Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Proficiat aan Standard met hun eerste prijs :)
Echt wel goed gespeeld de gasten uit Luik, maar wie haalt het nu in zijn hoofd van in zone te spelen tegen zulke beren :roll:
Standard is duidelijk nog versterkt vergeleken met vorig jaar. De combinaties waren met momenten subliem. Hopelijk spelen ze tegen Liverpool ook op zo'n niveau.
Wa kun je eigenlijk nog zeggen over de joden?
Vooral medelijden met Proto, die jongen zit echt in een uitzichtloze situatie. Die Suarez liet met momenten schone dingen zien, vond ik nog een lichtpuntje.
En wat heeft dien Legear n'n arroganten smoel zeg, ie zou beter wa meer leren voetballen...
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Standard heeft idd verdiend gewonnen. Bij Anderlecht draait het nog niet zoals het moet, maar het is al beter als tegen Borisov. Er hangt beterschap in de lucht. Nu moet Jacobs snel een type ploeg neerzetten want hij heeft de laatste tijd nogal te vaak geswitched.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Schoon he! :) En we waren niet eens met onze volledige kern! Ziet er goed uit...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zal weer geen vet jaar worden voor ons, paar wit sups :cry:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Zalig Standard! Diene Toama, wat een speler! Ik hoop dat ze een zalige prestatie neerzetten tegen Liverpool met Fellaini voor onze Belgische eer wat naar omhoog te krikken.

Gogo rouches!!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Godverdomme diene Dante. Penalty missen tegen Liverpool.

Met 0-0 naar Anfield. Blijven hopen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Heb de tweede helft gezien en Standard mag best fier zijn op zijn prestatie. Jammer dat er geen een kans is ingegaan want die waren er genoeg. Het wordt nu aartsmoeilijk maar niet onmogelijk.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

ZAAAAALIGE MATCH!
*zucht*
Wat een emoties - en 'k ben echt fier! Natuurlijk een dubbel gevoel: 0-0 is zeker zo slecht niet, maar wetende dat er zoveel meer had ingezeten...
Echt mooi voetbal en heel de ploeg was top!
Moehaha, en de Vlaamse media weet al zeker dat wij pas ergens vijfde zullen eindigen (en Anderlecht kampioen speelt) dit seizoen. On verra!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Gezien de match hadden we 2-0 moeten winnen en dan tel ik de onterechte penalty niet eens mee... Supermatch, maar helaas een gemiste kans. Hopelijk kunnen ze op anfield dezelfde toon zetten én aanhouden.
Dikke pluim ook alweer voor onze 12de man :twisted:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

De match gisteren van Standard is ook weeral zo typisch Belgisch.
Dan spelen ze een dijk van een wedstrijd, en hebben ze het geluk dat de andere ploeg in iets mindere vorm is, en dan morsen ze met kansen dat het geen naam heeft, wat wslk als resultaat zal hebben dat ze er toch nog uitliggen. Pas op: tegen niemand zeggen, maar ik was gisteren ook supporter voor de rouches. :mrgreen:
Mijn paars bloed is al aan het stollen. :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik haat die Mauves.

We moeten gewoon hopen dat standard het eerste half uur goed doorkomt op Anfield, en dan op de counter mee Jovanovic. EN hup CL :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef: en dan op de counter mee Jovanovic.
Zou ik ni te veel nimmer op hopen want den deal met PSV is zo goed als rond.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

lol. Zijn snelheid zouden ze kunnen gebruiken.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

standard heeft wel een goeie wedstrijd gespeeld.
ma ge moet ni vergeten da liverpool ver onder zijn niveau zat hé.
hoop voor standard dat ze op anfield ook ver onder da niveau zitten,ma daar vrees ik wel voor.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

dj_neo schreef:Ik haat die Mauves.
En ik haat de Rouches, maar ben toch sportief genoeg om ervoor te supporteren Europees.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten