Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Liverpool zal thuis wel een versnelling of 2 hoger spelen, maar je weet nooit natuurlijk. Knappe prestatie wel, maar hopelijk is het geen dooie mus
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Alé we zijn er weer aan begonnen. Logische zege van Standard op Dender, maar wat Anderlecht gedaan heeft daar verschoot ik wel van, mss moet Cercle net zoals vorig jaar weer enkele speeldagen wennen alvoor ze in hun ritme komen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

standard
anderlecht
gent
... this is Elmer Davis again ...
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Heeft er eigenlijk iemand beelden van de matchen van zaterdag?
Normaal gezien altijd te bekijken via Sporza.be, maar alleen een audio link nu
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik heb de beelden ook niet gezien. Wil graag Buffalo's zien. 5-0
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Heb ook tevergeefs zitten zoeken. Zelfs in Studio 1 gisterenavond was 't alleen de zondagsmatchen. Geen overzicht van de volledige speeldag. Triestige verslaggeving. Wel duizend keer de gouden Phelps...
Ik vermoed dat ze minder mogen gebruiken van Belgacom. Anders zie ik geen reden om het niet te doen.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Nele303 schreef:Heeft er eigenlijk iemand beelden van de matchen van zaterdag?
Normaal gezien altijd te bekijken via Sporza.be, maar alleen een audio link nu
Ik zit met hetzelfde probleem: ik kan vanuit 't buitenland dus geen beelden zien. Het heeft blijkbaar te maken met een onduidelijkheid in verband met de uitzendrechten in het contract van BelgacomTV, waardoor de VRT voorlopig afwacht om iets online te zetten.
'k Heb wel nog niet gekeken op de site van de RTBF, misschien valt daar wat te sprokkelen...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

tomaz schreef:Heb ook tevergeefs zitten zoeken. Zelfs in Studio 1 gisterenavond was 't alleen de zondagsmatchen. Geen overzicht van de volledige speeldag. Triestige verslaggeving. Wel duizend keer de gouden Phelps...
Ik vermoed dat ze minder mogen gebruiken van Belgacom. Anders zie ik geen reden om het niet te doen.
Da klopt. ze moge minder gebruike, da stond toch in de voetbalmagazine :D
azofeifa 2 heel knappe goals gemaakt
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

heb 't eens gevraagd bij sporza
Er zijn nog enkele onduidelijkheden in ons contract. Voorlopig plaatsen we geen videobeelden van de Jupiler Pro League op onze site. Hopelijk is tegen de tweede speeldag alles in orde.


Met vriendelijke groet,


De VRT-webredactie
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

En Jovanovic blijft nu blijkbaar toch bij Standard. Zou wel goed zijn dan kan hij mee naar Liverpool.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Administrator schreef:En Jovanovic blijft nu blijkbaar toch bij Standard. Zou wel goed zijn dan kan hij mee naar Liverpool.
Als dat waar is :twisted:
Maar 't is niet omdat PSV opgeeft dat er geen nieuwe ploeg op de proppen kan komen. Ik zal pas gerust zijn als hij op 1 september nog steeds in Luik meespeelt.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jah, ik denk dat het zowat de enigste kans is van Standard. DeCamargo is nu ook niet van de snelste. Jovanovic mee zijn enorme sprint op de counter. You'll never know.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Onzen Dieu niet onderschatten ;-)
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

D'n Dieu is idd goed bezig.
Typisch weer een geval van één die niet goed genoeg was voor rsca :D
Heeft al zeer goed 't tegendeel bewezen, ge kunt er maar wel bij varen ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten