"Regering"

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

"Regering"

Bericht door Stanne »

Als die pippo's er in Brussel tegen de 15de juli niet uit geraken zal het wel weer verkiezingen worden maar dan gaat den deze ni meer. Gedaan met die zever.
1 jaar bekvechten over alsmaar hetzelfde terwijl we hier stilaan aan het wegzinken zijn in België. Schandelijk gewoon.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ik heb in ttotaal al eens 2x gefatst, kan dat niet meer maken. éénmaal als stemmer, éénmaal als bijzitter.
en maar opblazen in de media : vervolging enzo.... spijtig voor diegene die hebben moete boeten, maar kheb niks gezien :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stemplicht afschaffen, dan zijn we al van een hoop stemmers af die klagen maar toch altijd op dezelfde partijen stemmen!

En deze keer geen regionalisering = geen transfers
Die processie van Echternach dat er nu aan is help ons geen reet vooruit!
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Ik vrees dat we in een lange tunnel zitten, maar wat er zou veranderen door opnieuw naar de stembus te gaan? Ik zou het niet weten.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

nee want d'ander zouden het verschuiven. Leterme heeft geprobeerd (en is nog bezig). Gevaar was dat hij zwaar op zen bek zou gaan en ja das tot nu toe het geval (voor een deel toch, de kernzaak natuurlijk niet)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Leterme heeft gewoon een veel te grote mond opgezet tijdens de verkiezingen van vorig jaar, en ik hoop dat ze geen akkoord hebben na deze zomer waardoor een nieuwe verkiezingen moeten komen.

Dan wordt die kak CD&V eindelijk eens keihard afgemaakt.

De liberalen aan de macht, dat blijft het beste.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

dj_neo schreef:De liberalen aan de macht, dat blijft het beste.
Ieder het zijne, he Neo, maar je zin zegt wel genoeg. Terwijl een regering een vertegenwoordiging zou moeten zijn van het volk, die bestuurt bij gratie van en voor het volk, is het bij de liberalen haast uitsluitend "macht over het volk". Zoals de woorden "liberalen" en "macht" in je zin lekker dicht bij elkaar aanschurken, is dat in realiteit ook zo. Sorry, als gewone knul hoef ik geen lessen van een in leer gehulde, met dure hoed getooide en in een Porsche Cayenne rondbollende paljas die praatjes verkoopt over "de mensen"! ;)
Maar goed, 't gaat over politiek en dan zijn verschillende meningen geoorloofd. :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

er zal gewoon nog meer Vlaams gestemd worden.....wat de onderhandelingen nog moeilijker zal maken...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dit is precies de reden waarom politiek mij niet kan boeien. Veel te veel theater, ondoorzichtigheid,... Bah!
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dr. Poppers schreef:
dj_neo schreef:De liberalen aan de macht, dat blijft het beste.
Ieder het zijne, he Neo, maar je zin zegt wel genoeg. Terwijl een regering een vertegenwoordiging zou moeten zijn van het volk, die bestuurt bij gratie van en voor het volk, is het bij de liberalen haast uitsluitend "macht over het volk". Zoals de woorden "liberalen" en "macht" in je zin lekker dicht bij elkaar aanschurken, is dat in realiteit ook zo. Sorry, als gewone knul hoef ik geen lessen van een in leer gehulde, met dure hoed getooide en in een Porsche Cayenne rondbollende paljas die praatjes verkoopt over "de mensen"! ;)
Maar goed, 't gaat over politiek en dan zijn verschillende meningen geoorloofd. :)
Natuurlijk ;) Het zou erg zijn als we allemaal politiek hetzelfde gekleurd waren. ^^
Daarbij, de massa is dom. Die moeten niet besturen! Stemmen & tout.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

dj_neo schreef: Daarbij, de massa is dom. Die moeten niet besturen! Stemmen & tout.
Liever een dictatuur? Of stemplicht afschaffen?

Persoonlijk ben ik voor het behouden van de stemplicht, zo moet niemand ooit klagen dat hij zijn bijdrage niet heeft kunnen leveren.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

kloterij van de situatie is, als ge niet gaat een dik proces van 150€ aan uwen nikkel hebt... das hetgeen ze willen natuurlijk.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

lemant schreef:
dj_neo schreef: Daarbij, de massa is dom. Die moeten niet besturen! Stemmen & tout.
Liever een dictatuur? Of stemplicht afschaffen?

Persoonlijk ben ik voor het behouden van de stemplicht, zo moet niemand ooit klagen dat hij zijn bijdrage niet heeft kunnen leveren.
Mja das ook waar!
Soit ik hoop dat LDD + VB + NVA bijeenkoeken, en eens het been stijf houden!
Brussel mogen ze houden, das toch al naar de kloten ....spijtig genoeg voor de Vlamingen die er nog wonen!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ThaMan schreef:kloterij van de situatie is, als ge niet gaat een dik proces van 150€ aan uwen nikkel hebt... das hetgeen ze willen natuurlijk.
Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij hebben de politieke partijen liever een stem dan 150 euro aan de staat.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Je kan ook ongeldig stemmen... maar dan gaat uw stem automatisch naar de partij met meeste stemmen (als ik m nie vergis).
Ik ken iemand (donkerrood) die al jaaaaaaaren niet meer gaat stemmen, en nog nooit n boete heeft gehad... mja, iedereen zijn mening erover zeker?
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten