La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

WOOOOOOOW, echt wel sjiek!! :eek: 8)
c",) Vive la fête c",)
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

nostalgische verhalen in de snack?veel gezien maar om te onthouden...als jezelf voor een verhaal zorgt??HAHAHA...ja eens de zondag morgen tijdens laurent top een maat van mij met zijn vingers in een asbak(vol met peuken)aan het drukken was...dacht dat hij aan het slotsen was(ge weet wel die automaten vroeger in de cafés) en wij maar doorpraten tegen hem op hoeveel hij al stond en hij maar antwoorden geven dat duurde zo een 15m...da was wel even door stuiken voor mijne maat....
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Bericht door Eve »

Straffe verhalen allemaal!!! Heb zelf ook mijn mooiste jaren meegemaakt in La Bush, met als topper voorjaar en zomer 2001. De klap was hard om te horen dat George's het voor bekeken hield in 2003. Ik was zo'n beetje mijn thuis kwijt. Gelukkig sloeg hij keihard terug en opende eind 2005de Pulse Factory. In het begin van de Pulse waren mijn bezoekjes maar sporadisch, als ik met zekerheid wist dat ook George's achter de decks stond. Het was dan ook moeilijk om te accepteren dat hij 'the boss' is en geen resident dj. Intussen zijn we 2,5 jaar verder en ben ik een 'Pulsaire' geworden. Met CP en Michael Forzza is de opvolging alvast meer dan verzekerd. Het wordt misschien nooit meer zoals velen van ons het gekend hebben maar ik kan het nieuwe concept best wel smaken en vele clienten, ex-Bushers, delen die mening met mij. Dus 'k zou zeggen: Allen massaal daarheen!!!!!
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2008, 19:10

Re: la bush

Bericht door vinie »

Na periode extreme 93/98 eindelijk terug een super club gevonden waar op nieuw sfeer was zoals vroeger in de begin periode van la bush ( toen er nog geen boven verdiep was) veel zien vechten maar een maal het boven verdiep er was (raar) was deze en ware mega club waar ik enige avondtjes en dagen heb door gebracht vooral dj george daar kwamen we voor ben ook gestopt met te gaan toen het nog in zijn top periode was dus wat er nadien was en nu nog is heb ik nooit meegemaakt gelukkig maar zo blijven de goeie gedachten enkel over .. :P :P :P
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: la bush

Bericht door cloud »

begonnen met la bush in 96 en er de brui aan gegeven in 98...grotendeels door hun strontbuitenwippers!
groot verschil indertijd met h2o- toen michel er aan de deur stond ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: la bush

Bericht door emotionslover »

yo!

La Bush was idd de max! De muziek was er super! Chillen tot 's middags laat! we gingen er ieder weekend met een man of 5 naar toe en ieder weekend was er wel één of ander die de show moest stelen! één van die gasten (schrijnwerker) begon rond 6u eens den toog te bekijken, kwam die zo superserieus af: "ik ga daar een ander blad opleggen". Heeft daar zeker een half uur den boel zitten bekijken, ging gewoon achter den toog en al. Was hilarisch! Nog één van die stoten was zo van: geef eens de viseuze met de lange bwore!! kan je verzekeren je gaat plat! Soms jammer dat die tijden weg zijn, maar soms ook beter! :roll:

greets
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Re: la bush

Bericht door Josse »

Tja, over La Bush kan men jammer genoeg nog maar alleen nostalgisch spreken :cry:
Heden is het nog maar een schim van waar het een 5-tal jaren terug allemaal bruusk tot een eind kwam ... :?
Zaterdagen komen doodgewoon ni meer in't stuk voor, dus men dient zich te troosten met een "superzalige" jumpvrijdag :scratch:

Of mss carrement beter dat ze teruggaan naar den tijd vóór de keet hè, toen't nog ne resto was, dan kunnen ze gelijk terug ne ganse weekend opendoen lol :

Afbeelding

Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: la bush

Bericht door emotionslover »




blijkbaar gaat de boel terug open op zaterdag! denk ergens in maart!
vrienden van mij onlangs eens geweest op een speciaal feestje, vonden het maar niks! blijkbaar is de parking ook goed afgeschermd van de grote baan! kwestie van niet meer te zien hoeveel volk er maar is??????!!!!! en mega gevaarlijk bermen in tussen de rijvakken????

nu ja! the good old days in La Bush zijn passé! jammer maar ja......

greets


Emotionslover
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: La Bush

Bericht door quincy »

en wat gaan ze doen op zaterdag?
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: La Bush

Bericht door [terror]Neophyte »

jumpen :mrgreen:
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2009, 12:25

Re: La Bush

Bericht door moeraert »

weet er iemand vanaf welke leeftijd da ge binnen moogt? 16 Kan da ?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: La Bush

Bericht door emotionslover »

16? jazeker?? anders zou er niemand meer zitten!

de opening de zaterdag staat gepost op de site www.labush.com, geloof dat het release is van nieuwe compilatie!

greets

Emotionslover (de laaste dag als twintiger, sniff, sniff)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: La Bush

Bericht door emotionslover »

http://www.labush.com/v4/flyer.php?id=1238194800




hier de flyer van de nieuwe opening op zaterdag!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: La Bush

Bericht door DCD »

herinner mij dat quincy hier eens zei dat hij er nog aan gedacht heeft om in la bush eens iets te organiseren... is dit dan geen goeie gelegenheid, Q? op zo'n zaterdag zal blijkbaar alleen de main open zijn, ondertss kan je daarnaast dan iets op poten zetten om een andere zaal te openen?
tis maar een gedacht é :mrgreen: tis nie dak verwacht da DE la bush ooit nog terugkomt ma kben toch wel fan van quincy's organisatietalent, en aangezien hij daar ooit eens iets over zei...
ma als iemand anders hem hier geroepen voelt, laat u maar gaan zouk zo zeggen :cheers:

kdenk wel dat er weinig mensen zich daartoe geroepen zullen voelen é :scratch:
tis soms al moeilijk om een concept te lanceren in een goeddraaiende zaak, verre van in een vergane glorie (of eerder totaal vervallen glorie?)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: La Bush

Bericht door Matthias »

Heb deze week ook nog wat la bush cdkes beluisterd... Toch vette muziek hoor!!! man man... :P Latere jaren '90... 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast