vragen over cirao dance-hall?

Het forum van Cirao in Waregem
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

ik heb naam cirao wel uitgevonden en met dat 1e jaar da ik alles in handen had...ergens dus wel iets losgemaakt....maar de eigenaars,karl&koen vanhoutte(nv.koka)hebben de naam verkocht aan dj md!voor hoeveel geld weet ik nie!maar wel dat ik het jammer vindt dat dit is gebeurd!mijn idee is,als je al terugkomt met iets van vroeger,moet het nog beter zijn...ofwel gebracht door de originele crew die alles bedacht of gecreeerd hadden....wat dus met md helemaal het geval niet was!!!!maar ik wil hierbij niemand aanvallen!!!en ben uiteindelijk daar toch totaal niet mee bezig!!of ik erger me er zeker niet aan!!!wel heb ik toch zwaar vershoten toen ik hoorde van ja die nieuwe cirao van md...ofja als ik hier & daar wa promo zie met die naam,had daar uiteindelijk veel van mezelf in gestopt!!en was wel een kind van mij!!draai het hoe of wa....maar zonder ik,was cirao er nooit gekomen!!!maar zoals ik al zei,heb er geen problemen mee!!! en md zal ook wel zijn best doen zeker!!!maar met cirao van vroeger.....er is geen enkele link tussen beide!!enkel de overkoop som!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Heeft een paar jaar goed gedraaid,
maar nu zit het er ook op.
Weet niet of ze uw naam nu nog gaan gebruiken.
Thx vo d'n uitleg.
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

ja mijn naam,maar nie mijn eigendom!!!jammer te horen en wie weet wat toekomst brengt...
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

wa doe moussa nu werkt die nog altijd als lj????????,,
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

original mickey! schreef:ik heb naam cirao wel uitgevonden en met dat 1e jaar da ik alles in handen had...ergens dus wel iets losgemaakt....maar de eigenaars,karl&koen vanhoutte(nv.koka)hebben de naam verkocht aan dj md!voor hoeveel geld weet ik nie!maar wel dat ik het jammer vindt dat dit is gebeurd!mijn idee is,als je al terugkomt met iets van vroeger,moet het nog beter zijn...ofwel gebracht door de originele crew die alles bedacht of gecreeerd hadden....wat dus met md helemaal het geval niet was!!!!maar ik wil hierbij niemand aanvallen!!!en ben uiteindelijk daar toch totaal niet mee bezig!!of ik erger me er zeker niet aan!!!wel heb ik toch zwaar vershoten toen ik hoorde van ja die nieuwe cirao van md...ofja als ik hier & daar wa promo zie met die naam,had daar uiteindelijk veel van mezelf in gestopt!!en was wel een kind van mij!!draai het hoe of wa....maar zonder ik,was cirao er nooit gekomen!!!maar zoals ik al zei,heb er geen problemen mee!!! en md zal ook wel zijn best doen zeker!!!maar met cirao van vroeger.....er is geen enkele link tussen beide!!enkel de overkoop som!
2x geweest met Steve C daar, it was very nice/good :thumright:
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

mensen die in nightlifebizz werken,denk ik,doen altijd wel meer dan hun best!jeugd is enorm verwend in ons klein landje!dat op uitgaans gebied hoog staat aangeschreven!dus is het nie altijd gemaklijk voor club managers....trust me!we hebben maar uit te kiezen!dus blijft een club,concept of ander niet eeuwen meegaan....daar onderscheiden goede zich van parasieten!!...int geval md(die ik ken!)weet ik,dat dit ook iemand is die nightlife doet vanuit het hart!op zijn manier....dus jammer dat die nieuwe cirao nu ook voorbij is....maar de goede komen altijd!!!! terug!en soms met iets totaal anders....(look at me,at my scene now...)qualiteit komt altijd bovendrijven!! da kun je ook aflijden uit vroeger & nu,kijk naar:h2o,peter 55 fuse ilovetechno,laurence,claudecityparade,......waren er vroeger en tot op vandaag zijn die nog actief met hun ding!&nog steeds sucsesvol!!!........en met moussa heb ik al geen contact meer vanaf de 6e maand cirao!(kreeg toen ontslag)das dus ong.15jaar terug!so....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wat had mario delbeke dan met de cirao te maken vroeger?
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

mario zit int buitenland (Margarita denk ik) en de naam cirao blijft hij nu gebruiken voor zijn nieuw project ivm organisatie van vakanties
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

md had en heeft totaal niets!!!!te maken met cirao in waregem!!!!!hij heeft gewoon na de sluiting,jaren erna de naam cirao gekocht!!!da gebeurt nog...check bocca,etc...wicked te horen dat ie nu dienst doe voor de organisatie van reizen!!hoe alles tog kan draaien...kvind wel machtig da de naam cirao na meer dan 15 jaar nog altijd bestaat!!in de tijd toen ik de naam gekozen heb,heb ik daar tog wa dagen mee bezig geweest....en nu is cirao dus een reisorganisatie,ofzo....wicked!!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

wicked in positieve of negatieve zin...? :D
kvond ook wel raar om te zien eerlijk gezegd "CIRAO holiday entertainment and service"
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

kvind da wel positief! :D
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik niet,ik zou er onnozel van worden...
by the way,ge kent mij ook nog hoor mickey,niet zozeer van in cirao(ben er wel geweest maar kende u toen niet)maar wel van op de vlasmarkt in k-town tijdens de gouden jaren 8)
keep up the good work mate!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast