Voetbalseizoen 2008-2009

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

ik zeg het al een heel seizoen

kv blijft in eerste :D

rsca kampioen :rabbit:
back to the 90's schreef:
De loosers vant weekend zijn toch weer brugge,was me da weer voor iets zeg.
zijn die nu nog altijd bezig met een ploeg te vormen,of geven ze nu al toe dat het gewoon op niks trekt :clown:
strijk :pl: :D :pr:

ps: ik verschiet ervan da ze de jacky nog ni hebben gedumpt

edit

HLN
Opnieuw crisisberaad bij Club Brugge

De positie van Mathijssen kwam opnieuw ter sprake.

D'Hooghe ziet het voorzitterschap niet meer zitten en geeft de voorkeur aan zijn Europese taken.Club Brugge heeft gisteren topoverleg gepleegd over de sportieve situatie van de club. De inhoud van het overleg bleef geheim voor de pers, maar duidelijk is wel dat de positie van Jacky Mathijssen als trainer wankeler is geworden, weet de Voetbalkrant.

Club Brugge verloor vorige week met 0-2 van rechtstreekse concurrent RC Genk en zondag raakte blauw-zwart niet verder dan een 1-1-gelijkspel op Westerlo. Daar mochten de West-Vlamingen nog blij mee zijn, want het spelniveau was beneden alle peil.

Positie Mathijssen
De positie van Jacky Mathijssen werd nog eens op tafel gegooid, maar binnen de club lijkt men toch te beseffen dat een nieuw trainersontslag geen oplossing is. Mathijssen ontslaan zou voor het bestuur ook gezichtsverlies betekenen.

Een ander probleem bij Club is Michel D'hooghe. Hij ziet het niet meer zitten om volgend jaar nog voorzitter te zijn en geeft momenteel de voorkeur aan zijn opdrachten voor de Europese voetbalbond (Uefa) en de wereldvoetbalbond (Fifa). In maart zou Pol Jonckheere worden verkozen als nieuwe preses. Sportmanager Luc Devroe was gisteren niet aanwezig op het topoverleg. Hij verblijft momentee enkele dagen in het buitenland voor een scoutingsopdracht. (adv)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Stanne »

Michel D'Hooghe.......in de politiek noemen ze da ne postjespakker :mrgreen:
Eerst de nationale bond mismeesteren en dan puin maken in Brugge. En dan nog pretentie hebben om het hogerop in de UEFA of zelfs FIFA te gaan zoeken. Goe bezig vent.
Anyway, Club zal nooit men ploegske ni zijn. Khad het de Caje gegund om ze een pak voor de broek te geven :eye:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

Kheb gezien dat de supporters (als ge da zo kunt nomen tenminste) van den antwerp hun van hunne goeie kant laten zien hebben.
Die liekes beginne echt triestig te worden.
En dan staan ze der stom van da sommige mensen nimeer naar de voetbal wille gaan.
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door StevenR_73 »

back to the 90's schreef:Kheb gezien dat de supporters (als ge da zo kunt nomen tenminste) van den antwerp hun van hunne goeie kant laten zien hebben.
Die liekes beginne echt triestig te worden.
En dan staan ze der stom van da sommige mensen nimeer naar de voetbal wille gaan.

euh, ge zijt ne toffe pee, maar hier zijde verkeerd :mrgreen:
gij klinkt al als de voorzitter :?

anti-bestuur mag toch?? als je het beleid van dichtbij volgt, en das al 15j!!!, dan mag er wel eens wat gezongen worden TEGEN het bestuur, VOOR de ploeg ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

StevenR_73 schreef:euh, ge zijt ne toffe pee, maar hier zijde verkeerd :mrgreen:
gij klinkt al als de voorzitter :?

anti-bestuur mag toch?? als je het beleid van dichtbij volgt, en das al 15j!!!, dan mag er wel eens wat gezongen worden TEGEN het bestuur, VOOR de ploeg ;)
ja da ze liekes zinge tege hun bestuur daar zit ek niks mee in.
ma da lieke van les wallons sont pédophile,da vind ik er toch serieus over.
Nothing is what is seems to be
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door [terror]Neophyte »

back to the 90's schreef:
StevenR_73 schreef:euh, ge zijt ne toffe pee, maar hier zijde verkeerd :mrgreen:
gij klinkt al als de voorzitter :?

anti-bestuur mag toch?? als je het beleid van dichtbij volgt, en das al 15j!!!, dan mag er wel eens wat gezongen worden TEGEN het bestuur, VOOR de ploeg ;)
ja da ze liekes zinge tege hun bestuur daar zit ek niks mee in.
ma da lieke van les wallons sont pédophile,da vind ik er toch serieus over.
ach, ik vind het allemaal met de haren getrokken... als wij als vlaming zoiets zingen wordt er veel over gezeurd en gezaagd, maar als de walen zoiets zingen (en ja, da doen ze ook) dan wordt er geen woord over gezegd
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

[terror]Neophyte schreef:ach, ik vind het allemaal met de haren getrokken... als wij als vlaming zoiets zingen wordt er veel over gezeurd en gezaagd, maar als de walen zoiets zingen (en ja, da doen ze ook) dan wordt er geen woord over gezegd
Mijn reaktie zou hetzelfde zijn met de walen.
Is gewoon kinderachtig.
Ze zouden beter naar de voetbal gaan en om het best hun ploeg aanmoedigen ipv elkaar zo een gezever naar de kop te smijten.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Da van die pedofielen is er ook over vind ik ma voor de rest vind ik het wel grappig en best kunnen.
Vorige week stonden er nog een deel spreekkoren in het belang van limburg.
Vooral die van de beerschot zijn er wel goed in.

" Vuile Witte ! Vuile Witte ! "
Tegen Beveren speler Kristof Lardenoit toen die de enige blanke speler was op het veld bij beveren.

" En geef de Sint zijn Pieten terug "
Toen Beven bijna allemaal Ivoriaanse spelers opstelde.

" En in den bouw ist ook plezant "
Tegen de spelers van Zulte Waregem toen die nog Semi-Prof waren.



Toen Zondag +/- 25000 Anderlecht supporters " Hey Baby .... i wanna now if you be my girl" zongen (wat de supporters van standard zingen als ze scoren ) vond ik toch ook wel machtig.
Toen waren de anders zo hevige standard supporters behoorlijk stil.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

zolang dat geestig is ja,geen enkel probleem mee.
kheb kik ook al gelachen met die van den beerschot.
als ze beginne zinge : in 2de klas ist zo plezant :mrgreen:
da ze het gewoon deftig en geestig houden,das nu toch ni moeilijk.
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door Disco Stu »

Inderdaad.
En ik denk dat die van antwerp pech hebben want na tubeke en nu dit gaat de bond toch ingrijpen denk ik om een voorbeeld te stellen.
want het begint toch wat uit de hand te lopen.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

das nog zoiets hé,ze staan der stom van da hun ploeg geene rotte euro heeft.
da ze nog wa meer het varken uithangen en hun ploeg boetes aan hun been lappe :roll:
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

die walen zijn geen haar beter as ons..

maar als zij is een paar keer beschimpt worden, direct hek van de dam

als ge er ni tegen kunt blijfde ma thuis

en van die "kaka"

elke waalse ploeg zingt da over kv (est malinwa c'est du caca)

ooit al ene van de malinwa daar over horen klagen
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door StevenR_73 »

zolang ik weet worden die liekes gezongen, les wallons.....

tis omdat we NU in zo'n belachelijk klimaat leven, dat ze daar op reageren.
we leven dan ook in een conservatief en bekrompen landje.

er wordt ook gezongen, les wallon ne travaillent pas..... ludiek noem ik dat ;)


en trouwens, in 2e klasse ist ook plezant komt van ons :mrgreen:
en tegen Beveren kreeg de enige blanke oerwoudgeluiden naar zen kop geslingerd, ook al van ons.

qua originaliteit hinken de ratten wat achterop :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door pascal78 »

o oo o OOOO
o oo o OOOO

o oo o OOOOOOOOOO
o oo o OOOO

Es un clubba Bellissima
un equipa fantastica

et c'est fassin é
malinwa olé!


o oo o OOOO
o oo o OOOO

o oo o OOOOOOOOOO
o oo o OOOO


malinwa weer gewonne se

tweekend kon ni beter beginnen

amai, die supporters van genk

das een bende klein kindjes... het enigste wat die deden was tegen ons roepen ipv hun club te steunen


"ronny neem de fles maar mee"
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Voetbalseizoen 2008-2009

Bericht door back to the 90's »

pascal78 schreef:o malinwa weer gewonne se

tweekend kon ni beter beginnen

amai, die supporters van genk

das een bende klein kindjes... het enigste wat die deden was tegen ons roepen ipv hun club te steunen


"ronny neem de fles maar mee"
met ne corner da eigenlijk geene was ;)
ma zo zijn er nog dinge geweest vant weekend :)
Nothing is what is seems to be
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast