Club Real

Het forum van de andere legendarische clubs
tecra

Club Real

Bericht door tecra »

ik vind het raar dat ik hier nog nergens iets gelezen heb over dancing real in tongeren ....

die tent heeft toch ook al een zeer grote geschiedenis ...

bestaat allang, heeft een eigenzinnig publiek ... is 2 jaar geleden ook vaak in het nieuws geweest enz...

wie draait daar tegenwoordig?

is het nog altijd zo goed als vroeger ?

komt er nog veel volk ...

grtz

teccie
:twisted:
Jasperke

Bericht door Jasperke »

Ben er vanaf 99-2000 dacht ik binnengekomen...Toen draaide onze vriend TC Brain. (was dik in orde)

Nu komt er nog wel volk ma is de muziek te vergelijken met de plaatselijke tuning beats fuiven :roll: ..Dj Yves heeft de boel daar echt om zeep geholpen! Na Yves draait Zzino en die laat zich spijtig genoeg ook maar van een zwakke kant zien...

Dus besluit......GEEN Real meer voor mij.
tecra

Bericht door tecra »

aaahjah nu ge het zegt ... tc brain

daar heb ik nog wa cassettes van gehoord ... die was wel goed...

spijtig dan dat ze achteruit zijn gegaan...

commerciële toer opgaan voor volk te lokken zeker ... kweet niet

wel spijtig dat ge daarmee uw eigenheid / kenmerk verliest.
Josjie

Bericht door Josjie »

TC Brain heef toch zijn eigen club daar ergens in Limburg? Den Barocco ofzo...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

toen mijn ma en pa nog op stap gingen was de real al open ... er hangen zelfs boven in de discotheek nog foto's op van hoe t vroeger uitzag ... ikzelf kom er al 7 jaar of zo, heel int begin wou ik persé iedere week daar zijn ,maar de laatste maanden ga ik minder en minder omdat veel mensen wat ik ken ook bijna niet meer gaan omdat ze vrijen of t daar niks meer vinden, de club zelf bestaat al 36 jaar ... dat is dus al een pak langer als la rocca of illusion :wink: greetz 8)
nop

Bericht door nop »

kwam daar periode 94/97 heb er nog veel tapes van, de laatste tijd is het inderdaad minder :wink: zal binnenkort een set posten van mei 1995 :P
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

nop schreef:kwam daar periode 94/97 heb er nog veel tapes van, de laatste tijd is het inderdaad minder :wink: zal binnenkort een set posten van mei 1995 :P
gij zijt toch van maastricht e ,geen zin om cassetten uit te wisselen voor over te pakke :lol: ik woon ook tegen maastricht ... greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

hehe mr oizo gaat weer beginnen met zijn cassette verzameling ...

maar doe maar rustig daaraan mee, kan ik daar ook nog van profiteren ... en eventueel ooit eens op mp3 zetten en voor iedereen hier beschik baar stellen.
nop

Bericht door nop »

er staat nu een tape online :wink:
Gio

Bericht door Gio »

Ben er nooit geweest, alhoewel 't niet zo ver van mijn woonplaats is. Heb wel een paar tapes ervan van rond 1995 - 1996 en de muziek die erop staat is wel ok... Jam & Spoon - Odyssey, Miro - Spaceman, Humate - Love Stimulation...

Maar zou totaal niet weten wat voor stijl er de laatste jaren wordt gedraaid...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja Tc Brain, inderdaad Barocco, in Vreren, echt een kwalitatieve club als je de line-ups van deze club ziet, binnenkort ga ik daar toch eens naartoe :wink: , zo'n club onbreek nu wel een beetje langs ons kanten :cry:
Josjie

Bericht door Josjie »

jah Club 11,

één van de dj's waar hem altijd de retrosets mee speelt (Gast, member hier trouwens) heeft nochtans gedraaid op mijn party... moest gekomen zijn hé :-)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

vroeger toen Davy D en Tc Brain ner nog speelde was het idd super en lekker duister

maar tegenwoordig luister je beter naar Donna dan naar de real te gaan :roll:
Afbeelding
Mroizo

Bericht door Mroizo »

Solid jey schreef:vroeger toen Davy D en Tc Brain ner nog speelde was het idd super en lekker duister

maar tegenwoordig luister je beter naar Donna dan naar de real te gaan :roll:
inderdaad,real is echt niet meer zo goed als vroeger,ik kom er nu max. 1 keer per maand want zzino & dj yves komen mich anders men oren uit :? :!: greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

er is een tijd van komen en een tijd van gaan zo te horen bij clubs...


meestal heeeft iedere grote club dus wel eens een dipje en minder volk ?
maar niet getreurd als een zaak al zolang bestaat ( 20 jaar ofzo ) dan zal die dit ook wel overleven....

ik ben ebgnieuwd welke stylen zich nog gaan ontwikkelen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten