La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
varth

Bericht door varth »

cloud schreef:allez vent,hardcore...ik dacht da da op sterven na dood was :roll: en la bush houd er ne zoveelste rebirth mee :lol:
euh, de populariteit van het genre neemt terug hand over hand toe. In Holland is het nooit weggeweest, en in Frankrijk enz is het al jaaaaaren groot. Daar staan de hardcore dj's gewoon naast de Millsen, Garniers en andere grootheden op de affiche. Maar de combinatie trance en hardcore in La Bush heb ik ook nooit goed begrepen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

varth schreef:
cloud schreef:allez vent,hardcore...ik dacht da da op sterven na dood was :roll: en la bush houd er ne zoveelste rebirth mee :lol:
euh, de populariteit van het genre neemt terug hand over hand toe. In Holland is het nooit weggeweest, en in Frankrijk enz is het al jaaaaaren groot. Daar staan de hardcore dj's gewoon naast de Millsen, Garniers en andere grootheden op de affiche. Maar de combinatie trance en hardcore in La Bush heb ik ook nooit goed begrepen.
Een goed evenwicht in stijlen kan nooit géén kwaad, vroeger maakte men zich niet druk als er eens een hardere track werd gedraaid maar ja hardcore kan nooit niet hard genoeg zijn he!
ALs je hoort welke stromingen er zijn in het hardere werk valt er misschien voor ons nog wel iets te ontdekken en ik heb het niet over Da Boy Tommy of andere jump toestanden ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

laurent warin draait in de snack in la bush als diene boy tommy komt
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:laurent warin draait in de snack in la bush als diene boy tommy komt
Was da niet woensdag?
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

-O- schreef: Een goed evenwicht in stijlen kan nooit géén kwaad, vroeger maakte men zich niet druk als er eens een hardere track werd gedraaid maar ja hardcore kan nooit niet hard genoeg zijn he!
ALs je hoort welke stromingen er zijn in het hardere werk valt er misschien voor ons nog wel iets te ontdekken en ik heb het niet over Da Boy Tommy of andere jump toestanden ...
in La Bush programmeren ze dan wel de goedkope commerciële brol. Persoonlijk vind ik het een rare combinatie omdat trance en happy house toch ver van gabber staan. Nu met hun "techno" programmatie leunt het al dichter tegen mekaar aan. En als ik het goed begrijp is die hun grote zaal niet meer open voor het moment? Dan is het kind toch ziek hoor
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

grote zaal nie meer open :shock: wtf :shock: en zeggen da er vroeger geen doorkomen aan was gelijk aan welk ne bar ge ging
en alles was toen open he,iedere bar,den boven,de vip,de snack waar er bijna geen plaats was in de zetels nog voor er muziek was rond 4u,ne flasher of 20 daar in da kotje met die strobo...is da nu echt allemaal weg :( hun george's weg-who cares mentaliteit is hun duur te komen staan :?
varth

Bericht door varth »

laat maar cloud, ik had het verkeerd begrepen
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

volgens mij is la bush van ons heen gegaan toen zorz wegging, jammer. :cry: :cry: :cry: :cry:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

news

Bericht door ProgressNation »

Volgens de nieuwe Out Soon:

Geen hardcore meer op zondag ...


Nu hebben ze de hardcore verschoven naar zaterdag :lol:

Every saturday: Hardcore Session .... DJ Cronik (resident). Dus op zaterdag is enkel nog hardcore-zaal open.

Op vrijdag zaal 1: Techno (waarschijnlijk vooral French Tek) in zaal 1 met Samuel Sanders, zaal 2 trance met Silver Cee en zaal 3 happy house met Steven.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

siver cee is wel nog te pruimen afgaande op zijn sets van galaxie maar tja :?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

tja maar la Bush komt niet meer terug, het is jammer, maar is zo :cry:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

Club 11 schreef:tja maar la Bush komt niet meer terug, het is jammer, maar is zo :cry:
Comme tu dis :cry:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Lagoas schreef:maat van mij mocht er overlaatst draaien samen met RedHead en Marco Bailey
ze zijn ze precies wat vanalles aan het doorjagen qua stijl :lol:

mnml techno hardcore en wa weet ik nog allemaal :D
Tja de hoofdstijl is wel tegenwoordig Jump en Hardcore en dat voor een La Bush.

:shock:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Lagoas schreef:idd
als er nu 1 bekend trance paleis was :shock:

was trouwens de enigste club denk ik
die het volume geleidelijk aan 1db hoger zette
dit ging zo traag dat niemand dit doorhad

van een climax, opbouw gesproken 8)



nu staat het kot overal te daveren vanaf 23u :P
Tja qua sound en light moet La Bush voor weinig onderdoen dat is waar.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:00
Locatie: W-Vl

Bericht door spikee »

Iemand nog es langs geweest in La Bush de laatste tijd? Op vrijdag zit het nog altijd goed vol heb ik gehoord. De site heeft ook een upgrade gekregen, mss gaat het toch opnieuw de goeie kant uit.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast