La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik kan u allen maar gelijk geven ivm unieke tapes...ik doe da ook nie graag weg
noem me een egoist,'t kan mij gene zak schelen :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

begrijp da cloud, no probs. Proberen mag natuurlijk he! Greetz! :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

woensdag 4 mei techno retro met in de main hall 3 u set van frank"zolex"struyf en dj hs
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nu da ghost ne set ga draaien in "zijne" cherry...heeft george's geen goesting om eentje te draaien in la bush?of ziet fucking dourlens da nie zitten? :lol:
puree

Bericht door puree »

da zou wa geven zekerst :shock: :shock: amai tvolk zou nog een beetje uit hun dak gaan ! :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

't kot zou daar echt te klein zijn :)
Mansini

Bericht door Mansini »

Bij deze laat ik jullie weten dat La Bush voor de Vlaamse clubbers in de geschiedenis boeken mag geschreven worden. Enkel nog Techno/Techhouse in de grote zaal. Wat een zonde!! De mooiste zaal van België en omstreken wordt heden ten dage nog enkel bevolkt door Franse marginalen.... :cry: :cry: Mij doet het hartzeer..
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Mansini schreef:Bij deze laat ik jullie weten dat La Bush voor de Vlaamse clubbers in de geschiedenis boeken mag geschreven worden. Enkel nog Techno/Techhouse in de grote zaal. Wat een zonde!! De mooiste zaal van België en omstreken wordt heden ten dage nog enkel bevolkt door Franse marginalen.... :cry: :cry: Mij doet het hartzeer..
Tsja, het doet ons aller wel hartzeer ze Mansini but nothing can stop the "evolution" al is die downhill en richting Frankrijk...BRAAK :?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hoe zit het daar nu eigenlijk in la bush?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

la bush

Bericht door ProgressNation »

Techno/Techhouse of platte jump/hardtek/tuning toestanden?

Is wel nog een verschil tussen vind ik ...

Alhoewel La Bush zich toch meer leent tot een tranceclub. Maar trance lokt enkel nog volk als Tiësto op de affiche staat :evil:

Naar horen zeggen zijn ze in Escape wel op de goede weg. Niet 100% trance maar wel goede muziek. En binnenkort de nieuwe club van George's :wink: Zorgen dat we massaal aanwezig zijn, zodat de oude Nova opnieuw kan herleven. Hopelijk doet men iets aan het koude/kale interieur zodat het een gezellige club kan worden.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Ben nu aant luisteren naar La Bush 4, en memories komen boven, nie te doen. Schitterende CD, met die onvergetelijke nummerkes als Nalin&Kane "Beachball", Mackenzie feat. Jessy "Love", Submission "Women Beat Their Man", La Bush Team "Temple Of House" en ga zo maar door, memories, memories, memories :cry: :cry: :cry:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

ads schreef:Ben nu aant luisteren naar La Bush 4, en memories komen boven, nie te doen. Schitterende CD, met die onvergetelijke nummerkes als Nalin&Kane "Beachball", Mackenzie feat. Jessy "Love", Submission "Women Beat Their Man", La Bush Team "Temple Of House" en ga zo maar door, memories, memories, memories :cry: :cry: :cry:
Die versie van beachball kan ik de dag van vandaag nog altijd niet beluisteren, teveel gevoelens en herrineringen zitten daaraan vast.
Brengt die hele sfeer terug van slechtverlichte staatsbanen, membercards, onaangename zondagmiddag thuiskomingen bij ouders, voldaan en gans bezweet in de winter buitenkomen in een mistig decor, ...

:)
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Toen George's onlangs een setje kwam draaien in Aalst heeft hij er al die klassiekers eens doorgejaagd. Stond geen minuut stil toen :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

idd,ge trok die grote zware deur open en opeens stond ge in de mist bij het ochtendgloren en hoorde ge het dak serieus trillen
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

'k Heb echt wel spijt dit nooit meegemaakt te hebben :cry:

Maar heb gelukkig een paar maand geleden een retroparty met Laurent Top en George'S meegemaakt in de famous.

Die heeft daar toch ook een hoop zalige schijven gespeeld, en op bepaalde momenten ging er een supergoeie sfeer op de dansvloer. Had even het gevoel dat dit zoiets moet geweest zijn zoals de sfeer vroeger in clubs als La Bush en zo (of toch een beetje -;))
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten