La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
Richman

Bericht door Richman »

IDD van 95 tot 98 megafeeste!

:shock: :shock: :shock:

Zeg gingt er iemand van hier naar die ibiza night&day-party's
= fenomenaal goed!
puree

Bericht door puree »

ja idd. altijd met cesar melero. Was altijd :shock:
puree

Bericht door puree »

Richman schreef: er een wachtrij stond van 1h30 :shock: .
wat is eigenlijk raar vond is dat er in de periode 96-98, toen ze met de lidkaarten begonnen zijn, altijd zo veel volk stond aan te schuiven aan de kassa waar ze de lidkaarten maakten. Ik bedoel maar, elke week weer een rij van ongeveer een half uur wachten aan die ene kassa, dus blijkbaar allemaal mensen die daar voor de eerste keer kwamen ...
Dat er elke week weer zoveel nieuwelingen waren, gaat er voor mij moeilijk in ...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

puree schreef:
Richman schreef: er een wachtrij stond van 1h30 :shock: .
wat is eigenlijk raar vond is dat er in de periode 96-98, toen ze met de lidkaarten begonnen zijn, altijd zo veel volk stond aan te schuiven aan de kassa waar ze de lidkaarten maakten. Ik bedoel maar, elke week weer een rij van ongeveer een half uur wachten aan die ene kassa, dus blijkbaar allemaal mensen die daar voor de eerste keer kwamen ...
Dat er elke week weer zoveel nieuwelingen waren, gaat er voor mij moeilijk in ...
Kaart vergeten of nie mee kan ook ze...heb hier 7 lidkaarten van Cherrymoon liggen van over een periode van 2 jaar denk ik.
Richman

Bericht door Richman »

puree schreef:ja idd. altijd met cesar melero. Was altijd :shock:
Ja ik heb een tape van Daniel Poli op de ibizaparty van 97 of 98

:shock: :) :shock:

Damn 1 van mijn beste tapes die ik heb!
D-Dell

Bericht door D-Dell »

slecht nieuws voor de la bush freaks .
dj vinc lig buiten sins vorige week ,vree raar maar waar .
op zoek achter nieuwe resident
toch wel een minder zaak voor de club ....
Richman

Bericht door Richman »

Heb ik al gepost del bij news!

:)
Mansini

Bericht door Mansini »

Jochen gaat weer in zaal 1 draaien... Wat mijn mening betreft: kwalitatief gezien een hele stap vooruit... Die gast is echt goed...
Richman

Bericht door Richman »

Uit welke bron weet je dit?

Terug switchen van tuning naar prog-trance lijkt me niet evident!

:?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Richman schreef:Uit welke bron weet je dit?

Terug switchen van tuning naar prog-trance lijkt me niet evident!

:?
Idd niet evident...maar het omgekeerde was niet zo lang geleden ook nie evident :?
Wat er ook van waar is, Jochen zou toch weer een stap in de goede richting zijn zou ik zo denken!
Richman

Bericht door Richman »

Tis waar juist gelezen zie ook Bij news onder Vince............
Richman

Bericht door Richman »

Bon lees al op andere forums dat er zichtbaar minder volk is de vrijdag, waar het met Vince bomvol zat La Bush, daarmee blijkt dat Vince wel een grote aanhang heeft, die Samuel Senders heeft een moeilijke klus voor hem!

Voor de zaterdag lees ik ook dat er niet zoveel volk is maar de Jochen in room 1 geeft hem 200% met heel sterke prog!

The Richman keeping you up to date!

:roll:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

beste feestje ooit in La Bush was Ibiza night & Day, ergens in 97 of 98. Cesar de Meleiro :shock: zo'n goeie muziek, en ook Reche :shock: !!! Sfeer was die avond de max, nooit meegemaakt in La Bush. Grote zaal vol, bovenverdieping vol, machtig. Was met vuurspuwers, en boven george's (of boven de dj booth) was er een trapeze waar regelmatig van die acrobaten hun kunstjes boven haalden. Opeens werd de muziek stilgelegt :shock: en alle lichten uit :shock: en werd daar ene spot gericht op een drumstel (met als ik mij goed herinner een negerke - no offence) en begon die kerel daar gewoon wa te drummen en te doen, nie normaal, hij kreeg gans da kot daar naar een ongeloofelijk hoogtepunt, iedereen begon (zoals gewoonlijk) te roepen en tieren, echt om kiekevel van te krijgen. Schitterende avond en schitterende herinnering. Moest iemand hiervan een setje hebben :shock: eeuwig dankbaar! :D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Richman

Bericht door Richman »

Ik was daar ook and guess who's got a tape off that night

Yours truly!

Daniel Poli

Maar deze is zo exclusief dat ik hem nooit zal posten!

Sorry dudes
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

idd richman, daniel poli draaide daar ok die avond. damn, zal eens heel diep in uw ogen moeten kijken, misschien bezwijk je dan? :wink: :lol:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten