Lagoa On Sunday

Het forum van Lagoa in Menen
007_

Lagoa On Sunday

Bericht door 007_ »

tot nu toe vind ik dit na de sluiting van de boccaccio de beste keet.
dj hs draait er spijtig genoeg niet meer maar this nog altijd ons marie jean die die keet draaiende houd.
ben daar 8 jaar lang geweest en 1 maal een razzia meegemaakt, maar daar werken ze zo samen met de flikken dat de keet nooit toe gaat.
zaterdag is het daar zo wa jumpstijl muziek en zondag ja de hs muziek he.
heb er 7 verschillende lidkaartjes van en deze ligt in menen aan het station.
zeker eens bezoeken want das de moeite :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zondag is da al lang nie meer open ze en 't was nooit hs en zijne stijl,de zondag was voor bolle en manu
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:zondag is da al lang nie meer open ze en 't was nooit hs en zijne stijl,de zondag was voor bolle en manu
zede daar heel zeker van dat hs er nooit draaide,denk wel dat die soms op zondag er draaide 8)
zal de covers er eens op zetten als ik weet hoe ik dat moet doen :wink:
Laatst gewijzigd door 007 op 18 sep 2004, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Josjie

Bericht door Josjie »

jah ik weet da alle junks en dealers van hier uit de buurt van gent bijna naar daar gaan dus ben er nog nooit geweest. Da's nu eens een discotheek met een slechte naam... Ook binnen het reguliere uitgaansmilieu
Del@y

Bericht door Del@y »

Josjie schreef:jah ik weet da alle junks en dealers van hier uit de buurt van gent bijna naar daar gaan dus ben er nog nooit geweest. Da's nu eens een discotheek met een slechte naam... Ook binnen het reguliere uitgaansmilieu
? en de andere clubs dan ... hoe je het ook draait of keert heb die zaken overal wel gezien zenne ... ook in plaatselijke discotheekjes, het nachtleven is daar nu eenmaal mee verbonden
007

Bericht door 007 »

Josjie schreef:jah ik weet da alle junks en dealers van hier uit de buurt van gent bijna naar daar gaan dus ben er nog nooit geweest. Da's nu eens een discotheek met een slechte naam... Ook binnen het reguliere uitgaansmilieu
ach als je de helft van die keet kent kom je nergens anders liever en drugs die zijn er overal en dat hoord er bij. de muziek en de sfeer trekt dat aan vind ik. :lol: :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Luister even ik ga al naar Lagoa als ze nog om middernacht slows droeien echt waar! En hun legendarische zondagnamiddig waren crimineel goed, je moet je voorstellen om 14h00 zat er 2000 man in de boot, nu trekt diezelfde club maar 800 man de zaterdag als het goed gaat.

Wat heb ik daar een mooi tijd beleefd!
varth

Bericht door varth »

800 man :?. Ik meen ooit in een of andere clubguide gelezen te hebben dat daar 5000 man binnenkan. Lege aanblik toch?
Richman

Bericht door Richman »

Exactly my point!

Hoor nu wel dat dit aan het beteren is!

Als er een groot feest is ( Lagoa' verjaardag enz is het wel kanon natuurlijk)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

amai het is daar precies ook ferm verkalmt, tja waar niet tegenwoordig :(
007

Bericht door 007 »

Richman schreef:Luister even ik ga al naar Lagoa als ze nog om middernacht slows droeien echt waar! En hun legendarische zondagnamiddig waren crimineel goed, je moet je voorstellen om 14h00 zat er 2000 man in de boot, nu trekt diezelfde club maar 800 man de zaterdag als het goed gaat.

Wat heb ik daar een mooi tijd beleefd!
awel jij komt er lang; even een vraagje wat was het eerste lidkaartje, de kleur?
heb ze hier allemaal liggen ze en er kon idd 5000 man binnen :wink:
800?????????????
Richman

Bericht door Richman »

Awel jongen de eerste lidkaart was gewoon van papier gemaakt, gewoon wit papiertje da zag er nie uit, kort nadien hebben ze deze dan vervangen door die geplastificeerde. Ik denk dat het zwarte waren met gouden letters!

Zeg als je al twijfelt hoelang ik daar al ga, met wat zijn we dan bezig, ik weet nog altijd de laatste keer dat ik er een voet binnengezet heb da was op kerstdag '99 en da trok echt op de ballen, die retro avond suckte geweldig, ben er sedertdien 1 maal binnegeweest not my cup of tea moet ik zeggen!
007

Bericht door 007 »

Richman schreef:Awel jongen de eerste lidkaart was gewoon van papier gemaakt, gewoon wit papiertje da zag er nie uit, kort nadien hebben ze deze dan vervangen door die geplastificeerde. Ik denk dat het zwarte waren met gouden letters!

Zeg als je al twijfelt hoelang ik daar al ga, met wat zijn we dan bezig, ik weet nog altijd de laatste keer dat ik er een voet binnengezet heb da was op kerstdag '99 en da trok echt op de ballen, die retro avond suckte geweldig, ben er sedertdien 1 maal binnegeweest not my cup of tea moet ik zeggen!
yep das juist wat u zegt de eerste waren witte papiertjes en dan plastic aan dan zwarte,blauwe,rode,groene en nu weet ik het niet meer want ik ga al 8 jaar niet meer uit :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Toch nog gelijk gehaalf allé ben content, maar misschien hebben we elkaar nog tegen het lijf gelopen, zaterdag of zondag, zat je veel in de Snack.

Zondags zat ik meestal; als je binnenkomt in de lagoa direct rechts naar beneden daar in die eerste zeteltjes, da was de coté van Oostende!

Greetz!
007

Bericht door 007 »

hoe is het nu in deze keet? is die nog open op zondag? :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten