Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

enfant terrible schreef:
Dr. Poppers schreef:
Psytox schreef:Sjans dat ze al van Salou afgeraakt zijn, hopelijk zetten ze nu ook eens de beste van heel hun ploeg op de mat: Elrio Van Heerden.
... Want wat geeft die prachtige assists! :twisted: ;)
Bij ons heeft Salou altijd getoond wat em kon; maar als em in zo'n k*t team gelijk Brugge komt da voor geen meter draait dan moede ook nie peizen dat ie veel ga kunnen forceren é.
Ik gun Standard ne nieuwen titel als ze weer voetbal brengen gelijk vorig jaar.
En ivm betonvoetbal van Waregem, get a life ... Altijd makkelijk é, nie kunnen scoren en dan maar de schuld bij de tegenstander leggen.
Hopelijk zakken kutrijk en roeselare, de andere 2 is't mij gelijk.
Ik had 't over zijn superpass op Jovanovic hé! :twisted:
back to the 90's schreef:van de voorbereiding van anderlecht,standard en brugge kunde hetzelfde zegge als ge de commentaar leest.
het is maar plattekes....


Dat zegt natuurlijk niets hé, da's ieder jaar zo.
back to the 90's schreef:het zal wel hetzelfde zijn als ander jaren hé...
anderlecht brugge en standard die domme punten laten liggen.
maar hoop (zoals ieder jaar) dat ze is laten zien dat ze er echt bovenuit steken zoals ze altijd beweren.
Zeven punten los op Anderlecht en tien op Bruhhe, daarna Cercle op zeventien punten... 't Is precies ook nooit goed! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Dr. Poppers schreef:Zeven punten los op Anderlecht en tien op Bruhhe, daarna Cercle op zeventien punten... 't Is precies ook nooit goed! :D
als ge hun hoort praten niet nee.
aan die zever te horen zouden ze alle 3 ieder jaar samen moete strijden voor den titel,maar dan wel met 10 punten voor op de eerst volgende. :D
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Arm Anderlecht :roll:
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

arm Belgisch voetbal zeg ma
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Met serieus veel heimwee kijk ik naar beelden zoals deze:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Edu4G_Wcuog&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Edu4G_Wcuog&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mei 2006, 22:42

A

Bericht door azmunito »

Dr. Poppers schreef:
[terror]Neophyte schreef:we zullen maar zwijgen over al de witwaspraktijken van standard zeker :roll: dan moesten ze al lang in 4de provinciale zitten of geschrapt worden :roll: sjongejonge
Luister, wij zijn haast de enige ploeg waar om de haverklap controle is, invallen, huiszoekingen, ... En toch zijn we de laatste jaren voor zo'n dingen niet veroordeeld geweest. 't Wordt wat mij betreft eens tijd dat ze de deur ook eens intrappen bij Vaessen, Devroe, Dewitte & Co. ;)
Amai! Goed gezegd.

Leuk om hier ook Standardsupps te vinden... 8)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

waarom is het algeme voetbaltopic dicht?

mag hier dan ook over het buitenland geklapt worden? 8)

Eigenlijk geen fluit van anderlecht gezien buiten de laatste 5 min. (gelukkig lijkt me). Uit de eerste match kan ik me enkel Polak op niveau beschouwen en nu zal dat wrsch wel niet anders geweest zijn...

Achja heb daarnet nog ManU- Juventus gezien (vriendschappelijk), toch veel leuker dan zo een afgang van een bende prutsers !
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

ik heb gisteren maar één helft gezien van RSCA, het is echt huilen met de pet op. Ik heb op geen enkel moment een ploeg gezien die een match wil winnen. Ik snap ook Jacobs niet. Waarom daar met een 4-3-3 beginnen?
Die eerste goal mochten ze sowieso binnenkrijgen, dan waren er nog verlengingen. Dus waarom niet in een 3-5-3 spelen, ofzo? Daarmee wint ge veel meer terrein op het middenveld, waardoor ge veel meer toevoer hebt naar uw voorlinie.
En dan de wissels waren ook blaak van winnersmentaliteit.
Een aanvaller voor een aanvaller, 2 keer op rij. HALLO ?

Bon ja, het is simpel voor het Belgisch voetbal, weeral geen CL deelname dit jaar. Maar als ge ze bezig ziet, verdienen we ook geen ploeg in de CL, we kunnen daar niks gaan doen.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Nele303 schreef:Bon ja, het is simpel voor het Belgisch voetbal, weeral geen CL deelname dit jaar. Maar als ge ze bezig ziet, verdienen we ook geen ploeg in de CL, we kunnen daar niks gaan doen.
Hela hela, niet vergeten dat wij nog moeten spelen (en stunten)! ;)
AUX ARMES!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Dr. Poppers schreef:
Nele303 schreef:Bon ja, het is simpel voor het Belgisch voetbal, weeral geen CL deelname dit jaar. Maar als ge ze bezig ziet, verdienen we ook geen ploeg in de CL, we kunnen daar niks gaan doen.
Hela hela, niet vergeten dat wij nog moeten spelen (en stunten)! ;)
AUX ARMES!
Bonne chance... :roll:
Sorry voor het pessimisme
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dat is onbestaand. Anyway, de buffalo's gaan schitteren dit jaar. Watch my words! :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Nele303 schreef:Dus waarom niet in een 3-5-3 spelen, ofzo? Daarmee wint ge veel meer terrein op het middenveld, waardoor ge veel meer toevoer hebt naar uw voorlinie.
denkt gij echt da e manneke meer opt middeveld het verschil had gemaakt?
dont think so.....
Nele303 schreef:En dan de wissels waren ook blaak van winnersmentaliteit.
Een aanvaller voor een aanvaller, 2 keer op rij. HALLO ?
wa moest em doen?
ne verdediger eraf en nog nen aanvaller erbij?
ze werden al overlopen met 4 man vanachter.....
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

back to the 90's schreef: wa moest em doen?
ne verdediger eraf en nog nen aanvaller erbij?
Iets wat aangaf dat ze voor de volle buit gingen.
Maar ja. Dat heb ik bij de spelers niet gezien, dus waarom zou de trainer dan anders zijn natuurlijk.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

De Belgische clubs hebben geen ziel meer. Ben een echte Anderlecht fan maar ze hebben mij diep teleurgesteld. Tegen zulke ploegen mag je niet verliezen! Ze hebben in de terugwedstrijd op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze iets konden terugdoen. Wat mij ook stoort is dat bestuur! Nu moeten ze spelers verkopen? Ze zullen nu wel verlies maken, maar om dan uw beste spelers te gaan verkopen? Daar snap ik niets van. Dat bestuur moet de groep bijeenhouden, hoofd koelhouden en ervoor zorgen dat die salonvoetballers elke prijs pakken in de Belgische competitie. Als ze nu gaan verkopen dan halen ze tegen het einde van het seizoen helemaal geen europese plaats meer en dan?

En tweede ding dat ik hekel is dat we ons precies op voorhand verloren geven. Neem nu Standard : Aartsmoeilijke opdracht tegen Liverpool. Kans dat ze uitgeschakeld worden is groot maar waarom zouden die niet kunnen stunten? Ik ga alvast supporteren met de gedachte dat ze Liverpool gaan verslaan, zou mooi zijn. Als iedereen ze op voorhand als verloren wanen dan gaat ge ook met die mentaliteit aan de match beginnen. We zouden eens wat meer geloof in ons eigen kunnen moeten hebben vind ik.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Dj Sven Larsson schreef: Als iedereen ze op voorhand als verloren wanen dan gaat ge ook met die mentaliteit aan de match beginnen. We zouden eens wat meer geloof in ons eigen kunnen moeten hebben vind ik.
Typisch Belgische mentaliteit
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten