Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Sunreezer »

Alé binnenkort beginnen ze er weer aan, wat zijn de pronostieken voor dit seizoen? Ik zet alvast mijn geld op deze top drie.

1. Club Brugge
2. Anderlecht
3. Standard

Alhoewel dat Anderlecht mij gisteren toch ontgoocheld heeft.
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

1. Club Brugge
2. Standard
3. Genk

Club heeft sterk ingekocht dit seizoen, vooral op de flanken.

& idd, anderlecht was enorm zwak gisteren!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

1. Standard

En dat is alles waar ik tot nu toe voor de volle honderd procent in geloof.

Bruhhe wordt niks en zal hopelijk eens wat fiscale inspectie krijgen... Hebben zoals de laatste jaren weer voor veel geld een hoop tweederangsspelers gekocht. :roll:
Anderlecht zie ik nog wel wat groeien maar da's ook geen kern om kampioen mee te spelen; hebben ook kwistig gestrooid met geld terwijl de CL-pot niks zal worden. En wat een loonkost hebben die mannen voor een halve ploeg die constant in de lappenmand ligt!
Beide ploegen hebben precies ook dikwijls gekocht om te kopen. Kijk eens naar het beleid van de Grote Drie van de laatste mercato's en vraag je dan eens af waar de duiventil staat... :roll:
GBA en Cercle voor mij (weer) de verrassingen, aangevuld met KVM (paar plaatsjes hoger dan vorig jaar?).
Genk zal het ietsje beter doen als vorig seizoen maar (hopelijk) geen Europees...
En "het project" AA Gent zal af en toe wel wat laten zien, maar zal hoogstens meedoen voor een UEFA-cupticket. Uiteraard hoop ik op een 0-5 en 7-1 overwinning van Standard waarna Louwagie en Dewitte ROOD van schaamte kunnen afdruipen... (al gemerkt dat de uit-truitjes van dat indianenvolk dit jaar rood-wit zijn? Misschien voelt MPH zich wat beter op zijn gemak dan :twisted: )
Veel kandidaten om te zakken of de barrages te spelen... Onder andere Bruhhe wegens financieel gesjoemel; Bruhse burhemeester die de druk van D'Hooge en Devroe ivm nieuw stadion beu is en de controle erop afstuurt, vuile was komt buiten en verplichte degradatie: ideaal! :twisted:), maar voor mijn part zowat alle West-Vlaamse ploegen. 'k Sta niet afkerig tegen een West-Vlaamse onafhankelijkheid met een eigen voetbalcompetitie (dat daar Kortrijk, Roeselare, Z-W en Bruhhe maar wat betonvoetbal gaan brengen; ook leuker wanneer zo'n paljas als Matthijsen dan in "buitenlandse" loondienst is) :mrgreen: , en natuurlijk Tubize (hahahahaha) hoewel zo'n barakkenploeg als underdog wel mag stunten tegen pakweg Gent, Genk en zeker in de derby tegen Anderlecht.

Dit jaar ook weer hoofdrollen voor de arbitrage, het komische duo Matthijsen & Devroe, M. D'Hooge en F. "Billy Turf" De Keersmaker en de Belgische flut-sportpers.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

we zullen maar zwijgen over al de witwaspraktijken van standard zeker :roll: dan moesten ze al lang in 4de provinciale zitten of geschrapt worden :roll: sjongejonge
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dender, Bergen en Tubize zijn dit seizoen toch dé degradatiekandidaten hoor.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dr. Poppers schreef:1. Standard
En dat is alles waar ik tot nu toe voor de volle honderd procent in geloof.


Dat is alles waar ik tot nu toe voor de volle honderd procent in wil geloven. Dat is de basis van supporteren voor je team.
De rest kan me gestolen worden.

Europees verwacht ik niet veel. Ik ga nu zeker al niet beginnen lachen met rsca. Voor je het weet zit je in dezelfde positie (hoef ik nu zeker niet te illustreren voor de mauves die vorig jaar de smurfen hebben uitgelachen met hun CL-voorronde).
Ik heb nog geen enkele voorbereidingsmatch kunnen volgen en heb dus niet echt een idee van wie er goed draait in de ploeg, maar als ze op hun elan doorgaan en misschien nog een paar pionnen onverwacht kunnen houden zou die eerste plaats zeker geen ijdele hoop zijn. Anders ben ik al blij met top drie.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ik mag hopen dat cercle dit jaar bevestigd wat ze vorig jaar hebben laten zien.
De club heeft weer veel ingekocht, maar aan de voorbereidingsmatch in Wingene tegen Roeselare te zien weer een schone reeks pottenstampers.

Sjans dat ze al van Salou afgeraakt zijn, hopelijk zetten ze nu ook eens de beste van heel hun ploeg op de mat: Elrio Van Heerden.

Enfin, dus:

1. Club Brugge
2. Standard
3. Cercle Brugge (we mogen al eens dromen) 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

[terror]Neophyte schreef:we zullen maar zwijgen over al de witwaspraktijken van standard zeker :roll: dan moesten ze al lang in 4de provinciale zitten of geschrapt worden :roll: sjongejonge
Luister, wij zijn haast de enige ploeg waar om de haverklap controle is, invallen, huiszoekingen, ... En toch zijn we de laatste jaren voor zo'n dingen niet veroordeeld geweest. 't Wordt wat mij betreft eens tijd dat ze de deur ook eens intrappen bij Vaessen, Devroe, Dewitte & Co. ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Psytox schreef:Sjans dat ze al van Salou afgeraakt zijn, hopelijk zetten ze nu ook eens de beste van heel hun ploeg op de mat: Elrio Van Heerden.
... Want wat geeft die prachtige assists! :twisted: ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

Dr. Poppers schreef:
[terror]Neophyte schreef:we zullen maar zwijgen over al de witwaspraktijken van standard zeker :roll: dan moesten ze al lang in 4de provinciale zitten of geschrapt worden :roll: sjongejonge
Luister, wij zijn haast de enige ploeg waar om de haverklap controle is, invallen, huiszoekingen, ... En toch zijn we de laatste jaren voor zo'n dingen niet veroordeeld geweest. 't Wordt wat mij betreft eens tijd dat ze de deur ook eens intrappen bij Vaessen, Devroe, Dewitte & Co. ;)
het zal wel geen toeval zijn he dat ze bij standard binnenvallen & elders niet... elk jaar moeten ze hun financiële gegevens doorgeven (licentie), dus tis toch raar dat ze dan enkel in luik binnenvallen he ;)
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

ik denk/hoop
1.club Brugge

als standard zijn spelers kan behouden zie ik ze weer hoog eindigen, en met rsca moet je altijd rekening houden.

outsiders: cercle, GBA, en mss Genk
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

1 AA Gent

2 Kv Mechelen

3 Kv Kortrijk
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

djaxxie schreef:1 AA Gent

2 Kv Mechelen

3 Kv Kortrijk
:mrgreen:

18 GeeeeuwBA
Fade to grey !
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Dr. Poppers schreef:
Psytox schreef:Sjans dat ze al van Salou afgeraakt zijn, hopelijk zetten ze nu ook eens de beste van heel hun ploeg op de mat: Elrio Van Heerden.
... Want wat geeft die prachtige assists! :twisted: ;)
Bij ons heeft Salou altijd getoond wat em kon; maar als em in zo'n k*t team gelijk Brugge komt da voor geen meter draait dan moede ook nie peizen dat ie veel ga kunnen forceren é.
Ik gun Standard ne nieuwen titel als ze weer voetbal brengen gelijk vorig jaar.
En ivm betonvoetbal van Waregem, get a life ... Altijd makkelijk é, nie kunnen scoren en dan maar de schuld bij de tegenstander leggen.
Hopelijk zakken kutrijk en roeselare, de andere 2 is't mij gelijk.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

van de voorbereiding van anderlecht,standard en brugge kunde hetzelfde zegge als ge de commentaar leest.
het is maar plattekes....

het zal wel hetzelfde zijn als ander jaren hé...
anderlecht brugge en standard die domme punten laten liggen.
maar hoop (zoals ieder jaar) dat ze is laten zien dat ze er echt bovenuit steken zoals ze altijd beweren.

ik hoop vooral op bevestiging van cercle,met buffel erbij zou da toch moeten lukken.
gent zou misschien wel is constanter kunnen presteren.
gba daar verwacht ik niks meer van,zeker ni hetzelfde als vorig seizoen.

maar ik heb al ieder jaar gemerkt dat ik mijn gedacht ni moet zegge,want ik zit er toch altijd naast :mrgreen:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast