Montini Wordt Met De Grond Gelijk Gemaakt.

Het forum van Rave Zone Montini in Sint-Truiden
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Montini Wordt Met De Grond Gelijk Gemaakt.

Bericht door Annatraxa »

Heb vandaag dus vernomen in het Belang Van Limburg dat Dancing Montini moet ruimen voor een Carrefour winkel.
Weer een legende dat met de grond gelijk gemaakt wordt.
Waar zijn we mee bezig :? :cry:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Fijne tijd mee gemaakt daar 93-96 .... R.I.P. The Rave Zone :cry:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Auwschh! Ja da's voor mij ook weer effe slikken... 'k Kwam er toch graag... :(
En ik heb er altijd een t-shirt van willen hebben... Indertijd niet gekocht en nu vind je die niet meer he. Al dikwijls gekeken op tweedehandssites...
Hoe dan ook, het was de naam Legendary Club meer dan waard; weer een stukje geschiedenis weggebuldozerd.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

vroeg of laat zulle ze allemaal wel moete plaats ruimen voor zoiets :(
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Montini Wordt Met De Grond Gelijk Gemaakt.

Bericht door Enterprise »

Annatraxa schreef:Heb vandaag dus vernomen in het Belang Van Limburg dat Dancing Montini moet ruimen voor een Carrefour winkel.
Weer een legende dat met de grond gelijk gemaakt wordt.
Waar zijn we mee bezig :? :cry:
Heel spijtig maar ik had het al 2 jaar geleden zien aankomen, was de laatste maal dat stefaan (eigenaar) het nog is probeerde en zou het dan verkopen indien het niet lukte aan een grootwarenhuis................

Bedankt grote vriend (de club) je hebt me gemaakt wat ik nu ben en zal je nooit vergeten............................... LOVE & RESPECT :cry:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Had 't artikel vandaag ook gezien in de krant... Spijtige zaak...

Ben er nooit geweest, mijn neef daarentegen wel... En voor alle anderen die de Montini wel frequenteerden, hold on to the memories of the nights you've spent there ;)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

tja, wreed dat zo'n gebouw in goede staat (denk ik toch) met de grond gelijk gemaakt moet worden maar wat moet er anders mee gebeuren als het niet opbrengt?

Ben er zelf nooit echt veel geweest omdat het niet bij de deur lag. Ik denk 2x B&B en dan die vette retro's enige tijd terug (wist toen al niet echt meer hoe het er vroeger uitzag binnen).

Soit, als ze dat met de club doen waar ge zoveel hebt gezeten dan komt dat wel aan. Anders zou ge tegen u gasten later nog es kunnen zeggen van ier si ging de pappa dansen :?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

keimi schreef: Anders zou ge tegen u gasten later nog es kunnen zeggen van ier si ging de pappa dansen :?
kan nog altijd hé ... hier aan de maandverbanden heb ik mijn eerste tong gedraaid, en daar wat verder aan de verse vis stond Franky Jones vroeger plaatjes te draaien.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Dr. Poppers schreef:En ik heb er altijd een t-shirt van willen hebben... Indertijd niet gekocht en nu vind je die niet meer he.
nooit twijfelen .. kopen .. (alle, vroeger he)

ik heb er zo één met het Montini logo op de achterzijde en de voorzijde een logo van B&B (wat ik begot ni meer zou weten vanwaar dat kwam)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

B&B = Ben & Bart :wink:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zonde ja, blij dat we die goede tijd mee gemaakt hebben !
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Binnen 10j enkel nog herinneringen (?) aan de clubs van weleer......en La Rocca + Illusion natuurlijk :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

bouq schreef: de voorzijde een logo van B&B (wat ik begot ni meer zou weten vanwaar dat kwam)
Inderdaad Bart en Ben van B&B Productions. Ben Biets doet nu nog steeds CdAnvers. Bart heeft nog lang bezig geweest met parties allerhande maa rnu is 't al lang geleden dat ik er nog niets van hoorde.
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

09/07 Dancing Montini ruimt plaats voor Carrefour!

Het stadsbestuur van Sint-Truiden heeft een aanvraag binnen voor een nieuwe Carrefour in Ordingen. Die aanvraag stuit op verzet bij de plaatselijke ondernemersorganisatie Unizo.

Zij betreuren dat de handelsraad geen inzage kreeg in het dossier. Ze stellen zich vragen over de inplanting, en de nood aan een bijkomend grootwarenhuis in Sint-Truiden.

Aan de rotonde in Ordingen, op het terrein van dancing Montini, prijkt binnen afzienbare tijd mogelijk een supermarkt. Kandidaat-koper is Carrefour, voor de inplanting van een supermarkt van 1.094 vierkante meter. “De opdracht van het stadsbestuur is kernversterkend werken, maar we moeten de buurtwinkels uitbreiden aan de stadsrand en deelgemeenten, om dagelijkse artikelen dicht bij de mensen te brengen”, dat zegt Pascal Vossius, schepen voor Middenstand.
“In de regio Ordingen–Brustem kan dat perfect zonder dat er een overaanbod aan grootwarenhuizen komt. De nieuwe supermarkt ligt op een kilometer afstand van de plek waar onlangs de Cash op de Tongersesteenweg de deuren sloot.”

De unie van Zelfstandige Ondernemers gaat niet akkoord. “Wij zijn voor een kernversterkend middenstandsbeleid. Aangezien de vestiging buiten het afgebakend kleinstedelijk gebied ligt, is dat uitgesloten. Daarbij is de ligging verkeerstechnisch onverantwoord, omdat de rotonde drie drukke toegangswegen bundelt, en de wegen richting centrum zouden dichtslibben”, stelt Patrick Buteneers. Naast de aanvraag door Carrefour lopen er nog twee uitbatingaanvragen voor ketens op de Tongersesteenweg. In het gebouw van de voormalige Cash deed doe-het-zelfzaak Hubo een aanvraag. Op het perceel ernaast wil Brico een tuincentrum.

Was het krantenartikel van vandaag :idea:
___________________________________________________________

Heel spijtige zaak, heb er in de weekends meer gezeten dan thuis..

Zoals franky al zei, het gerucht deed al effe de ronde maar word nu officieel bevestigd al staat het complex er nog ni en kan ik unizo wel volgen. Een Carrefour op die plaats? Ligt uit het stad enzo..

Montini is nog in zéér goede staat, werd in 2006 heellemaal opgeknapt vanbinnen en buiten. Staat nu een schitterende dj booth en belichting mag er ook zijn evenals het 2de zaal'ke (Playroom) werd onderhanden genomen en mag zéker gezien worden..

Tis spijtig dat zo'n club met zo'n geschiedenis op zo'n manier verloren moet gaan :cry:

Jaa die t-shirts waren tot overtijd nog steeds tekoop aan de ingang voor 10€ :P

Hoop dat er voor afbraak nog een allerlaatste keer een closing party komt
nog is een échte montini reunion om de boel nog een laatste keer op zijn grondvesten te laten daveren 8)
Montini '
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

Jammer, heb er toch enkele gezeten. Laatste keer was op NYE laatstleden. Toen was er een zéér magere opkomst, maar toch, lekkere muziek :eye: :eye: :alien:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten