La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
007

Bericht door 007 »

Del@y schreef:heb daar ook fantastische tijden beleefd, zaten altijd in de vip boven, daar konden we rustig chillen ondanks de vele camera's

vip card = entrance in vip & 1 bottle champagne toen 2000 fr

tot een u of 10 in labush en dan naar axiome schitterende weekends waren dat

my old membership card :lol:

Afbeelding
yooo maat mij ken jij persoonlijk he en moet zeggen we zijn even oud en de beste tijd heb jij gemist he, wat een leven zeg in weekend en de weekends werden alsmaar langer..................maar kom er ging toch altijd een lekker grietje met je mee he :lol: :lol: :lol: :lol:
puree

Bericht door puree »

ben er ook binnengevallen ergens in 1994. Het was dan 1 room, zonder tweede verdieping of VIP-bar. Wel met een klein dansvloerke, achter de dj-boot ...
To richman : kzat ook altijd op de tonnen, in de hoek waar de box hing. Machtige tijden beleefd daar .... Kheb de opgang meegemaakt en de "zware" periodes (snuiven op de tonnen edm) waar er steeds meer en meer volk kwam. Tijdens die periode zag je ook al de grootheidswaanzin waaraan den baas lijdt : 50 EUR entree op oudejaarsavond en de beslissing om een tweede verdieping te bouwen en de club volledig anders in te richten. Door een aantal excessen (oa. drugsdoden in WC) is de greep van de flikken groter geworden en door een verkeerd beleid is de club niet meer wat het is ...

Wat ik mij vooral herinner uit die tijd (naast soudsystem), was het feit dat de laser gewoonweg de ganse nacht aanstond. Je zag dat goed als je op de tonnen zat. BTW : de lightjockey op dat moment was iemand die z'n sporen verdiend heeft in de echte Boccaccio.

Wat er mij ook verwonderde in 1994 was dat er 2 dan nog onbekende dj's geprogrameerd stonden. In die tijd was da van : "Who the hell is Georges".
to cloud : Kris draaide begin jaren 90 op Galaxie. Hij was vroeger de hoofdresident in La Bush en was verantwoordelijk voor de programmatie in de grote zaal. Georges speelde dan nog de tweede viool. Is dat dezelfde dj die nog in the Zoo heeft gedraaid daarna ??
Richman

Bericht door Richman »

Kris draaide begin jaren 90 op Galaxie. Hij was vroeger de hoofdresident in La Bush en was verantwoordelijk voor de programmatie in de grote zaal. Georges speelde dan nog de tweede viool. Is dat dezelfde dj die nog in the Zoo heeft gedraaid daarna ??
Dat weet ik niet maar ik zal het hem eens vragen want ik zie hem iedere week draait namelijk in de h2o de zaterdag in de grote zaal!

Antwoord volgende maandag!
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

hey Richman, we gaan een dezer opnieuw richting Pecq sjeezen.
Op de site van de H2O is er niet veel te zien wat er de komende weken te doen is. Waar haal jij de info?
Richman

Bericht door Richman »

LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja die gabber bedoening was ook nie aan mij besteed.Toen trok da nog redelijk veel gabbers enz ma da was gewoon iets waar die baas mee begonnen was door de hype van hardcore en gabber toendertijd.Na een tijdje werd al duidelijk dat die hype nie bleef duren en terecht beleefde LaBush hun 2de jeugd met opnieuw groot aantal bezoekers
die baas heeft zijn schaapjes op het droge zoveel is zeker ma als je soms zag wat voor volk op die parking stond :shock: precies een of ander dorpje partpeeps
puree

Bericht door puree »

ja zelfs Koppen is er nog komen filmen. Dirk Tieleman sprak over "gabbers, wie zijn ze, wat gebruiken ze ... Ze dragen kleren van Luke Perry ..." :lol: :lol: :lol:
Richman

Bericht door Richman »

Dat was dus een duidelijke verkeerde beslissing van de ' Patrick'
de wally

Bericht door de wally »

foei patrick.
:evil:



[/quote]
Richman

Bericht door Richman »

Update 't schijnt dat er op 24/12/04 weinig volk was terwijl het toch nu elke vrijdag bomvol zit.
Richman

Bericht door Richman »

Update: 31/12/04 naar het schijnt is de parking al vol om 01h00 ze hebben moeten de auto's langs de baan parkeren, zoveel volk was er! Iemand die ik ken heeft geweest en hij zei als hij naar buiten ging en terug naar binnenwou er een wachtrij stond van 1h30 :shock: . Er moet echt wel heel veel volk geweest zijn!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

amai da's dan wel lang geleden!oudejaar in la bush was al enkele jaren nie zo goe meer
vroeger was da immens,vol kot en supersfeer vanaf 23u
Richman

Bericht door Richman »

to cloud : Kris draaide begin jaren 90 op Galaxie. Hij was vroeger de hoofdresident in La Bush en was verantwoordelijk voor de programmatie in de grote zaal. Georges speelde dan nog de tweede viool. Is dat dezelfde dj die nog in the Zoo heeft gedraaid daarna ??
@ puree Ik heb da gevraagd aan kris ( ex-zoo, nu h2o ) hij heeft wel es een paar keer gedraaid in la bush maar het was een andere kris die daar resident was voor george!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

damn en ik ging nog wa gaan afteren in de snack.Moestek et geweten hebben dat er zoveel volk was ging ik al heel vroeg nog es zien.LaBush op oudejaar is nog es goed in tegenstelling tot de vele fuiven die toch steeds floppen vind ik.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ben nog nooit in den la bush geweest,maar da moet daar ferm groot zijn vanbinne met allemaal verschillende zalen ... ik heb er al tapes van gehoord en die zijn echt wel de moeite waard ze :!: greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten