La Bush

Het forum van de andere legendarische clubs
007

La Bush

Bericht door 007 »

deze ligt in doornik en de dj ken ik niet meer, vroeger kwam ik er vrij regelmatig op zaterdag maar vanaf ze da kot in twee hebben gedeeld, trance ->gabber was het daar niet meer te doen voor mij.
en veel franse daar wat normaal is denk ik.

waren wel 2 voordelen he was open van zaterdag tot zondag middag 14uur en de vestaire en toilet was gratis
vind je niet overal he :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

la bush,ook veel geweest rond de periode 96-97 maar toen kwam hun beleid me de oren uit,maar wel ne vree schone club met een ongelooflijke lichtshow...in 95 draaide er ook een zekere kris,weet er iemand iets meer van deze kerel?
Richman

Bericht door Richman »

De dj die La Bush grootgemaakt heeft is dj Georges ( nu de patron van de escape, zelfde baan als La Bush!) en in de fonteinzaal Laurent top. In hun gloriedagen trok La Bush ongeveer rond de 6000 man, je leest het goed 6000 man waren er daar aanwezig. Dat was een hele bende maar ook zelden ook miserie gezien, ze hadden dan ook een hele gemene portiersbende, wereldkampioenen boks, body building, thai boks, ik meen het een serieuze equipe!

Nu zijn ze een andere weg aan het varen met dj Vince( boenke boenke techno de vrijdag en trnace de zaterdag!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja, de beveiling waren inderdaad seriouze jongens waar niet mee te spotten viel, blijf dit ook 1 van de mooiste clubs vinden in belgie, maar er zijn er uiteraard nog, vooral de lichshow was subliem en de vip boven, nu is het al tijdje geleden dak nog geweest ben , shame on me :roll:
Richman

Bericht door Richman »

Ben er 2 weken geleden nog eens geweest op invitatie van de vince, veel ouwe bekenden gezien. Twas nog redelijk te doen hoor; beetje gebabbeld met een goed glas (baccardi natuurlijk) toen was het al 12h00, patrick heeft het feest nog laten doorgaan tot 12h25!!!

Dat is echt wel om moeilijkheden vragen hoor!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

En Richman beviel de muziek u een beetje, want naar het schijnt is het er ferm veranderd !!! :shock:
Richman

Bericht door Richman »

Dat was dan zondagmorgen é dat ik geweest ben, twas house, in de fonteinzaal, maar niet met de grote H. Viel nog mee, muziek was alleszins beter dan dat die dj steven draait, veel te plat!
007

Bericht door 007 »

en is er nog iemand in deze club geweest, hoe is het daar nu? :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Vrijdag is naar het schijnt volle bak maar je moet voor die hardstyle, tuningbeats-achtige muzeik zijn maar volk is er alleszins genoeg.
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

De immense parkingS, de perfecte beveiliging ( door + camera's), de vele hoekjes en kantjes, die tekeningen in dat kleine zaalke waar die tonnen staan, ....
Ja, La Bush kun je gewoon niet over het hoofd zien.
Voor mij is dat qua organisatie's een van de beste clubs in België.
Je kon mij er meestal vinden in de periode 97-98.
Echt scheve en decadente toestanden niet meegemaakt ...
Nu, de vele momenten rond de fontein vanaf 5 a 6 uur zijn natuurlijk wel nog memorabel ....
Richman

Bericht door Richman »

Same here ik ben er al verzeild geraakt ergens in 94 dat waren nogal maffe tijden en btw ik zat bijna altijd aan de tonnen!
007

Bericht door 007 »

Richman schreef:Vrijdag is naar het schijnt volle bak maar je moet voor die hardstyle, tuningbeats-achtige muzeik zijn maar volk is er alleszins genoeg.
alleen nog maar fdie stijl nu? is de keet terug in één stuk verdeeld dan zoals vroeger :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee ze hadden da beter in 1 deel gelaten,in mijn ogen hebben ze da daar goe verkakt met hun tweede room
Del@y

Bericht door Del@y »

heb daar ook fantastische tijden beleefd, zaten altijd in de vip boven, daar konden we rustig chillen ondanks de vele camera's

vip card = entrance in vip & 1 bottle champagne toen 2000 fr

tot een u of 10 in labush en dan naar axiome schitterende weekends waren dat

my old membership card :lol:

Afbeelding
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:nee ze hadden da beter in 1 deel gelaten,in mijn ogen hebben ze da daar goe verkakt met hun tweede room
ja das waar ik heriner me nog dak der met nike's niet binnen mog enzo een jaar later ineens twee gedeeltes en gabber zeg, pfffffffffffff iedereen met zijn sportschoenen er binnen ineens en hacken, vanaf dan ben ik daar niet meer geweest, dermee dak het vroeg hoe het nu is, mijn tijd was daar 95 en 97, topjaren was dat daar :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten