Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

klopt

ik geef er u 100% gelijk in..

maar:

1° ne corner is nog iets anders dan ne penalty of een rode kaart
2° wij hebben al genoeg door onze neus geboort gezien de laatste weken..
tmag is meezitte ook
hehe :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

ja tmag is meezitte,das e feit.
was ni om van mijn oren te maken zenne ;)

ben is benieuwd wat ze gaan doen met die Fred van dender,khoop dat ze die zijne smerige stoot op vleeminckx schoon bestraffen.
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door StevenR_73 »

weeral veel ophef ivm een ludiek spandoek tegen de rtbf :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Dr. Poppers »

Ronny Snorsmurf (of moet ik zeggen: Ronny Wijnjatsmurf? :mrgreen: ) is dan maar zelf vertrokken...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

haha lag in de lijn der verwachtingen natuurlijk

als ze twee weken geleden op kv kwamen spelen werd er gezongen

"ronny neem die fles maar mee" haha

ik kan het iedereen aanraden: een avondje achter de kazerne :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Dr. Poppers »

Op GBA-Bergen dit weekend: "Antwerp Antwerp, Bergen komt er aan!" :mrgreen:
(vond 'k wel een goeike)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

We hebben het toch weer eens mooi klaargespeeld.
2-4 tegen een ploeg die tot een categorie behoort waar we meer en meer zelf thuis beginnen te horen.
Ok dat vuurwerk bij de 1-1 heeft ze misschien uit hun ritme gehaald want toen waren ze ff goed bezig maar dan betwijfel ik nog of ze gewonnen zouden hebben.
Wat me wel opvalt is dat ze nu ineens Vandereycken in vraag beginnen stellen.
Die hadden ze nooit mogen aannemen en al zeker geen 2de kans mogen geven na het niet behalen van het EK.
De enigste reden waarom de belgen de afgelopen wedstrijden gewonnen hebben is omdat ze een goed team hebben en daar heeft vandereycken niks mee te maken.
Behalve gisteren dan,daar heeft ie het qua taktiek echt geweldig gedaan.Op zen belgisch alleen op lange ballen spelen omdat via het middenveld zogezegd moeilijk op te bouwen is.
Als je met zo een opstelling speelt kan ik geod begrijpen dat je moeilijk kan opbouwen.
Ok er waren er een paar niet bij maar dan heeft ie nog keuze genoeg.
Maar kiezen voor Daems,Swerts & Mudingaye was toch wel risicovol.
Mudingaye speelde eigenlijk nog niet zo slecht en Swerts was de 2de helft ook nog goed maar Daems was echt zwak.Samen met Simons de slechtste belgen volgens mij.
Toen ie Defour eraf haalde die weer al eens bewees dat ie op een "hoger" niveau toch moeite heeft zet ie Poccognoli erop.
Als je op zo een moment een verdediger ipv bijvoorbeeld Witsel er opzet ben je het niet waard trainer te zijn.
Ik ben geen dokter soccer maar als ze met deze opstelling hadden gespeeld hadden volgens mij zeker gewonnen.

Goal : Baily/Proto
Verdediging : Swerts , Simons , Vermaelen , Van Damme
Middenveld : Gillet , Defour , Fellaini , Witsel
Aanval : De Sutter , Hazard
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

Good old fellaini is daar nogal ne fan club aant uitbouwen :D
http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/GT ... 042009_037
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Inderdaad.
Nooit gedacht dat ie zo populair zou worden.
En het is niet alleen in Everton. Heel Engeland is gek op em.
Hij verdiend het ook want het is een pracht van een voetballer.
En daarom niet alleen want hij heeft bij standard qua belangstelling toch altijd in de schaduw van Dufour gestaan maar nu zie je wel wie het maakt.
Dufour zijn tijd zal ook wel komen maar hij zal volgens mij toch nooit zo een grote worden als een Fellaini of Dembele of zelfs Witsel.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door emotionslover »

sebiet gaan kijken zi!!!!!

spannend tot het einde!!!

ik gok op standard!!!!! :afro: :afro:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Standard ?
Wat een schande.
Onverdiend door een niet-penalty op 0-1 komen en dan de ganse wedstrijd alles dichtgooien vanachter.
Is dat kampioen waardig ?
Sorry maar ik vind van niet.
En Mbokani had in het begin 7 keer rood moeten hebben.
Conclusie ? Gumieni beslist het weeral.
Zo ne pipo zouden ze nog geen preminiemen mogen laten fluiten.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door emotionslover »

testmatchen dus.......

had het anderlecht toch wel willen geven!!!!

was anders toch verdiender dan standard!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Sunreezer »

Anderlecht heeft dit seizoen al meer cadeaukes gekregen dan Standard é.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

Heb je de hele match gezien of alleen de samenvatting? Ik gok op tweede.
Anders zou je gezien hebben dat we gerust drie penalties hadden kunnen krijgen (aangezien Gumieny volgens jullie toch door de maffia werd omgekocht).
Mbokani kwam idd goed weg en had rood kunnen krijgen. 100% gelijk. Maar een Grondin had op z'n minst twee gelen moeten krijgen en kreeg dat ook niet. Weinig geel aan Gentse kant, veel bij ons. Raar toch als de scheidsrechter toch omgekocht is.
Gent was veel beter in de combinaties maar heeft gewoon niet afgewerkt en zeker in de tweede helft quasi niks van uitgespeelde kansen gehad. Als wij daar beter afwerken is het 0-3.
En dan toch wel hééééééééél raar dat onze omgekochte scheidsrechter in de extra tijd nog een penalty fluit. Ok, Onyewu kegelt de gentenaar omver, maar een omgekochte scheids fluit dat dan niet hé. Maar geen nood, want Ruiz hebben we natuurlijk ook al in onze zak. Die komt volgend jaar naar Standard (dat weten ze in A'lecht al zeker). Die gaat de bal er dan toch wel over trappen. Als je echt wil missen stamp je hem in ieder geval buiten het kader. Dan gok je niet op 't feit of de keeper hem kan stoppen of niet. Ik vind het schandelijk dat Jacobs op de Rtbf laat uitschijnen dat hij denkt dat dit verkocht was. KLEINZERIGE verliezers. Ze zagen er trouwens allemaal uit alsof ze de match in Genk verloren hadden. Boussoufa bijna aan 't bleiten. Nog straffer vond ik dat ze daar gewoon mochten blijven stilstaan en met het volk communiceren en wachten tot de penalty in gent gegeven was. Boussoufa krijgt wel geel maar dan nog speelt hij niet verder.
Ronduit hilarisch was het beeld van de rsca-supporters die staan te juichen op 't moment dat Bolat de penalty pakt. Slechte communicatie jongens?? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door djaxxie »

tomaz schreef:Heb je de hele match gezien of alleen de samenvatting? Ik gok op tweede.
Anders zou je gezien hebben dat we gerust drie penalties hadden kunnen krijgen (aangezien Gumieny volgens jullie toch door de maffia werd omgekocht).
Mbokani kwam idd goed weg en had rood kunnen krijgen. 100% gelijk. Maar een Grondin had op z'n minst twee gelen moeten krijgen en kreeg dat ook niet. Weinig geel aan Gentse kant, veel bij ons. Raar toch als de scheidsrechter toch omgekocht is.
Gent was veel beter in de combinaties maar heeft gewoon niet afgewerkt en zeker in de tweede helft quasi niks van uitgespeelde kansen gehad. Als wij daar beter afwerken is het 0-3.
En dan toch wel hééééééééél raar dat onze omgekochte scheidsrechter in de extra tijd nog een penalty fluit. Ok, Onyewu kegelt de gentenaar omver, maar een omgekochte scheids fluit dat dan niet hé. Maar geen nood, want Ruiz hebben we natuurlijk ook al in onze zak. Die komt volgend jaar naar Standard (dat weten ze in A'lecht al zeker). Die gaat de bal er dan toch wel over trappen. Als je echt wil missen stamp je hem in ieder geval buiten het kader. Dan gok je niet op 't feit of de keeper hem kan stoppen of niet. Ik vind het schandelijk dat Jacobs op de Rtbf laat uitschijnen dat hij denkt dat dit verkocht was. KLEINZERIGE verliezers. Ze zagen er trouwens allemaal uit alsof ze de match in Genk verloren hadden. Boussoufa bijna aan 't bleiten. Nog straffer vond ik dat ze daar gewoon mochten blijven stilstaan en met het volk communiceren en wachten tot de penalty in gent gegeven was. Boussoufa krijgt wel geel maar dan nog speelt hij niet verder.
Ronduit hilarisch was het beeld van de rsca-supporters die staan te juichen op 't moment dat Bolat de penalty pakt. Slechte communicatie jongens?? :mrgreen:
Je kent ze toch Tomaz,die nekken. Ik heb de samenvatting gezien en kan me volledig vinden in u samenvatting. Ik heb echt bijna geweend van plezier toen die stonden te juichen in hun vak. :cheers: :cheers: :cheers:

Dat maakt gewoon mijn weekend goed. En nu hoop ik dat ze standard ze nog is afmaakt in de testmatchen. Ook liggen ze nu te janken maar de titel hebben ze wel enkele weken zelf uit handen gegeven op Tubeke, nota bene de slechtste verdediging van het land.


Mijn weekend kan niet meer stuk
. :bounce:
Afbeelding
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast