"Regering"

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Dr. Poppers schreef:Vermeersch slim? Nu ja, een intellectueel voor het gepeupel, gepeupel voor een intelectueel... :D
tuttuttut, toch interessant zeg ik :D
En hij is in ieder geval slimmer dan mij :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

rizzo> schreef:Quincy: ter info Psytox woont ergens in een uithoek aan de Vlaamsche kust.
Dude, ik werk wel al jaren in gent en zit veel meer uurtjes in gent dan hier in de westvlaanders eh.

maar diezelfde PsyTox heeft ook in Brixton gewoond waar ik (letterlijk) de enige blanke was in een wijk vol Jamaicanen. En dermee da'k zeg: gulder weet echt niet wat onveiligheid is. Wat ik daar heb gezien en meegemaakt... Als ge 's ochtends opstaat en er ligt naast uw mornign paper een junkie dood en een halve straat verder staat de oproerpolitie klaar om een kerel uit z'n kot te halen. En zelfs dan heb ik me daar niet onveilig gevoeld, gewoon kwestie van rekening te houden met hen en respect van beide kanten te tonen.

En again: multicultureel is gewoon bullshit. Ge hebt dat al lang niet meer te kiezen. Ge leeft er al vollen bak in.

Wat die autos openbreken enz betreft: tjah, maybe heb ik gewoon veel sjans: ik zit elke week in gent en brussel, en nog nooit (nog NOOIT) hebben ze in m'n auto gezeten. Maar ik flash het dan ook niet wagenwijd rond ook vaneigens, en nogthans zit er ook een peperdure radio en ipod en gps in. Tjah. Hoeresjanse zeker.

Enfin, neemt niet weg dat ne mens op den duur niet meer weet op welke te stemmen... maar VB en LDD zijn alleszins de slechtste oplossingen van de hoop. Volgens mij eh, gezien vanuit mijn CD&V-stadje-met-nul-procent-criminaliteit.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Allez, 't is ermee gedaan, met onze "regering"...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Respect voor het kartel, eindelijk eens een partij/kartel dat voet bij stuk durft te houden en niet plat op de buik gaat liggen voor de eerste waal die zijn mond opendoet !!!

Straks mijn vlag van de Vlaamse Leeuw buitenhangen zi :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

past mor op da ze hem nie pikken :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

hij hangt hoog en droog, eerste verdiep ... alhoewel, met die negerkes hier in centrum denderleeuw dat peizen dat ze in de broes lopen weet ge natuurlijk nooit :roll:

er hangt regelmatig eens een neger aan mijn zonnekap maar dat heb ik nu ook opgelost door er scherpe pinnen aan te hangen :mrgreen:

overleven in ghetto Denderleeuw 8)
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

quincy schreef:Respect voor het kartel, eindelijk eens een partij/kartel dat voet bij stuk durft te houden en niet plat op de buik gaat liggen voor de eerste waal die zijn mond opendoet !!!

Straks mijn vlag van de Vlaamse Leeuw buitenhangen zi :mrgreen:
Respect voor een kartel dat een land voor de 2de keer in 1 jaar tijd in een diepe crisis duwen ???
Iedereen ma zagen over de walen met hunne non.
Terwijl er maar ene schuldige is aan heel deze nest en da is diene mottige dewever.En dan durft ie nog te zeggen dat het volledig aan de walen ligt.
Pas op ik zeg niet da de walen gelijk hebben eh maar de vlamingen willen gewoon te veel.
En wat hebben de grootste racisten van het land (NVA) nu voor mekaar ?
Jawel ne waal die waarschijnlijk Premier wordt.
Het is de Leterme zijn eigen schuld.
Hij heeft bij de vorming van de regering kunnen splitsen met die vuile seperatisten maar wou dat toen ni doen.Nu kost het hem zijne eigen kop.
Zielige kloot ! Dat em zijn geiten maar gaat melken.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Soms is er crisis en opstand nodig om dingen te kunnen verwezenlijken, kijk naar de geschiedenis, niets is vanzelf gekomen.

We hebben er eindelijk eens voor gezorgd dat wij Vlamingen voor de eerste keer in tientallen jaren niet hebben toegegeven aan de Walen. Is dat dan te veel willen of rascist zijn om gewoon eens tegenin de eisen van de Walen te gaan?

Jouw voorkeur gaat waarschijnlijk uit naar een verrader als Verhofstadt die 8 jaar lang de vuile hoer geweest is van de waalse politici?
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

quincy schreef:
Jouw voorkeur gaat waarschijnlijk uit naar een verrader als Verhofstadt die 8 jaar lang de vuile hoer geweest is van de waalse politici?
Beter dan een geitenmelker die naar de pijpen danst van een mottig vlaams papzakske.
Ben heus geen VLD'er hoor.Er zijn maar 2 partijen waar ik niks van moet weten en dat is CD&V en VLD.
Ja en NVA en Vlaams Belang dan maar dat noem ik geen politieke partijen.
Mij maakt het gene zak uit wie er aan de leiding is zolang het maar goed bolt.En het bolt ni goed op het moment.Er zijn genoeg ECHTE problemen op het moment waaronder koopkracht enzo en waar houden ze hun eigen mee bezig ? Met BHV en de staatshervorming.
Door die 2 onderwerpen is het nu ook naar de kloten
En wie wil er per sé dat dat eerst wordt opgelost ?Voila , Dewever met zijn Vlaamse Sekte.
Dus voor mij is er maar een schuldige.


Ohja ik iets tegen Bart Dewever.
Valt het op ?
:mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Disco Stu schreef:
quincy schreef:
Jouw voorkeur gaat waarschijnlijk uit naar een verrader als Verhofstadt die 8 jaar lang de vuile hoer geweest is van de waalse politici?
Er zijn genoeg ECHTE problemen op het moment waaronder koopkracht enzo en waar houden ze hun eigen mee bezig ? Met BHV en de staatshervorming.
Door die 2 onderwerpen is het nu ook naar de kloten
En wie wil er per sé dat dat eerst wordt opgelost ?Voila , Dewever met zijn Vlaamse Sekte.
Dus voor mij is er maar een schuldige.


Ohja ik iets tegen Bart Dewever.
Valt het op ?
:mrgreen:
Wel mijn beste, die "ECHTE" problemen kunnen pas opgelost worden als er een grote staatshervorming komt, tenzij je graag hebt dat het rijke Vlaanderen binnen dit en 2 jaar samen met Wallonië meer de afgrond induikt?

Maar soit, het is mij al duidelijk voor welke partij je bent, daar kan ik niet mee discussiëren :twisted: ;)
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Wel mijn beste.
Jij hebt dus liever dat vlaanderen en wallonie splitst.
En wat dan ?
Wie gaat de schuldenberg dan mogen betalen denkt ge ?
Wallonie heeft geen geld dus mag vlaanderen het gaan ophoesten.
Dus zo rijk zal vlaanderen dan niet meer zijn.
Trouwens er is maar een ding dat er voor zorgt dat dit apenland zo een welvarend land is en dat is Brussel.
Als het gesplitst wordt is het zowiezo zonder Brussel.En zonder Brussel zijn we evenveel waard als wallonie.Dus hang u vlagske maar trots op want u trots zal het enige zijn wa ge hebt als het land gesplitst wordt.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

voor een keer moet ik toch den Quincy gelijk geven: ik denk dat je Leterme weinig kan verwijten. Hij heeft geprobeerd maar die missie was eerlijk gezegd al van begin gedoemd te mislukken. Maar toch respect voor hem om de enige reden dat ie gewoonweg voet bij stuk heeft gehouden. Ik vind het jammer dat men over BHV en een staatshervorming een regering laat vallen terwijl de andere problemen volgens mij toch belangrijker zijn, maar neemt niet weg dat het wel eens fijn is dat een politieker met een programma naar de kiezer gaat en er ook achter blijft staan. Gotta give it to 'em, Verhofstadt had nu al lang een potje vaseline gaan kopen en voorover gebogen :mrgreen:

Soit, Belgie gaan ze niet splitsen zu, daar ben ik zeker van, want dat willen de meerderheid van de belgen niet. En zeker in een globaliserende wereld zou dat echt niet zo verstandig zijn. L'unité fait la force eh ;)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Psytox schreef:Verhofstadt had nu al lang een potje vaseline gaan kopen en voorover gebogen :mrgreen:
Ik peis dat als Di Rupo het vroeg, het zelfs zonder vaseline was.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Disco Stu schreef:Wie gaat de schuldenberg dan mogen betalen denkt ge ?
Wallonie heeft geen geld dus mag vlaanderen het gaan ophoesten.
Doen gelijk alle bedrijven: alle schulden op één dochterfirma schuiven en die mega failliet laten gaan.

Dus : den schuldenberg op Wallonië schuiven....
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

De schuldenberg of beter put is Wallonië tiens :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten