zo veel ervaring zo behandelt! Idd communicatie is alles, als men aan jou nu gewoon vraagt om andere muziek te draaien doe je dit toch wel gewoon neem ik aan. Dit lijkt dan ook meer op een afrekening. Ik heb van vele mensen die al heel lang naar Illusion gaan al gehoord hoe het er dezer dagen aan toegaat. Nog twee jaar geef ik het...

Respect Franckie!
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Beste Franky,

Er is een verschil tussen wat IK graag hoor en wat het publiek graag hoort. Na de beach was het wel duidelijk (en ook voor u die avond meen ik mij te herinneren) dat trance het een beetje gehad heeft, niet?

Onlangs heb ik trouwens met u nog een gesprek gehad over dat er meer feestmuziek moest gedraaid worden (op memories), waarop jij zei: "we hebben toch geen 2 jaar moeite gedaan om dan terug naar de muziek-stijl van vroeger te gaan?" (waarbij ik dan minder crediebele muziek begrijp?)

- Ik zeg ook niet dat er geen trance meer mag gedraaid worden, maar commerciëler (lees: toegankelijker)
- Ik heb ook niet gezegd dat jij een slechte dj bent (integendeel)
- Ik heb jou ook niet ontslagen

MAAR ik snap Jan z'n beslissing: ten eerste budgettair en ten tweede omdat er een "nieuwe wind" nodig was in de zaak.

Ik heb reeds hiervoor ergens gezegd dat een muziekverandering ook mogelijk was geweest na een pak gesprekken, maar ik vrees (en een heleboel andere mensen binnen illusion ook) dat dit niet duidelijk was geweest naar de klanten toe.

Ik denk ook dat de sfeer tussen de dj's een beetje op een verkeerd spoor zat de laatste weken/maanden/jaren en dat dit ook een factor was die meespeelde.

Ik vind dat ik het al bij al vrij deftig gehouden heb maar jammer genoeg halen ze op fora soms woorden uit de mond die je liever niet zou zeggen. Zeker op het deze.
Ik werk voor illusion en het is mijn job om de visie en belangen van de club te behartigen.

Ik kan best wel tussen de regels lezen en herken de schrijfwijze van vrienden van ex-personeel die hier de boel komen opjutten. Dat is dan fijn gelukt.

Of je het nu gelooft of niet: ik wens je veel succes met de dj-carrière. Een dj als jij vindt zeker spoedig een nieuwe job
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

aangaande de dj's die we geboekt hebben voor illusion at the beach:

persoonlijk had ik Jon O'Bir en Richard Durant gevraagd omdat die zeer goed waren meegevallen in de club.
Blijkbaar vonden de mensen van Darcon Durant minder geschikt en vroegen ze een lijst met mogelijke andere namen: Aly & Fila stonden daar inderdaad tussen (ergens onderaan) omdat hun setjes wel illusion-stijl waren.

Nu is er in het verleden al vaak gebleken dat er een hemelsbreed verschil is tussen wat dj's in sets draaien en in werkelijkheid.

Jon O'Bir vond ik trouwens nog steeds enorm goed. Aly en Fila heb ik niet gehoord, maar bleken minder te zijn.

aangaande guest dj's in de club:
Ik denk dat het duidelijk was dat we na de cream-avond volledig afstapten van dit gegeven: het was dan ook al van eind april geleden dat we nog zo'n guest(s) hadden geboekt omdat dit juist NIET werkte in de club. (ik denk dat we het daar wel allemaal over eens waren)
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

devyd schreef: merci franky horen we de andere zijden ook eens he !


heb gehoord dat er verschillende personeelsleden ook weg zijn ! onder andere mia de toch wel een ancien was !
Alle respect voor Franky z'n zijde van het verhaal. Ik geef dan ook toe dat de communicatie niet écht optimaal was: ik was de afgelopen jaren jammer genoeg (te) weinig in illusion (door mijn werk in Delite) zodat er eigenlijk over de muziek (te) weinig werd gepraat.
Nu ik terug in Illusion ben, zal ik zeker een meer open dialoog met de dj's aangaan.

Ik meen wel nergens geschreven te hebben dat Franky een slechte dj is. Het was een samenvatting van de ganse avond @ illusion's ground level doordat die bepaalde stijl gedraaid werd. Niet over een dj persoonlijk.
Ik weet wel dat we destijds Franky hebben aangenomen om wat meer electro en feestmuziek in de keet te krijgen. Mogelijk is door het boeken van trance-guest-dj's (wat duidelijk geen goede zaak was (en dan nog eens enorm prijzig daarbovenop)) die boodschap verloren gegaan.
Wat wel zeker was, was dat we totaal van de jump-rage wilden afstappen (er is een periode geweest dat de ground level bijna complex was op bepaalde uren (een 3-tal jaren geleden)) en soms gaat men dan van het éne uiterste naar het andere.


en beste Davyd,
Aangaande de personeelsleden die er niet meer zijn: Mia werkt idd niet meer in Illusion, net zoals Katrien (reeds enkele weken) in the level. Jammer genoeg waren hier zeker voldoende redenen (die ik niet hier ga posten - uit respect voor hen -) om deze beslissingen te maken.
Aangaande Katrien, moet je maar eens wat info vragen aan dj Christophe, Jean, ...

Hierbij besluit ik dan ook m'n uitleg over de gebeurtenissen van de afgelopen weken. Ik hoop dat alle betrokkenen spoedig een andere weekendjob zullen hebben.
Moest ik bij het posten mensen persoonlijk gekwetst hebben, dan bied ik hiervoor mijn verontschuldigingen aan: dat is nl. nooit mijn bedoeling geweest.

Don't shoot the messenger & I'm only human.

Als je al meer dan 10 jaar dag in-dag uit tijdens de week en in de weekends voor een bepaalde "zaak" werkt en je staat daar 100% achter, dan is het soms niet gemakkelijk om kritiek te verteren... Gelukkig ben ik inmiddels wat ouder en wijzer geworden zodat ik toch (na een tijdje) alles kan relativeren. Hopelijk kunnen jullie dat ook?

Slaapwel en tot feestens!
Laatst gewijzigd door antares op 12 aug 2008, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Zolang er volwassen gereageerd wordt (zoals nu) vind ik het stiekem best interessant om te lezen. Ik heb niets met Illusion te maken, en krijg nu zowel het management kant, als de DJ (slachtoffer) kant te lezen, en heb voor beiden begrip.

Hopelijk bljft het ook zo gaan. Respect !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Toen Jon O Bir kwam draaien in Illusion was ik er ook bij, was een van de betere guests die ik er al gehoord had. Jammer genoeg was de opkomst ook niet echt wat je zou verwachten bij het boeken van zo iemand.

Met "crediebele" trance bedoel je dan de trance zoals die op trance energy gespeeld wordt?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Administrator schreef:Toen Jon O Bir kwam draaien in Illusion was ik er ook bij, was een van de betere guests die ik er al gehoord had. Jammer genoeg was de opkomst ook niet echt wat je zou verwachten bij het boeken van zo iemand.
Illusion is een club die groot geworden is zonder guests, dus ze hebben er eigenlijk geen een publiek voor. Het volk komt er echt voor de residents he. Clubs zoals CDA, fuse, La rocca... werkten echter wel met guests, waardoor zulke avonden bij hun meer succes hebben. Voor Illusion is het dus beter om een vast publiek te hebben, in plaats van nieuwe klanten aan te trekken via gast-dj's. Afwijken van de strategie kan ervoor zorgen dat de vaste klanten wegblijven en dan zit je met een probleem, want het duurt lang om zo'n publiek terug op te bouwen.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Met alle respect voor de dj Jon o Bir ma ik ken hem zelfs niet.
Ik draai zelf ook al jaren en ga nog véél langer wekelijks(nu veel minder)naar clubs maar ik heb er zelfs nooit van gehoord.
Als ik hem zelfs niet ken hoe gaat het grote publiek wat enkel de trends volgt hem dan kennen :?
Dan is het toch logisch dat je er geen volle zaal mee trekt en die zal zeker genoeg vragen dus dat haal je er dan toch niet uit hé.
Ik denk dat vor een trance avond enkel de grote 3(Tiesto,Van Buuren en die andere)echt volk trekken.
Voor al de rest komt niemand zijn kot meer uit denk ik.
Ene retro set van Mike met enkel de platen wat hij ooit zelf heeft gemaakt onder zijn eigen naam en al zijn nevenprojecten(Absolute,Blackmaster,Cosmo kid,Push,Virtua trancer,Plastic boy,Return of the native,en nog heel veel meer) dat zou wel eens iets nieuws zijn.
Dit ook omdat het allemaal Illusion classics geweest zijn.
Groetjes
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Trab schreef:
Administrator schreef:Toen Jon O Bir kwam draaien in Illusion was ik er ook bij, was een van de betere guests die ik er al gehoord had. Jammer genoeg was de opkomst ook niet echt wat je zou verwachten bij het boeken van zo iemand.
Illusion is een club die groot geworden is zonder guests, dus ze hebben er eigenlijk geen een publiek voor. Het volk komt er echt voor de residents he. Clubs zoals CDA, fuse, La rocca... werkten echter wel met guests, waardoor zulke avonden bij hun meer succes hebben. Voor Illusion is het dus beter om een vast publiek te hebben, in plaats van nieuwe klanten aan te trekken via gast-dj's. Afwijken van de strategie kan ervoor zorgen dat de vaste klanten wegblijven en dan zit je met een probleem, want het duurt lang om zo'n publiek terug op te bouwen.

zo is het,denk dat er een tijd was dat er bijna niemand binnenkwam om te draaien.
Nu is het soms juist ene duiventil.
Ik denk denk dat ze soms zelf niet meer goed weten.
Groetjes
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

antares schreef:
devyd schreef: merci franky horen we de andere zijden ook eens he !


heb gehoord dat er verschillende personeelsleden ook weg zijn ! onder andere mia de toch wel een ancien was !
Alle respect voor Franky z'n zijde van het verhaal. Ik geef dan ook toe dat de communicatie niet écht optimaal was: ik was de afgelopen jaren jammer genoeg (te) weinig in illusion (door mijn werk in Delite) zodat er eigenlijk over de muziek (te) weinig werd gepraat.
Nu ik terug in Illusion ben, zal ik zeker een meer open dialoog met de dj's aangaan.
Waarom word de dj ontslagen als jij of jhet management in fout is?
Een beetje zoals op de voetbal , de trainer heeft het altijd gedaan.
Jullie gaan geen dialoog aan, jullie zitten te weinig in Illusion, jullie geven niet echt richtlijnen maar de dj word ontslagen.

Srr maar ik vind het laf...
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

antares schreef:
devyd schreef: merci franky horen we de andere zijden ook eens he !


heb gehoord dat er verschillende personeelsleden ook weg zijn ! onder andere mia de toch wel een ancien was !
Alle respect voor Franky z'n zijde van het verhaal. Ik geef dan ook toe dat de communicatie niet écht optimaal was: ik was de afgelopen jaren jammer genoeg (te) weinig in illusion (door mijn werk in Delite) zodat er eigenlijk over de muziek (te) weinig werd gepraat.
Nu ik terug in Illusion ben, zal ik zeker een meer open dialoog met de dj's aangaan.

Ik meen wel nergens geschreven te hebben dat Franky een slechte dj is. Het was een samenvatting van de ganse avond @ illusion's ground level doordat die bepaalde stijl gedraaid werd. Niet over een dj persoonlijk.
Ik weet wel dat we destijds Franky hebben aangenomen om wat meer electro en feestmuziek in de keet te krijgen. Mogelijk is door het boeken van trance-guest-dj's (wat duidelijk geen goede zaak was (en dan nog eens enorm prijzig daarbovenop)) die boodschap verloren gegaan.
Wat wel zeker was, was dat we totaal van de jump-rage wilden afstappen (er is een periode geweest dat de ground level bijna complex was op bepaalde uren (een 3-tal jaren geleden)) en soms gaat men dan van het éne uiterste naar het andere.


en beste Davyd,
Aangaande de personeelsleden die er niet meer zijn: Mia werkt idd niet meer in Illusion, net zoals Katrien (reeds enkele weken) in the level. Jammer genoeg waren hier zeker voldoende redenen (die ik niet hier ga posten - uit respect voor hen -) om deze beslissingen te maken.
Aangaande Katrien, moet je maar eens wat info vragen aan dj Christophe, Jean, ...

Hierbij besluit ik dan ook m'n uitleg over de gebeurtenissen van de afgelopen weken. Ik hoop dat alle betrokkenen spoedig een andere weekendjob zullen hebben.
Moest ik bij het posten mensen persoonlijk gekwetst hebben, dan bied ik hiervoor mijn verontschuldigingen aan: dat is nl. nooit mijn bedoeling geweest.

Don't shoot the messenger & I'm only human.

Als je al meer dan 10 jaar dag in-dag uit tijdens de week en in de weekends voor een bepaalde "zaak" werkt en je staat daar 100% achter, dan is het soms niet gemakkelijk om kritiek te verteren... Gelukkig ben ik inmiddels wat ouder en wijzer geworden zodat ik toch (na een tijdje) alles kan relativeren. Hopelijk kunnen jullie dat ook?

Slaapwel en tot feestens!
Ondanks mijn zware teleurstelling in Illusion heb ik massa's respect voor het feit dat jij de kastantjes voor iemand anders uit het vuurtje haalt.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

djaxxie schreef: Waarom word de dj ontslagen als jij of jhet management in fout is?
Een beetje zoals op de voetbal , de trainer heeft het altijd gedaan.
Jullie gaan geen dialoog aan, jullie zitten te weinig in Illusion, jullie geven niet echt richtlijnen maar de dj word ontslagen.

Srr maar ik vind het laf...
1. Tja, ik heb er destijds ook niet voor gekozen om naar Delite te gaan. Ik heb dat gedaan omdat mijn baas dat vroeg: zo werkt dat in een bedrijf.

2. Ik denk ook niet dat het écht de bedoeling is om constant tegen dj's te zeggen wat ze moeten draaien. Da's normaal de job van de dj om dit te doen, niet?

3. Het management van illusion (dat niet alleen uit mij bestaat) en de meerderheid van de overige dj's hebben dit besloten na maandenlange discussies (dit mag ook wel eens gezegd worden)
Ik heb steeds beide dj's het handje boven het hoofd gehouden om het zo maar te zeggen, maar die situatie was niet langer houdbaar.

Er was een krachtig signaal nodig naar de buitenwereld toe dat het ging veranderen en ik denk dat het niet enkel bij ons zo is dan dan iemand moet vertrekken... In dit geval dus de dj die tijdens de topuren draaide. Dit is ook logisch vind ik, want het was ook DAAR waar het schoentje wrong...
De mensen haakten af tijdens deze uren en kwamen liever 's ochtends of gingen massaal aanschuiven aan the level tot die open ging.
Hadden de dj's de bui zien hangen? Ik denk het eerlijk gezegd wel... Zou jij de bui niet zien hangen?

Niet omdat hij een slechte dj is, maar om te tonen dat het anders gaat worden (muzikaal). Je kan toch moeilijk van trance-master naar electro-master gaan op één week tijd. Daarom dat DJ Jan nu ook in het begin draait: zo heeft hij tijd om er "in" te komen...
In La Rocca hebben ze op zondag ook Marco aan de kant gezet. Is hij een slechte dj? nee...

Sinds begin dit jaar is de focus terug meer gericht op illusion: sinds begin dit jaar was ik op vrijdag wél terug ter plaatse om orde op zaken te stellen (omdat delite op vrijdag niet meer open was) en met succes mag ik wel stellen. De muziek is uitstekend en ik ben er zeker van dat dit in een meer dan behoorlijke opkomst zal resulteren.
Op kick da bass na hoor je er ELKE week een mix van de beste groove, electro, classics en progressive: een duidelijk programma, niet?

Op zaterdag ben ik pas begin juni teruggekeerd waarvan nog 3 weken vakantie nadien. Dus ik heb pas de laatste maand écht kunnen oordelen en er was inderdaad een verandering nodig qua stijl/sfeer/muziek.
Ik heb voorgesteld dit te doen via dialoog, maar snelle aktie werd door m'n collega's (de rest van de dj-crew en management uitgez. dj Jan) als beter beschouwd. Achteraf moet ik toegeven dat dit inderdaad een goede beslissing was: de sfeer zat er afgelopen weekend serieus goed in.

Ik heb alles ondertussen al verschillende keren uitgelegd. Uiteindelijk bepalen wij nog steeds zelf wat er in illusion gebeurd. De factor waarmee we hierbij het meeste rekening houden, is het publiek. En dat publiek had nu eenmaal afgehaakt voor "quality trance"... en dat was nu eenmaal de stijl die wij tijdens de topuren draaiden.



>>> even ter info: Jon O'Bir wordt momenteel als één van de grootste upcoming trance-dj's beschouwd. Hij brengt z'n platen uit op het VANDIT-label van Paul Van Dyk (die hem persoonlijk geweldig vindt)
Hij was resident in Godskitchen gedurende een lange periode tot z'n internationale doorbraak. Z'n palmares is indrukwekkend te noemen, dus toch logisch dat je zo'n dj boekt als je een trance-club bent, niet?

even ter info: z'n agenda:
1st July 08 Ocean Club, Bali Ocean Club
4th July 08 Byblos, Glasgow Rehab
5th July 08 Barnard Castle, Durham Detox
12th July 08 Kiev, Ukraine Godskitchen Global Gathering
19th July 08 Loveparade, Dortmund Loveparade
20th July 08 Beach, Belgium Illusion
24th July 08 Element Club, Mexico TBA
2nd August 08 Escape, Swansea Escape
7th August 08 Amnesia, Ibiza Cream
9th August 08 Zurich, Switzerland Energy Event
21st August 08 Amnesia, Ibiza Cream
22nd August 08 Klubi, Tampere Madwave
23rd August 08 Klubi, Turku Madwave
30th August 08 Tivoli Theatre, Dublin Wired
6th September 08 Velocity, Dunfermline Louder
12th September 08 My House, Leeds Digital Society
26th September 08 Music Box, Manchester Majefa
27th September 08 Air, Birmingham Godskitchen

toch vrij goed volgeboekt, niet?

In de toekomst zullen we dit niet écht meer doen, aangezien onze stijl veranderd is.

>>> aangaande M.I.K.E.: hij moet dit ook nog WILLEN doen hé. Normaal gezien stond zo'n live-acts geprogrammeerd op 20 years illusion, dat helaas nooit is doorgegaan...
[/i]
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

antares schreef:
devyd schreef: merci franky horen we de andere zijden ook eens he !


heb gehoord dat er verschillende personeelsleden ook weg zijn ! onder andere mia de toch wel een ancien was !
Alle respect voor Franky z'n zijde van het verhaal. Ik geef dan ook toe dat de communicatie niet écht optimaal was: ik was de afgelopen jaren jammer genoeg (te) weinig in illusion (door mijn werk in Delite) zodat er eigenlijk over de muziek (te) weinig werd gepraat.
Nu ik terug in Illusion ben, zal ik zeker een meer open dialoog met de dj's aangaan.

Ik meen wel nergens geschreven te hebben dat Franky een slechte dj is. Het was een samenvatting van de ganse avond @ illusion's ground level doordat die bepaalde stijl gedraaid werd. Niet over een dj persoonlijk.
Ik weet wel dat we destijds Franky hebben aangenomen om wat meer electro en feestmuziek in de keet te krijgen. Mogelijk is door het boeken van trance-guest-dj's (wat duidelijk geen goede zaak was (en dan nog eens enorm prijzig daarbovenop)) die boodschap verloren gegaan.
Wat wel zeker was, was dat we totaal van de jump-rage wilden afstappen (er is een periode geweest dat de ground level bijna complex was op bepaalde uren (een 3-tal jaren geleden)) en soms gaat men dan van het éne uiterste naar het andere.


en beste Davyd,
Aangaande de personeelsleden die er niet meer zijn: Mia werkt idd niet meer in Illusion, net zoals Katrien (reeds enkele weken) in the level. Jammer genoeg waren hier zeker voldoende redenen (die ik niet hier ga posten - uit respect voor hen -) om deze beslissingen te maken.
Aangaande Katrien, moet je maar eens wat info vragen aan dj Christophe, Jean, ...

Hierbij besluit ik dan ook m'n uitleg over de gebeurtenissen van de afgelopen weken. Ik hoop dat alle betrokkenen spoedig een andere weekendjob zullen hebben.
Moest ik bij het posten mensen persoonlijk gekwetst hebben, dan bied ik hiervoor mijn verontschuldigingen aan: dat is nl. nooit mijn bedoeling geweest.

Don't shoot the messenger & I'm only human.

Als je al meer dan 10 jaar dag in-dag uit tijdens de week en in de weekends voor een bepaalde "zaak" werkt en je staat daar 100% achter, dan is het soms niet gemakkelijk om kritiek te verteren... Gelukkig ben ik inmiddels wat ouder en wijzer geworden zodat ik toch (na een tijdje) alles kan relativeren. Hopelijk kunnen jullie dat ook?

Slaapwel en tot feestens!
steven ge weet ook dak enorm veel respect voor u heb ! zeker wat je allemaal al niet hebt gedaan voor illusion en nu weer aan het doen bent !
had de beu al een tijd zien hangen maar eens het zover is toch wel even verschieten ivm het personeel kunnen er idd intern incidenten geweest zijn daar kunnen wij niet over oordelen ;)
denk ook dat de meeste van ons illusion nog altijd als de trance keet zien die ze altijd geweest is toen de meesten er kwamen ! sinds mijn zoontje geboren is kom ik ook nog maar af en toe en je voelt gewoon de verandering van volk en muziek ! ik hoop in ieder geval dat er nog wel is een trance feestje gegeven wordt in de toekomst !
verders wens ik jullie veel succes en hoop dat de verandering doet met de club wat jullie verwachten !
ik zal u 1 van de nog wel is ne keer zien als ik nog is kan komen ;)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

rizzo> schreef:
Gio schreef:
rizzo> schreef: Balmoral en Axiome draaiden daar toch op en het zat daar jaren toch steeds stampvol. Het lag hem gewoon aan het publiek dat gewoon liever platen à la White Line, Cactus Rhythm en al die zic in de zelfde soort wilde horen. In die periode kon ik zó zeggen welke platen Jan zou spelen. Lekker voorspelbaar. Dus akkoord wanneer we zouden stellen dat Kevin daar eigenlijk niet op z'n plaats was ;)
In die periode alleen? Als ge 't wekelijks zou stellen vanaf toen tot nu, is't zeker geen understatement :D
'k kan niet meer over de laatste jaren meepraten ;) Dat hij wat met de duiven gaat spelen :P 8)
Ja ik ook niet, maar in de tijd dat ik er wekelijks kwam ('96-'02, the best years, I'v missed them... ) was 't elke week dezelfde koekenbak :P
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik heb van die tijd nog wel een aantal C-Dance live opnames vanuit Illusion opgenomen. Eens kijken of ik er een aantal ga posten. Maar je hoorde wel een aantal keer dezelfde platen, maar sommige waren dan ook wel vet, The Blackmaster bijvoorbeeld met de toepasselijke titel ;) : Faith Forever !!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten