"Regering"

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: "Regering"

Bericht door Sunreezer »

Van Rompuy buigt nu toch en gaat tegen wil en dank het premierschap op zich nemen, hoe kan een land nu deftig functioneren met iemand die tegen zijn zin eerste minister wordt?

Het vervangen van die functie gaat overigens niet echt een invloed hebben denk ik, het systeem is gewoon door en door kapot. Best gewoon van 0 beginnen want ik denk dat niemand nog weet hoe het nu eigenlijk juist zit.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: "Regering"

Bericht door quincy »

Tis triestig.

Ergste van al las ik vandaag in de krant dat wanneer het voor CD&V nu niet zou lukken hoogstwaarschijnlijk Verhofstadt terug zou komen. Kunde u da voorstellen? Mening van de kiezer telt in dit land duidelijk niet mee.

Ze zouden best idd vanop nul herbeginnen. Wat mij betreft het koningshuis afschaffen en van Belgiê een republiek maken zoals in Amerika, met slechts 2 partijen meer, Rechts en Links.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: "Regering"

Bericht door lemant »

quincy schreef:Tis triestig.

Kunde u da voorstellen? Mening van de kiezer telt in dit land duidelijk niet mee.
De kiezer heeft toch nog niks gekregen van wat hem werd beloofd, dus dat vind ik niet echt een punt.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: "Regering"

Bericht door quincy »

En aan wie hebben we dat te danken misschien? Zeker niet aan Leterme want die heeft meer dan zijn best gedaan ... dat hebben we vooral te danken aan onze waalse politici.

Als Verhofstadt nu nog eens terug aan de macht zou komen kunnen we bijna spreken van een dictatuur.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: "Regering"

Bericht door lemant »

quincy schreef:En aan wie hebben we dat te danken misschien? Zeker niet aan Leterme want die heeft meer dan zijn best gedaan ... dat hebben we vooral te danken aan onze waalse politici.
Misschien wel, maar dan heeft hij de situatie voor de verkiezingen blijkbaar verkeerd ingeschat.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: "Regering"

Bericht door dj_neo »

Goed nieuws. Tante nonneke stapt op.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... &ref=front
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: "Regering"

Bericht door Stanne »

Ze heeft gelijk. Nog plaats genoeg int klooster :mrgreen:

Och, die strandjeanetten van een Dewael en De Gucht worden nu nog gepromoveerd ook. Den ene tot kamervoorzitter en den andere gaat zijn zakken vullen in Europa. Ondanks alle politie schandalen en Fortis verkopen met voorkennis. Die mannen moesten ze samen met Leterme en Vandeurzen bij het groot vuil zetten.

Mottig worde er van. (of is da nu van 't eten op oudjaar :pig: )
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: "Regering"

Bericht door dj_neo »

En dat is nog niet alles: er doet een gerucht de ronde over Leterme.

"Er zijn wel geruchten dat de ex-premier eind dit jaar Karel De Gucht (Open VLD) zal vervangen op Buitenlandse Zaken."

:?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: "Regering"

Bericht door Nostalgie90 »

dj_neo schreef:En dat is nog niet alles: er doet een gerucht de ronde over Leterme.

"Er zijn wel geruchten dat de ex-premier eind dit jaar Karel De Gucht (Open VLD) zal vervangen op Buitenlandse Zaken."

:?
Dat is al langer geweten die koehandel. Nog niet opgevallen dat het met Gremlin Van Rompuy verdacht stil is rond deze taktische verschuivingen en allerlei politieke beïnvloeding? Verkiezingen zijn in zicht, als de ene zwijgt over de andere kunnen ze samen hun pijlen op iemand anders richten die niet met dezelfde mediasteun hun standpunt kunnen verkondigen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: "Regering"

Bericht door dj_neo »

Inderdaad... Censuur... :s

Ik word er echt moe van. Dit onnozel partijensysteem verscheurt ons land in stukken. Als ik ooit de kans krijg hier weg te gaan, zal ik niet twijfelen. Maja, zet maar eens die stap.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast