Lagoa On Sunday

Het forum van Lagoa in Menen
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee gij,al lang nie meer,ik denk van 97 of zo...
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:nee gij,al lang nie meer,ik denk van 97 of zo...
meende dat? amaai en de zondagen vond ik fantastich, niet veel volk en je kon dan goed zweven op den dansvloer, plaats genoeg(hier kwam ik altijd na den balmoral en zo naar den bocca)leuke tijd was dat, ach waar is die tijd!!!!!!!!!!!!!! :lol: :wink:
Richman

Bericht door Richman »

007 schreef:
cloud schreef:nee gij,al lang nie meer,ik denk van 97 of zo...
meende dat? amaai en de zondagen vond ik fantastich, niet veel volk en je kon dan goed zweven op den dansvloer, plaats genoeg(hier kwam ik altijd na den balmoral en zo naar den bocca)leuke tijd was dat, ach waar is die tijd!!!!!!!!!!!!!! :lol: :wink:
Dat zou wel eens kunnen kloppen hoor misschien iets vroeger zelfs eind 96 of zoiets. Natuurlijk was dat volle bak daar btw ik deed hetzelfde traject 's morgens balmoral en 's namiddags lagoa!

Zware tijden :!: :!: :!:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Forum verplaatst naar Lagoa
Richman

Bericht door Richman »

BTW wie heeft er de razzia meegemaakt in ' de snack'?
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ik nie, ma gasten dak ken wel,wa ouwere
vertel der es wa over...
Richman

Bericht door Richman »

Ja die 2 deuren gingen dan dicht en iedereen werd grondig gecontroleerd+gefouilleerd en na enkele uren waren de deuren weer open!
LunatiK

Bericht door LunatiK »

hehe en Marie-Jeanne die moest aar deftig ellendig gevoeld en
nu mogen die daar geen razzia voeren he,zeeft een verbond als het ware mits enkele voorwaarden natuurlijk
puree

Bericht door puree »

I was there - slik :? :shock: :lol:
Die flikken waren nog een beetje rap binnen. Wij stonden altijd op het podium rechtover de discobar en opeens stonden daar een paar flikken naast ons ... oeps ! :lol:
Dat was in maart. Ik heb nog een krantenknipsel liggen. Als ik gesettled ben, scan ik die handel en zwier ik het erop. Twas fraai wat ze allemaal gevonden hebben ...
Richman

Bericht door Richman »

Posten die handel :!: :!: :!: :!: :!:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

toen vonden ze inderdaad nog hopen...
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja tuurlijk vonden die daar opmerkelijke doses,Lagoa was een kweekvijver voor illegale toestanden
kweet vele verhalen hierover ma die zijn ier nie van toepassing ma toch het is wel deftig welk malafide verleden deze club had ma toendertijd waren er zovele dusja :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

't is da,ze hebben het housegebeuren niet kunnen stilleggen maar in 6 jaar tujd hebben ze er toch vree goed in gekuist hoor...'t is allemaal zeer braaf geworden in vergelijking en maar beter ook niet?
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja tuurlijk die club eeft alst ware een gedaanteverwisseling begaan.Marie-Jeanne eeft daarme de noot gezet en nu zijn ze wel de goede baan op.
BOB die het nodige werk doet ook security in vergelijking met vroeger deftig aangepast,vroeger waren die mannen ook nie dom en deelden ze wel es in de 'vreugde'...
De sfeer van vroeger hangt er wel nie meer ma toch chapeau ze! die dame houdt da kot al 14jaar open en int clubland kan da wel tellen.
Kga er al een tijdje nie meer door het volk dat vernieuwt is en velen weten nie meer wa Lagoa voor staat.
Lagoa heeft om een of andere reden toch een plaats in me hart,klinkt raar ma gewoon de tijd dak uitkeek na de zaterdag en derna meestal LaBush aandeed was hemels ma kwist ook wel datter ooit een eind aan ging komen.
Richman

Bericht door Richman »

Lagoa heeft om een of andere reden toch een plaats in me hart,klinkt raar ma gewoon de tijd dak uitkeek na de zaterdag en derna meestal LaBush aandeed was hemels ma kwist ook wel datter ooit een eind aan ging komen.
I know how you feel

:(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten