Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

ik was gistere in holland, en die man achter de toog sprak me aan over de wedstrijd

blijkbaar was deze in nederland wel te volgen???
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Nele303 schreef:en gij zijt niet aan het melken of wat?
Gij hebt precies uw roeping als melkboer gemist.

Feit is dat gij alles door een rode bril ziet, en wij door een paarse, dat wil ik gerust toegeven.
Dus de waarheid, door een neutrale toeschouwer bekeken, zal wel ergens in het midden liggen, en zeker dan niet in uw verhaal. (ook niet in het mijne)
:)
Tomaz kan het gewoon ni goe hebben da ze standard maffiamannen noemen want da blijft em precies toch dwarszitten ;)

Achja nu weet ge hoe ze hun in brussel de voorbije 20 jaar hebben gevoeld.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

ps ik lees standard over t hele seizoen beste, en de verdiende winnaar en zo?

hmmm

anderlecht heeft toch beter doelsaldo en dus aanvallender gespeeld..

das imo dan toch de beste ploeg
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door emotionslover »

anderlecht kan wel goe incasseren (ask B.) :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

Nele303 schreef:en gij zijt niet aan het melken of wat?
Gij hebt precies uw roeping als melkboer gemist.

Feit is dat gij alles door een rode bril ziet, en wij door een paarse, dat wil ik gerust toegeven.
Dus de waarheid, door een neutrale toeschouwer bekeken, zal wel ergens in het midden liggen, en zeker dan niet in uw verhaal. (ook niet in het mijne)
Awel lees dan de commentaren van de neutrale toeschouwers / commentatoren (als die al bestaan).
Die hun melk zal voor u even zuur smaken als de mijne :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Wa wilt ge met da filmke zeggen ?

Da ge toe geeft da standard met geluk kampioen is geworden of da ge toe geeft da standard maffia is en Ruiz heeft betaalt om em te missen ?

:cheers:
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

Dat de communicatie in paarse kringen te wensen over laat.
Standard nog altijd champion by the way :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Ah slechte communicatie zoals in wie de penalty mag nemen? ;)
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

héhé, die zit (in tegenstelling tot de penalty van Ruiz) :D
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door varth »

pascal78 schreef:ps ik lees standard over t hele seizoen beste, en de verdiende winnaar en zo?

hmmm

anderlecht heeft toch beter doelsaldo en dus aanvallender gespeeld..

das imo dan toch de beste ploeg
waarom? Een ploeg kan heel aanvallend spelen maar minder efficiënt zijn in de afwerking. Persoonlijk vind ik niet dat het doelsaldo een landskampioen zou moeten bepalen. Het aantal gewonnen matchen vind ik nog wel kunnen, maar qua resultaat is voor mij winnen met 1-0 gelijk aan winnen met 5-0.
Als neutrale supporter had ik wel liever 1 match op neutraal terrein gezien dan een uit -en thuismatch.

Nog 2 dingetjes: Standard moet nu niet meer zeiken over de arbitrage en klagen dat ze constant geviseerd worden. Bij Anderlecht moeten ze eens leren accepteren dat de arbitrage niet altijd in hun voordeel doorweegt. Als er een ploeg is die al jaren op een stuk te pas en te onpas de arbitrage meeheeft, dan is het Anderlecht (vooral in de matchen tegen mindere goden). Ik vind het in dit geval slechte verliezers (zeker Jacobs). Ze hebben het tegen de laatste in de stand zelf weggegooid, dan moeten ze niet kankeren en de hand gewoon in eigen boezem steken. Standard is een terechte kampioen en hopelijk kunnen ze in Europa schitteren zoals dit seizoen. Met alle respect, maar Anderlecht heeft imo de kwaliteit niet op in de CL iets te betekenen. Als Standard zijn ploeg kan behouden, hebben ze meer kansen.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

tis in elke andere competitie zo..

doelsaldo = kampioen bij gelijke stand..

levert volgens mij veel aanvallender voetbal op.. waar je als neutrale kijker toch veel meer aan hebt dan dat defensief gebrabbel van veel ploegen

just my 2 cents
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Ik denk dat je de testwedstrijden niet gezien hebt Varth want dan zou je denk ik toch ook wel toegeven dat zo een soort wedstrijden laten beslissen over de titel helemaal niet goed is.
Het moest een feest worden op neutraal voetbal vlak dan en het zijn uiteindelijk de 2 slechtste wedstrijden van het seizoen geworden.
Dan kan men beter zoals jij zegt 1 wedstrijd op een neutraal veld spelen.
Of gewoon naar het onderling resultaat kijken (oops RSCA kampioen dan ;) )
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door cherryman »

pascal78 schreef:tis in elke andere competitie zo..

doelsaldo = kampioen bij gelijke stand..

levert volgens mij veel aanvallender voetbal op.. waar je als neutrale kijker toch veel meer aan hebt dan dat defensief gebrabbel van veel ploegen

just my 2 cents
Normaal is het toch onderling resultaat?

Allé zo is het toch in de Serie A, dus ik veronderstel in paar andere competities ook zo.

Doelsaldo vind ik dikke zever, das soms gewoon kwestie van geluk te hebben.
Ik vond de testmatchen een veel betere oplossing.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door tomaz »

Disco Stu schreef:Ik denk dat je de testwedstrijden niet gezien hebt Varth want dan zou je denk ik toch ook wel toegeven dat zo een soort wedstrijden laten beslissen over de titel helemaal niet goed is.
Volgend jaar mag eender welke ploeg eindigen met 80 punten en tien punten voorsprong op nr 2, ze zullen nog geen kampioen zijn. Met dank aan de play offs.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door emotionslover »

tomaz schreef:
Disco Stu schreef:Ik denk dat je de testwedstrijden niet gezien hebt Varth want dan zou je denk ik toch ook wel toegeven dat zo een soort wedstrijden laten beslissen over de titel helemaal niet goed is.
Volgend jaar mag eender welke ploeg eindigen met 80 punten en tien punten voorsprong op nr 2, ze zullen nog geen kampioen zijn. Met dank aan de play offs.

we zullen alles maar vergeten :roll: :roll: :roll:

en naar barca en de engelse kijken! enjoy
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten