Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door StevenR_73 »

Lestat schreef:
ABsounds schreef:Ik was erbij die zondagavond in larocca, hier nog kleine anekdote over die avond die me is bijgebleven,
Dus zondagavond voor een feestdag, Larocca bomvol, Iedereen komt voor legendarische muziek van marco, Plots verrassingact van Felix de housecat, Hij draaide in mijn ogen een goei setje met veel wildpitch maar toch leek dit echt het larocca publiek van die avond echt niet te bekoren,
Na ongeveer bijna 3 kwartier ofzo is het maar een saaie bedoeling op de dansvloer en komt Wim achter de discobar zeggen dat Felix moet stoppen en marco moet overnemen, Die natuurlijk beledigd en een hele discusie dat hij over heel de wereld mag draaien en één van de bekende techno pioniers is....een heel gedoe maar nadien heeft hij later op de avond nog wel even mogen verderdraaien,
De dag later was hij te gast in extreme en daar was het wel volle sfeer met zijn setje,
Destijds was het wildpitch genre toch iets minder bekent en kon dit ook niet overal gedaaid worden, zelf in larocca was het moeilijk om voor een hele set,
Toen kwam iedereen vooral voor Eric en Marco,
Hier se daar se :eek: - dus toch :P Awel, ik heb diene set uit Extreme en we hebben daar al es over gediscussieerd of da wel kon dat Felix Da Housecat daar ooit gespeeld heeft - gij bevestigt met deze dat t effectief zo is :D Merci daarvoor - t is overigens ne (in mijn ogen) bangelijke set die Felix Da Housecat daar neergezet heeft - kheb da setje al zeker 100 keer beluisterd :P

dan ga ik het setje nog eens beluisteren, van Extreme. vond die set in la rocca zalig, maar wat je zegt klopt : in la rocca zijn/waren ze buitenlanders niet echt gewoon.
beste was nog met jeff mills :) ik vond het een verkeerde boeking, maar ja, wij daar naar toe, het was men laatste keer la rocca na een lange tijd overigens...iedereen stond daar te gapen :eek: "wa is die aant doen"... wij wisten da wel :cheers: en feesten en roepen, terwijl de rest werd weggeblazen.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door Sirocco »

Lestat schreef:
Hier se daar se :eek: - dus toch :P Awel, ik heb diene set uit Extreme en we hebben daar al es over gediscussieerd of da wel kon dat Felix Da Housecat daar ooit gespeeld heeft - gij bevestigt met deze dat t effectief zo is :D Merci daarvoor - t is overigens ne (in mijn ogen) bangelijke set die Felix Da Housecat daar neergezet heeft - kheb da setje al zeker 100 keer beluisterd :P
Het zal best dat Felix in extreme heeft gespeeld, maar als hij deze set indertijd in La Rocca had gespeeld had het volk echt niet stil gestaan. Je kunt me veel wijsmaken maar Felix draaide echt geen Marvin Gardens, N-Joi , Punos, Wake-up, Awa, Age of chance, Deep forrest, country & western, Desert storm, Innertales, Mama etc etc.

I say Marko with a capital M :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door jim-bar »

was dat die retro set van jeff mills in la rocca? daar was ik ook bij, best goed - van die ouwe joey beltrams mixen met de eerste minuten van bucketheads en zo - lachen
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door StevenR_73 »

het was een retro feesje in la rocca, ten tijde dat jeff mills zen cd uitkwam of iets er na, live-mix in tokyo. http://www.discogs.com/release/9459

ik kan me enkel herinneren dat het ni echt op zen la rocca's was :D



tja, die set van extreme doet me nog altijd twijfelen, mss dat hij tegen de maandag al wat op de hoogte was van wat er moest gespeeld worden, i don't know :)
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door Sirocco »

StevenR_73 schreef:het was een retro feesje in la rocca, ten tijde dat jeff mills zen cd uitkwam of iets er na, live-mix in tokyo. http://www.discogs.com/release/9459

ik kan me enkel herinneren dat het ni echt op zen la rocca's was :D



tja, die set van extreme doet me nog altijd twijfelen, mss dat hij tegen de maandag al wat op de hoogte was van wat er moest gespeeld worden, i don't know :)
Om alle twijfel weg te nemen er zit een plaat bij die echt alleen maar Marko speelde indertijd. Kan alleen ff niet op de titel komen :?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door Lestat »

't Is natuurlijk wel ni simpel als ge den tape ni in uw handen hebt he :P enfin t maakt mij niet uit of t Felix was of niet, ben trouwens totaal geen fan, t is in mijn ogen wel fantastisch goeie set :D en t is dat wat telt he ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door Sirocco »

Hey Lestat, als ik je mijn tapes meegeef zul je nog wel meer van deze setjes tegen komen ;)
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2008, 22:15
Locatie: Lier

Re: Felix Da Housecat @ La Rocca 1994

Bericht door ABsounds »

Het is inderdaad dat felix toen bangelijk goed draaide in larocca en extreme, voor diegene die er toen en nu nog van houden,
De muziek was vooral op zijn Amerikaans, wildpitch, strictly rhythm en van die dingen, zeker geen traditionele larocca of extreme muziek !
In larocca draaide met toen vooral "ace of love" toestanden in de hele ruime zin,
Deze meer Belgische sound draaide felix dus zeker niet, ook niet in extreme,
Zijn setje was ook niet voor gans de avond, ik schat maar een uur of 2, daarna draaide phiphi terug,

Eigenlijk idem zoals met jeff mils, die avond was ik er ook herrinner ik me nu, maar eigenlijk al volledig vergeten,
Jeff mils is goed in zijn genre maar toen destijds paste dat echt niet in larocca ookal was Jeff mils toen in het techno milieu een echte hype,
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten