La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

BOUNCER schreef:
keskondisco schreef:Aja...Zaterdag zitten ze allemaal in Pulse wss, of isda den Vrijdag ook open?
Tja da denk ik ook maar de h2o trekt ook volk op zaterdag en escape ook tamelijk maar idd ik las dat pulse de vrijdag ook zou beginnen op hun forum met Michael Forza in de hoofdrol
ja daar is sprake van ..
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Club 11 schreef:
BOUNCER schreef:
keskondisco schreef:Aja...Zaterdag zitten ze allemaal in Pulse wss, of isda den Vrijdag ook open?
Tja da denk ik ook maar de h2o trekt ook volk op zaterdag en escape ook tamelijk maar idd ik las dat pulse de vrijdag ook zou beginnen op hun forum met Michael Forza in de hoofdrol
ja daar is sprake van ..
Persoonlijk denk ik dat ze een beetje te vlug willen handelen waarom moet die tweede dag erbij, :?: . Hun zaterdag staat sterk voor de moment, 2 dagen is echt moeilijk je moet dan een ander clienteel aanspreken en die is schaars.
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Schaars maar waarom niet proberen é...clubland gaat nu ook nie bepaald nog een decennium tegemoet vermoed ik zo dus de periode die er is moeten ze ten volle benutten.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

BOUNCER schreef:
Club 11 schreef:
BOUNCER schreef: Tja da denk ik ook maar de h2o trekt ook volk op zaterdag en escape ook tamelijk maar idd ik las dat pulse de vrijdag ook zou beginnen op hun forum met Michael Forza in de hoofdrol
ja daar is sprake van ..
Persoonlijk denk ik dat ze een beetje te vlug willen handelen waarom moet die tweede dag erbij, :?: . Hun zaterdag staat sterk voor de moment, 2 dagen is echt moeilijk je moet dan een ander clienteel aanspreken en die is schaars.
ja feitelijk heb je daar gelijk in, ik zou eerder af en toe es de vrijdag een feest plannen niet elke week, zoveel mensen gaan er nu ook niet meer weg op vrijdag, ik zie dat genoeg rondom mij ..
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Club 11 schreef:
BOUNCER schreef:
Club 11 schreef: ja daar is sprake van ..
Persoonlijk denk ik dat ze een beetje te vlug willen handelen waarom moet die tweede dag erbij, :?: . Hun zaterdag staat sterk voor de moment, 2 dagen is echt moeilijk je moet dan een ander clienteel aanspreken en die is schaars.
ja feitelijk heb je daar gelijk in, ik zou eerder af en toe es de vrijdag een feest plannen niet elke week, zoveel mensen gaan er nu ook niet meer weg op vrijdag, ik zie dat genoeg rondom mij ..
Dat is nu es een goed idee iedere laatse of eerste vrijdag afkomen met een killerfeest en zo de mensen leren kennismaken met een nieuw concept.
Afbeelding
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

BOUNCER schreef:
Club 11 schreef:
BOUNCER schreef: Persoonlijk denk ik dat ze een beetje te vlug willen handelen waarom moet die tweede dag erbij, :?: . Hun zaterdag staat sterk voor de moment, 2 dagen is echt moeilijk je moet dan een ander clienteel aanspreken en die is schaars.
ja feitelijk heb je daar gelijk in, ik zou eerder af en toe es de vrijdag een feest plannen niet elke week, zoveel mensen gaan er nu ook niet meer weg op vrijdag, ik zie dat genoeg rondom mij ..
Dat is nu es een goed idee iedere laatse of eerste vrijdag afkomen met een killerfeest en zo de mensen leren kennismaken met een nieuw concept.
:P ty

nuja, das beste denk ik ,zo kunnen ze zien, of er een clienteel bestaat voor de vrijdagen, dat kan een succes worden denk ik, er zijn niet zoveel goede dingen op vrijdag ... en de mensen zijn meestal moe van heel de week hard te werken, maar voorgoeie feestjes komen ze wel es buiten, en zo'n 1speciale vrijdag per mnd moet zeker kunnen, en als goed is, dan is dat zo de max om naar de volgende editie uit te kijken, veel beter of elke week dan geraak men het rap beu 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nooit vergeet ik daar de zondagvoormiddagen :D toen ze die grote geblindeerde deur openzwaaiden en ge een mistige parking zag met een opkomende zon;magie tot en met
en het dak dreunde ongelooflijk hard als ge op de parking stond :twisted:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:nooit vergeet ik daar de zondagvoormiddagen :D toen ze die grote geblindeerde deur openzwaaiden en ge een mistige parking zag met een opkomende zon;magie tot en met
en het dak dreunde ongelooflijk hard als ge op de parking stond :twisted:
Brombrombrombrom...

:)
Afbeelding
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:nooit vergeet ik daar de zondagvoormiddagen :D toen ze die grote geblindeerde deur openzwaaiden en ge een mistige parking zag met een opkomende zon;magie tot en met
en het dak dreunde ongelooflijk hard als ge op de parking stond :twisted:
Brombrombrombrom...

:)


zalig :P
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

ik ga volgende week vrijdag want phi-phi komt draaien
ik laat wel weten hoe het geweest is :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja idd, da dak van la bush da zo stond te "brommen", da is wel echt de max. Jammer dat grote zaal niet meer open is, was toch wel de schoonste dancing van belgie volgens mij, maar toch wel kopje onder aan het gaan, zo te horen.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Update zondag geleden war er tamelijk wat volk in La Bush room 2 en afterzaal waren open enigste maar ergelijkste minpunt muziek is er hardcore.

ps: Tis wel vakantie hé...
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

allez vent,hardcore...ik dacht da da op sterven na dood was :roll: en la bush houd er ne zoveelste rebirth mee :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:allez vent,hardcore...ik dacht da da op sterven na dood was :roll: en la bush houd er ne zoveelste rebirth mee :lol:
Ik versta dat eigenlijk ook niet.
Afbeelding
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

Hardcore... kzal het nooit begrijpen :)
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast