Montini Wordt Met De Grond Gelijk Gemaakt.

Het forum van Rave Zone Montini in Sint-Truiden
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Enterprise schreef:
dewitte schreef:Is er nieuws om nog eventueel iets te doen voor de boel word plat gesmeten? Nog is één allerlaatste legendarische montini retro party :twisted:
De gesprekken zijn aan de gang ................... en verlopen positief 8)
HAOLA PAOLA! :eek: :bom:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

illusionfreak schreef:
Enterprise schreef:
dewitte schreef:Is er nieuws om nog eventueel iets te doen voor de boel word plat gesmeten? Nog is één allerlaatste legendarische montini retro party :twisted:
De gesprekken zijn aan de gang ................... en verlopen positief 8)


DA ZOU VET ZIJN NOG NE PARTY DOEN SAMEN MET ZOLEX BACKT TO THE OLD SCHOOL


bv franky jones tc brain zolex deg xentrix meer dj's hoeft nie
Deg voor de kwaliteit & G-Force is een must om 's morgens af te sluiten ;)
:cheese: :eye: Zou magisch zijn om nog een laatste retro te smijten voor het met de grond gelijk wordt gemaakt.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

bonny schreef:
illusionfreak schreef:
Enterprise schreef: De gesprekken zijn aan de gang ................... en verlopen positief 8)


DA ZOU VET ZIJN NOG NE PARTY DOEN SAMEN MET ZOLEX BACKT TO THE OLD SCHOOL


bv franky jones tc brain zolex deg xentrix meer dj's hoeft nie
Deg voor de kwaliteit & G-Force is een must om 's morgens af te sluiten ;)
:cheese: :eye: Zou magisch zijn om nog een laatste retro te smijten voor het met de grond gelijk wordt gemaakt.

Das de bedoeling en als het doorgaat zijn deze twee er zeker bij en stanny MOET de sluit dan doen.................. gaan met den acid dan !!! :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Enterprise schreef:en stanny MOET de sluit dan doen.................. gaan met den acid dan !!! :mrgreen:
ABSO-FOKKIN-LOETELIE! :bom:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

en laat zolex ook maar eens in zijn acid plaatjes zoeken.die zitten er ook genoeg tussen in zijn colectie
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

illusionfreak schreef:en laat zolex ook maar eens in zijn acid plaatjes zoeken.die zitten er ook genoeg tussen in zijn colectie
Mijne maat is er altijd bij, zal je al wat verklappen..... zolex en ik gaan een back2back dj team vormen en zijn nog een gepaste naam aan het zoeken. Vanaf september te booken en de sets moeten minimum 4u en maximum 10u duren zodat we ons goed kunnen laten gaan.......... alle stijlen door elkaar maar wel kwaliteit !!!!! :D :alien: :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

vet vet, ik ga voor de 10h set! :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Enterprise schreef:
bonny schreef:
illusionfreak schreef:

DA ZOU VET ZIJN NOG NE PARTY DOEN SAMEN MET ZOLEX BACKT TO THE OLD SCHOOL


bv franky jones tc brain zolex deg xentrix meer dj's hoeft nie
Deg voor de kwaliteit & G-Force is een must om 's morgens af te sluiten ;)
:cheese: :eye: Zou magisch zijn om nog een laatste retro te smijten voor het met de grond gelijk wordt gemaakt.

Das de bedoeling en als het doorgaat zijn deze twee er zeker bij en stanny MOET de sluit dan doen.................. gaan met den acid dan !!! :mrgreen:
Goed dat jij het snapt (cfr. Deg & G-Force closing set): u mening zal iets meer invloed hebben dan de mijne :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Enterprise schreef:
illusionfreak schreef:en laat zolex ook maar eens in zijn acid plaatjes zoeken.die zitten er ook genoeg tussen in zijn colectie
Mijne maat is er altijd bij, zal je al wat verklappen..... zolex en ik gaan een back2back dj team vormen en zijn nog een gepaste naam aan het zoeken.
We hebben al de officieuze Terminators (Tomaz en Steve Cop) en de officiële Dominators (Van Biesen en T-Quest).

Persoonlijk zou ik gaan voor de Sperminators of de Violators, kwestie van de lijn door te trekken. :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
Enterprise schreef:
illusionfreak schreef:en laat zolex ook maar eens in zijn acid plaatjes zoeken.die zitten er ook genoeg tussen in zijn colectie
Mijne maat is er altijd bij, zal je al wat verklappen..... zolex en ik gaan een back2back dj team vormen en zijn nog een gepaste naam aan het zoeken.
We hebben al de officieuze Terminators (Tomaz en Steve Cop) en de officiële Dominators (Van Biesen en T-Quest).

Persoonlijk zou ik gaan voor de Sperminators of de Violators, kwestie van de lijn door te trekken. :mrgreen:
Of de Alligators voor die oude krokodillen! :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

lemant schreef:
Enterprise schreef:
illusionfreak schreef:en laat zolex ook maar eens in zijn acid plaatjes zoeken.die zitten er ook genoeg tussen in zijn colectie
Mijne maat is er altijd bij, zal je al wat verklappen..... zolex en ik gaan een back2back dj team vormen en zijn nog een gepaste naam aan het zoeken.
We hebben al de officieuze Terminators (Tomaz en Steve Cop) en de officiële Dominators (Van Biesen en T-Quest).

Persoonlijk zou ik gaan voor de Sperminators of de Violators, kwestie van de lijn door te trekken. :mrgreen:
de naam Sperminators was bij ons ook al gevallen :mrgreen: Ik zit te denken aan GODFATHERS maar vraag me ook af of dat niet een tikje te is :?: 8)
Laatst gewijzigd door Enterprise op 07 aug 2008, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Enterprise schreef:
lemant schreef:
Enterprise schreef: Mijne maat is er altijd bij, zal je al wat verklappen..... zolex en ik gaan een back2back dj team vormen en zijn nog een gepaste naam aan het zoeken.
quote]

Ik had gehoord dat Frank Struyf al zijn platen had verkocht,klopt dit,zou het wel raar vinden.
Heeft toch zoveel meer als je al je vinyl nog achter de hand hebt ook al draai je met mp3's.
Wat is jou mening hierover Mr. Jones :D ,jij hebt één vd grootste collecties van Belgie,misschien zelfs Europa,zou jij ooit alles weg kunnen doen?
Wil dit effe weten daarna zullen we back on-topic gaan.
Groetjes
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

frank struyf draai zelf nog altijd volledig met vinyl hoor.en heeft zeker nie zijn hele collectie verkocht hoor.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

funkadelic groovestar schreef:
Enterprise schreef:
lemant schreef: quote]

Ik had gehoord dat Frank Struyf al zijn platen had verkocht,klopt dit,zou het wel raar vinden.
Heeft toch zoveel meer als je al je vinyl nog achter de hand hebt ook al draai je met mp3's.
Wat is jou mening hierover Mr. Jones :D ,jij hebt één vd grootste collecties van Belgie,misschien zelfs Europa,zou jij ooit alles weg kunnen doen?
Wil dit effe weten daarna zullen we back on-topic gaan.
Groetjes
Frank heeft inderdaad een deel verkocht, het ging om vinyls die hij nooit meer draaide....... Hij heeft een zeer groot aanbod gekregen dat hij niet kon weigeren. Maar de beste klassiekers heeft hij nog, hij kan nog voort.
Wat mijn mening daar over is: ik kan zeer moeilijk afstand doen van mijn vinyls, van mijn acht jaar koop ik platen en heb bijna al mijn geld hier ingestoken....... Ook de opgestuurde promo's die ik nooit draaide heb ik nog....... Toch komt er een dag dat ik tot een verkoop zal moeten overgaan maar dit zal pas zijn als ik ooit definitief stop en ik heb me altijd voorgenomen dat ik pas stop de dag dat ik doodval op mijn technics :mrgreen: Het gaat zelfs zo ver dat ik wil begraven worden met mijn vinyls en draaitafels..... Het spijtige is wel dat met de opkomst van de mp3 de vinylwaarde gedaald is maar mijn liefde voor de vinyl is te groot hiervoor. Heb deze week nog 2 nieuwe vinylbags gekocht met als tekst op : I LOVE WAX :alien: :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast