Vakantie Topicske

Werk en vrije tijd
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Vakantie Topicske

Bericht door ThaMan »

Is iedereen nog hard aan het werk, of zit er geen zuur verdiende vakantie in deze keer ? Ik zal blij zijn dat ik Zaterdag eindelijk men luie krent aan de pool kan zetten, aanschuiven op tijd en stond en heel den dag geen hol doen...

Anyway den deze trekt voor het 5de jaar op een rij naar de Adriatische Kust met name Italië in een plaatsje genaamd "Gatteo A Mare" (een 20km van Rimini). Rustig familie hotelleke met een zeer goed onderhouden zwembad van 4m diep, super goed eten, rustig, zon, zee, strand en zeker niet prijzig

Ik zal aan jullie denken wanneer ik aan mijn 5de Mojito begin en mijn dagelijkse halve liter mazout binnen werk 8)

Bij nader inzien... denk ik aan niks !
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

bij den deze is het voor de verandering weer is niks :cry:
het wordt hoog tijd da ik nog is op verlof kan gaan....
dus mijne congé word weer is werken :roll:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Had plannen om met vakantie te gaan. Helaas te veel werk: thuis zitten "met vakantie" en werken (gratis en voor niks). Zo gaat dat.

'k ben een fervent sporter (running & MTB). M'n zwemmen was aan de zwakke kant en dat ben ik nu aan het opkrikken door dagelijks 1 km baantjes te trekken. Het niveau komt snel :mrgreen: 8)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Ja rizzo, tijdens mijn congé werken is er toch wel over hoor. Maar ik ben dan ook maar een gewoon bediendeke. Misschien ga ik dit jaar naar Berlijn of doe ik een last minute. Heb 2 weken verlof gepland in september en 2 dagen in augustus voor de kermis hier voor de deur. De rest zie ik wel. Ik zou er eigenlijk eens van moeten profiteren om een serieus grote reis te maken nu ik alleen ben, maar het zal voor volgend jaar zijn
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Vakantie Topickse

Bericht door Enterprise »

ThaMan schreef:Is iedereen nog hard aan het werk, of zit er geen zuur verdiende vakantie in deze keer ? Ik zal blij zijn dat ik Zaterdag eindelijk men luie krent aan de pool kan zetten, aanschuiven op tijd en stond en heel den dag geen hol doen...

Anyway den deze trekt voor het 5de jaar op een rij naar de Adriatische Kust met name Italië in een plaatsje genaamd "Gatteo A Mare" (een 20km van Rimini). Rustig familie hotelleke met een zeer goed onderhouden zwembad van 4m diep, super goed eten, rustig, zon, zee, strand en zeker niet prijzig

Ik zal aan jullie denken wanneer ik aan mijn 5de Mojito begin en mijn dagelijkse halve liter mazout binnen werk 8)

Bij nader inzien... denk ik aan niks !
Rimini is een heel mooie streek, heb daar nog vroeger veel gedraaid in een zeer grote club die bovenop een rots ligt en uitkijkt op de zee. Eén van de beste bookings die ik ooit gedaan heb. Die italianen wisten toen wat feesten was amai... :mrgreen:

Mar soit ik trek eind augustus naar het zuiden van frankrijk, in de streek van Beziers (languedoc) waar ik in een klein dorpje een villa met alles erop en aan (zwembad incl) voor 2 weken heb afgehuurd om den grote toerist uit te hangen :mrgreen: En als ik dan terug ben zullen de batterijkes wel opgeladen zijn om terug het nachtleven aan te pakken :alien:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

varth schreef:Ja rizzo, tijdens mijn congé werken is er toch wel over hoor. Maar ik ben dan ook maar een gewoon bediendeke. Misschien ga ik dit jaar naar Berlijn of doe ik een last minute. Heb 2 weken verlof gepland in september en 2 dagen in augustus voor de kermis hier voor de deur. De rest zie ik wel. Ik zou er eigenlijk eens van moeten profiteren om een serieus grote reis te maken nu ik alleen ben, maar het zal voor volgend jaar zijn
Ik verdien ook geen fortuinen hoor. Een doorsnee mens klopt die uren niet voor wat ik verdien.

Misschien pits ik er enkele dagen tussenuit naar http://www.torgny.be. Ook wel gekend als de Belgische Provence.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

varth schreef:Misschien ga ik dit jaar naar Berlijn of doe ik een last minute.
Laat wat weten man! Zou te gek zijn!
Ik denk dat ik deze zomer vooral volk uit België en Nederland ga ontvangen! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik heb het al gehad: 10 dagen dolce far niente in Chiclana (Spanje) begin juni. Andalusia was anders ook efenaf de moeite.
Mor in september staat er nog een city tripke Barcelona geboekt. Begin vant jaar is ne maat daar voor zen werk gaan wonen met zijn madam. Tegen die tijd weet hij ons daar wel op de goei plaatskes te entertainen met eten, drinken en muziek.
Tussen 2001 en 2006 elke f***ing moment vrije tijd in het huis gestoken dus...... Den tijs is rijp om het er proberen van te pakken zeg ik.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kzoek in oktober nog met vrouw en kind naar de dominicaanse te gaan voor een week. maar dan is het weer juist storm seizoen, dus ik moet het nog bezien... Wil deze keer nog eens echt heel men lijf kunnen zien als ik tot aan men kop in de zee sta ! Is geleden van 1996 toen we "Miami" en de "Golf Van Mexico" aandeden. En dan nog viel het ietwat tegen in Miami dan...
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

ThaMan schreef:Kzoek in oktober nog met vrouw en kind naar de dominicaanse te gaan voor een week. maar dan is het weer juist storm seizoen, dus ik moet het nog bezien... Wil deze keer nog eens echt heel men lijf kunnen zien als ik tot aan men kop in de zee sta ! Is geleden van 1996 toen we "Miami" en de "Golf Van Mexico" aandeden. En dan nog viel het ietwat tegen in Miami dan...
1ste week van oktober zit ik een weekje in Westkapelle (zeeland - Nederland), is maar een uurtje rijden maar is wel relaxt. Ga er minimum 2x per jaar wat chillen en regelmatig een dagtripje met de honden.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ha!

Ik vertrek morgen naar Bodrum in Turkije. Momenteel is het daar 37 graden. Ik en 3 maten hebben vorige week dus nog een last minute geboekt.
Het is de eerste keer, en tschijnt dat ge daar nog redelijk goed kunt feesten. Er is daar zo'n boot dat uitvaart en waarom er vollenbak gefeest wordt in het midden van de zee. Donderdag komt Johan Gielen. Verder heb je daar ook Halikarnas, een van die grote openlucht discotheken in Europa. 5000 man.

Natuurlijk all in :)
Overdag aan het zwembad liggen, alle cocktails uitproberen en dan feesten.

Morgen om 16.30 zit ik op de vlieger!

Adios :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Neo, zonnezalf ni vergeten hé :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jah... hehe. Ik ben van nature al een redelijke bruine maar ik heb factor 20 mee voor de eerste dag.

Mijn zus zit in Spanje (Lloret del mar), en ze stuurde sms dat ze al zo rood als een tomaat ziet :lol: :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Turkije in de zomer is Hot, Hotter, Hottest :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

dj_neo schreef:Jah... hehe. Ik ben van nature al een redelijke bruine maar ik heb factor 20 mee voor de eerste dag.

Mijn zus zit in Spanje (Lloret del mar), en ze stuurde sms dat ze al zo rood als een tomaat ziet :lol: :mrgreen:
Hela makker, en wanneer heb je je uitslag??? :eye:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast