Mannequin - Herent

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Mannequin - Herent

Bericht door Jurn »

Iemand nog herinneringen aan Mannequin te Herent?
Later Delano en nu Room.

Ik heb er 7 jaar gedraaid met Franky Jones op Zaterdag en erna nog in Delano.

Op vrijdag draaide Roger Degéno die op Zaterdag in de Mustang in Srombeek draaide.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Ik ken de Mannequin reeds van in '86 ofzo,heel commercieel en het uithangbord waren de mannequinpoppen,gekleed door boetiek New way...
Roger Degeno vond ik goed destijds maar in de Molen was hij nog beter..ik zou hem graag nog es terugzien want hij was ook bij de legendarische 80's dj's.in de Mannequin draaiden ook VRL Dj's Danny de Brouwer en Ben van Toren.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Voor dat ik het vergeet....voor de Mannequin heette de dancing 't wit paard....heb ook nog geweten dat Dick van Gelder(resident Mustang Strombeek) daar draaide en arriveerde met witte handschoenen aan.Toen waren Dj's nog echte Goden..
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

Ja, Dick Van Gelder, ik heb daar in het begin nog voor gedraaid, hij had destijds een DJ bookingskantoor "IDC" te Keerbergen.
Kwam jij niet veel in Discobar bij Gert?
Ik denk dat ik jou vandaar ken.
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

Ik ben er begonnen in '90 tot '97 op Zaterdag en feestdagen, in mijn commerciële periode:-) Was altijd een zeer goede sfeer...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

thierry schreef: Dick van Gelder(resident Mustang Strombeek) ...
En Boccaccio niet vergeten !

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Van_Gelder
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Inderdaad mijn shoppingscircuit was do of vrij WIF,zat USA import en dan DISCOBAR bij Gert
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

Ik kwam ook altijd bij Wif op Donderdag en meestal vrijdag of zaterdag bij Gert. Was jij niet gestopt om een hotel te runnen of zoiets?
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

daar ben ik nog heel veel naartoe geweest met maten van kortenberg
goe geamuseerd destijds,waar is den tijd gebleven
;) 8)
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Heb inderdaad het draaien moeten stilletjes afbouwen wegens andere zelfstandige activiteiten (hotel-brasserie-restaurant),maar soms kriebelt het weer eens en ik praat graag over het discotheekmilieu van vroeger,zat wekelijks in dat circuit en ben vandaag nog steeds nieuwsgierig over wat er nog allemaal beweegt.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Mijn ultieme wens is nog eens samendraaien met enkele dj's van toen,maar velen zie ik niet meer da's het grote probleem.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Mannequin - Herent

Bericht door Enterprise »

Jurn schreef:Iemand nog herinneringen aan Mannequin te Herent?
Later Delano en nu Room.

Ik heb er 7 jaar gedraaid met Franky Jones op Zaterdag en erna nog in Delano.

Op vrijdag draaide Roger Degéno die op Zaterdag in de Mustang in Srombeek draaide.
Hehe de Mannequin, heb daar 8 jaar gedraaid, heb er het vak geleerd, geweldige baas had ik daar die helaas overleed aan k....k.r (rest in peace ivan) :cry: :D
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jul 2008, 19:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door Jurn »

Jow Franky, das lang geleden:-)
Waar is den tijd met de plateaus en de flessen:-) De pré House tijd met uw schijf toen Rhyme Beat "Feel The Beat"

Inderdaad geweldigen baas, de bazin was veel minder:-)


Grtz

Jurgen
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Jurn schreef:Ja, Dick Van Gelder, ik heb daar in het begin nog voor gedraaid, hij had destijds een DJ bookingskantoor "IDC" te Keerbergen.
Kwam jij niet veel in Discobar bij Gert?
Ik denk dat ik jou vandaar ken.
Ik kwam bij Gert wel 'ns een Jurgen tegen die ook een tijdje in de Samambaïa gedraaid heeft. Toevallig dezelfde persoon?
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Ha ha de Franky!De beste Wifplatenverkoper allertijden..Jij weet precies nog niet van op te houden..amai..ik herinner me je nog alsof het gisteren was daar in de Mannequin waar ik ook (als ik niet moest draaien eens binnenwipte)je mixte toen reeds crimineel..en sprong ineens mee op de housetrein waar je tot op heden je sporen meer dan ooit verdiende..ik was al lang van plan om je nog eens dag te komen zeggen op een of ander reunie of retroparty(als je je mij nog herinnert).Jouw plaat Rhyme beat heb ik ook destijds veel gedraaid.Toevallig ben ik gisteren nog een oude garcon van de Mannequin tegengekomen nl de KOEKEN???Met nog een andere garcon liep ik nog school nl Peter Messche(bijnaam).Kennen jullie deze????
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten