Vakantie Topicske

Werk en vrije tijd
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

dj_neo schreef:Ha!

Ik vertrek morgen naar Bodrum in Turkije. Momenteel is het daar 37 graden. Ik en 3 maten hebben vorige week dus nog een last minute geboekt.
Het is de eerste keer, en tschijnt dat ge daar nog redelijk goed kunt feesten. Er is daar zo'n boot dat uitvaart en waarom er vollenbak gefeest wordt in het midden van de zee. Donderdag komt Johan Gielen. Verder heb je daar ook Halikarnas, een van die grote openlucht discotheken in Europa. 5000 man.

Natuurlijk all in :)
Overdag aan het zwembad liggen, alle cocktails uitproberen en dan feesten.

Morgen om 16.30 zit ik op de vlieger!

Adios :twisted:
Ja op dien boot is het abnormaal, ben er ook al geweest......... en de vrouwen daar .........AMAI :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

vrijdag vertrek ik voor 3 weken naar Amerika. Wij doen een trip van san francisco (3d) naar los angeles passerend in yosemite, death valley, 3 dagen vegas (venetian yea baby), bryce canyon, grand canyon, something something canyon, palm springs, san diego en LA(3 dagen) :)

20 dagen met nen Escalade rondcruisen met 2 maten. Sweeeet.

iemand tips voor in LA - SFX & Las vegas? shoot !

Augustus een citytrip met mijn madam naar Lissabon. Om het goed te maken ;-)


Voor de autoliefhebbers: de escalade :)


Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Pooley: zakgeld meenemen voor de boetes :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dr. Poppers schreef:
dj_neo schreef:Jah... hehe. Ik ben van nature al een redelijke bruine maar ik heb factor 20 mee voor de eerste dag.

Mijn zus zit in Spanje (Lloret del mar), en ze stuurde sms dat ze al zo rood als een tomaat ziet :lol: :mrgreen:
Hela makker, en wanneer heb je je uitslag??? :eye:
Ik heb hem gehad. 1 buis, een 9/20. Jammer, maar m'n andere vakken waren heel in orde met zelf een 18 (delibereren doen ze ni in de rechten). Dus al bij al content, en die 9 haal ik wel op in augustus. 1 herexamen is niet zo erg.
Laatst gewijzigd door dj_neo op 07 jul 2008, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Enterprise schreef:
dj_neo schreef:Ha!

Ik vertrek morgen naar Bodrum in Turkije. Momenteel is het daar 37 graden. Ik en 3 maten hebben vorige week dus nog een last minute geboekt.
Het is de eerste keer, en tschijnt dat ge daar nog redelijk goed kunt feesten. Er is daar zo'n boot dat uitvaart en waarom er vollenbak gefeest wordt in het midden van de zee. Donderdag komt Johan Gielen. Verder heb je daar ook Halikarnas, een van die grote openlucht discotheken in Europa. 5000 man.

Natuurlijk all in :)
Overdag aan het zwembad liggen, alle cocktails uitproberen en dan feesten.

Morgen om 16.30 zit ik op de vlieger!

Adios :twisted:
Ja op dien boot is het abnormaal, ben er ook al geweest......... en de vrouwen daar .........AMAI :mrgreen:
Aaaah Frankie, heb er nu extra zin ingekregen. :twisted:

Zie die boot, en stel u da voor midden 'snachts met 1000 party freaks.
Afbeelding
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Ik neem traditiegetrouw een kort verlof met de Gentse feesten (maar ga van start in Dour), daarna heb ik nog 2 weken begin September, afhankelijk van het weer en het gemoed wordt het dan werken in huis of alsnog vertrekken op reis.

Vorig jaar zijn we hier een dikke 2 weken gaan rondtrekken in de Provence, waarvan een weekske overstap (met de wagen op de ferry) naar Corsica, was wel de max.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Dit jaar 10 dagen Provence in begin augustus ...
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

vakantie zit er dit jaar niet in voor mij, het vrouwke wilde liever nen nieuwe keuken :( dus in mijn conge kan ik de afwas doen
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Haha mockmoon :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

dj_neo schreef:
Dr. Poppers schreef:
dj_neo schreef:Jah... hehe. Ik ben van nature al een redelijke bruine maar ik heb factor 20 mee voor de eerste dag.

Mijn zus zit in Spanje (Lloret del mar), en ze stuurde sms dat ze al zo rood als een tomaat ziet :lol: :mrgreen:
Hela makker, en wanneer heb je je uitslag??? :eye:
Ik heb hem gehad. 1 buis, een 9/20. Jammer, maar m'n andere vakken waren heel in orde met zelf een 18 (delibereren doen ze ni in de rechten). Dus al bij al content, en die 9 haal ik wel op in augustus. 1 herexamen is niet zo erg.
Allez proficiat! :thumleft:
Op zich niet slecht he, zeker met zo'n scheef nachtleven daarnaast! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

In December, Januari,Mei & Juni feest ik niet :P
Maar ik ben tevreden, mercikes. ;)

We gingen eerst keer kijken voor nen last minute naar Ibiza, maar dat was mij toch ietske te duur. Ik ga er misschien eens naartoe gaan, maar daarvoor moet ik eerst werken zodak genoeg poen heb voor op te doen daar. Anders is het ook maar dom. :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Eind Juli voor een 10tal dagen naar Samos, Men werkgever heeft daar een villa en die moest mij dat geen 2 keer vragen :D.
Begin september dan nog een weekje naar het Gardameer, men surfkunsten nog eens op de proef stellen.
Fade to grey !
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

pooley schreef:vrijdag vertrek ik voor 3 weken naar Amerika. Wij doen een trip van san francisco (3d) naar los angeles passerend in yosemite, death valley, 3 dagen vegas (venetian yea baby), bryce canyon, grand canyon, something something canyon, palm springs, san diego en LA(3 dagen) :)

20 dagen met nen Escalade rondcruisen met 2 maten. Sweeeet.

iemand tips voor in LA - SFX & Las vegas? shoot !

Augustus een citytrip met mijn madam naar Lissabon. Om het goed te maken ;-)
Pooley, ik heb een aantal jaren geleden net hetzelfde gedaan. Van LA nr San Diego, Las Vegas, Cisco en terug nr LA. Zalig tripke maar jammer genoeg op twee weken gedaan (hadden er drie moeten zijn). De dollar stond toen 0.8 en nu 1.5 :P Ik zou ook ne keer naar Tijuana doorgaan als ge kunt. Denk dat ge de bus van San Diego kunt pakken, is maar klein uurtje. Man man, wat ge daar ziet maakt ge hier ni mee zenne. Louche louche louche. Drug selling, hookers etc allemaal op straat. in LA moet ge ook s naar Venice Beach gaan bij valavond. Ge voelt u precies in ne rapvideo. Bendes niggas and homies, pimp my ride ten volle! Alsook de zonsondergang is er prachtig.

Probeer wa extra tijd uit te trekken voor Highway One net onder San Francisco (=mooiste stukje weg in USA).

En make no mistake: in California weten ze ni wa feesten is. Om twee uur alle bars en danscafés dicht. Gelukkig wordt ge op straat aangesproken met flyers voor underground afterparties. Behoorlijk creepy, er wordt geen alcohol geschonken maar iedereen is wel aan het knarsetanden (if you know what I mean).

Dit jaar gaan we het bescheidener houden: weekje Ardennen, maar gelukkig hebt ge het fungehalte zelf in de hand !
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Thx voor de info dude.

Paar vraagjes; Naar Tijuana, kunt ge derna wel terug in Amerika? Ik las ergens zoiets over en was dus wat aant twijfelen.
Eigenlij kwas dat het originele idee, 2 dagen San Diego met nen trip naar Tijuana maar uiteindelijk van afgestapt...

Oei oei geen alcohol, da gaan mijn maten ni goed vinden :-)
Ons schema is nogal strak maar we hadden toch enkele avonden uitgetrokken om te gaan feesten, who knows.
Ik ben benieuwd, ik sta nogal negatief tov de fat rednecks ;-)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Turkije niks voor mij... hou niet van fabrieken hotels... 1000 kamers, 70 zwembaden, kei veel volk en all in is net aan mij besteed.

Gardameer is prachtig, heb over een jaar of 5 nog in Riva of zo gelegen.

USA, zoals Poehaa zegt.. vergeet zeker Highway One niet... van SF naar LA, is gewoon prachtig en stop onderweg zeker in santa barbara, monterey en war Clint Eastwood burgemeester is (kan er even niet meer opkomen). Ergens daartussen is er ook zo een waterval die op het strand uitkomt en dus ook prachtig is, en misschien zie je wel walvissen... en zeker ga je 1000'de robben zien. Zwemmen is er wel afgeraden daar het water er ijs en ijs koud is. Bijna in LA ga je misschien in de verte ook "Neverland" zien...

Las Vegas, ga ik ooit terug naar toe als men dochter groter is... dat is gewoon nie normaal ! Ge moet daar gewoon zoveel mogelijk hotels bezoeken, zijn al pretparken op zich en pak zeker ook een MEGA buffet mee door voor 10$ (all u can eat) ... dat was iets dat het ongeloofelijke overschreid ! Pak ook zeker een mega lekkere burger mee door bij "Carls Jr"... Yeah Right ! Er is zoveel te zien en over te vertellen.. nie normaal.

Toen ik er was in 1997 in "Santa Monica" waren ze net een scene op aan het nemen van baywatch... Carmen Electra zag er in het echt nog lekkerder uit dan op TV :P Heb er nog pics van (normale).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten