"Regering"

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Psytox schreef:Vlaanderen lijdt inderdaad, en 't is aan de ziekte van Eeuwig Zagen Klagen en NooisContent.
't Is een boutade, maar persoonlijk vind 'k wel dat er een serieuze grond van waarheid in zit.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Psytox schreef:
Problemen en onveiligheid in de steden, laat me niet lachen... ik heb andere dingen gezien zu in Londen... als je je al in Gent of Brugge of zo onveilig voelt, what can I say? 't Is een gevoel idd, niks meer. Een gevoel vooral door de gazetten gecreëerd.
Again, dan moet ik dringend verhuizen naar jouw belovend land. Hier in Denderleeuw kunde niet meer veilig het straat op. Mijn vriendin is op 3 jaar tijd 2 keer aangevallen geweest aan het station, mijn postbus is op 2 jaar 2 keer kapotgeslagen, mijn zonnewerings kap buiten aan de winkel is 3 keer stukgemaakt geweest door negers, mijn fiets onlangs gestolen, ikzelf ben al aangevallen geweest tijdens een nachtje stappen in Aalst een jaartje geleden, Marokkanen hebben al tegen mijn auto gereden in Denderleeuw, in Gent is eens voor mijn ogen aan Tijuana een gast overvallen en oversmeten geweest, in Brussel onlangs Stel-R overvallen geweest op de Anspach, ... moet ik doorgaan?

Om dan nog maar te zwijgen over mijn tijd op school in Anderlecht (12 jaar geleden) toen ikzelf en vele andere bijna wekelijks bestolen of lastiggevallen geweest zijn.

Mijn geduld is op, tegen mij moeten ze niet meer komen lullen over multiculturele zever.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

quincy schreef:
Psytox schreef:
Problemen en onveiligheid in de steden, laat me niet lachen... ik heb andere dingen gezien zu in Londen... als je je al in Gent of Brugge of zo onveilig voelt, what can I say? 't Is een gevoel idd, niks meer. Een gevoel vooral door de gazetten gecreëerd.
Again, dan moet ik dringend verhuizen naar jouw belovend land. Hier in Denderleeuw kunde niet meer veilig het straat op. Mijn vriendin is op 3 jaar tijd 2 keer aangevallen geweest aan het station, mijn postbus is op 2 jaar 2 keer kapotgeslagen, mijn zonnewerings kap buiten aan de winkel is 3 keer stukgemaakt geweest door negers, mijn fiets onlangs gestolen, ikzelf ben al aangevallen geweest tijdens een nachtje stappen in Aalst een jaartje geleden, Marokkanen hebben al tegen mijn auto gereden in Denderleeuw, in Gent is eens voor mijn ogen aan Tijuana een gast overvallen en oversmeten geweest, in Brussel onlangs Stel-R overvallen geweest op de Anspach, ... moet ik doorgaan?

Om dan nog maar te zwijgen over mijn tijd op school in Anderlecht (12 jaar geleden) toen ikzelf en vele andere bijna wekelijks bestolen of lastiggevallen geweest zijn.

Mijn geduld is op, tegen mij moeten ze niet meer komen lullen over multiculturele zever.
Zelf woon ik al een paar jaar op een kilometer van de Dampoort (moet er geen tekening bij maken zeker?) en totnogtoe heb ik eigenlijk nog nooit miserie gehad, kan ook toeval zijn hoewel ik hoop van niet.

Anderlecht moet idd wel grof zijn, dat lijkt me momenteel niet de meest aangename plaats om wonen. 1 keer uitgegaan naar P3P daar, en ik was toch content wanneer ik binnen was.

Maar wat je zegt over "geen eten meer kunnen kopen" enzo, daar heb ik toch mijn bedenkingen over hoor. Ten eerste denk ik niet dat je zelf al veel honger hebt geleden, en ten tweede zijn de mensen die aan het einde van de maand niet meer rond komen nogal vaak dezelfde die ook een plasma op afbetaling hebben (om maar een dom voorbeeld te geven).
Er zullen altijd mensen zijn die het moeilijk hebben ook al kunnen ze er misschien zelf niks aan doen, maar veralgemenen is voorlopig niet nodig.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Psytox schreef: Enz... slogans roepen kan iedereen, maar besturen is echt wel iets moeilijker dan een gazet vullen met wat gezever.
Er is een groeiende massa die de zever over racisme en het subjectieve onveiligheidsgevoel niet meer pikt.
Ge moet verdraagzaam zijn en geduld hebben en vooral solidair als het is om te betalen, dat horen we al meer dan 20 jaar en het is er ondertussen nog niet beter op geworden.

Soit je bent hetzelfde bedje ziek als je nog maar eens Hitler bij deze bijsleurt, waarom niet Leopold II want zijn erfgenamen krijgen nog eens volop centjes van ons?

Ach hln.be, hoe ranziger de commentaren hier sneller ze geband worden, daarom nog weinig commentaar van linksen

Men schiet op de boodschapper terwijl sommige partijen onafgebroken aan de macht zijn geweest en het serieus verkloot hebben, dat durft men zelfs nog niet toegeven. Ze hebben hun kans gehad en nu zijn andere oplossingen vandoen.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Quincy: ter info Psytox woont ergens in een uithoek aan de Vlaamsche kust.

Het is inderdaad erg, ja. M'n nieuwe wagen was misschien 3 weken oud toen hij door een stel kleine minderjarige schoelies met Maghrebijns bloed in hun aderen gevandaliseerd is geweest. En pas op hé: die wonen hier dus niet in de buurt hé, die komen hier 's avonds en 's nachts rondhangen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

lemant schreef:Ten eerste denk ik niet dat je zelf al veel honger hebt geleden, en ten tweede zijn de mensen die aan het einde van de maand niet meer rond komen nogal vaak dezelfde die ook een plasma op afbetaling hebben (om maar een dom voorbeeld te geven).
Er zullen altijd mensen zijn die het moeilijk hebben ook al kunnen ze er misschien zelf niks aan doen, maar veralgemenen is voorlopig niet nodig.
Soit vreemde commentaren van iemand met een firmawagen, want die durven ook niet rondkomen, wat geen veralgemening is maar toch voorvalt. Kenissen op de schuldbemiddeling van het ocmw werken vertellen me dat!

Je kan ook niets kopen zonder uiteindelijk te betalen, daar wringt het schoentje. Een gezin met 2 dikke pree's en een hoop schuld aan bv een variabele rentevoet en een groot leenbedrag. Ontslag of ziekte (en inflatie) kunnen daar problemen geven. Als ge moet terugvallen op dopgeld dat bv 1/3 is van wat ge normaal krijgt staat ge daar wel en alles moet betaald worden!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Psytox for president :D

Moesten het verkiezingen zijn, ik weet gewoon niet meer op wie te stemmen. De laatste keren heb ik de programma's er op nagelezen en een bitje bewust gekozen mor nu......
Tis zoals Nostalgie zegt mss moet het wel is anders, vooraal eenvoudiger dan imo. Maar wie gaat dat doen ? CD&V had ook een grote muil. LDD en VB zullen ook bot vangen zonder al te grote heibel.
Tis gewoon nooit goed. En das ook hetgeen algemeen onder de Belgen leeft.
In feite leven we in een paradijs tov andere landen/streken/gebieden mor we beseffen het ni meer.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Stanne schreef:In feite leven we in een paradijs tov andere landen/streken/gebieden mor we beseffen het ni meer.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

rizzo> schreef:
Stanne schreef:In feite leven we in een paradijs tov andere landen/streken/gebieden mor we beseffen het ni meer.
das door al dieje regen :alien:
* raise your hands in the spirit of house music *
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Flasheur schreef:
rizzo> schreef:
Stanne schreef:In feite leven we in een paradijs tov andere landen/streken/gebieden mor we beseffen het ni meer.
das door al dieje regen :alien:
Fuck man, ni normaal. En dj_neo zit ondertussen in Turkije, de sjanseur :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
Flasheur schreef:
rizzo> schreef:
das door al dieje regen :alien:
Fuck man, ni normaal. En dj_neo zit ondertussen in Turkije, de sjanseur :D
In het kader van het open-VLD-programma om gediplomeerde asielzoekers naar hier te halen zeker?

Btw "die goeie ouwen tijd", er zal wel iets van aan zijn zeker?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne schreef:
Flasheur schreef:
rizzo> schreef:
das door al dieje regen :alien:
Fuck man, ni normaal. En dj_neo zit ondertussen in Turkije, de sjanseur :D
Dat weet ik nog zo niet, ze hebben daar de Amerikaanse ambassade onder vuur genomen en drie Duitse toeristen ontvoerd. Straks krijgen we nog te horen dat een aantal idiote terroristen een partyboot gekaapt hebben! :? :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Nostalgie90 schreef:
lemant schreef:Ten eerste denk ik niet dat je zelf al veel honger hebt geleden, en ten tweede zijn de mensen die aan het einde van de maand niet meer rond komen nogal vaak dezelfde die ook een plasma op afbetaling hebben (om maar een dom voorbeeld te geven).
Er zullen altijd mensen zijn die het moeilijk hebben ook al kunnen ze er misschien zelf niks aan doen, maar veralgemenen is voorlopig niet nodig.
Soit vreemde commentaren van iemand met een firmawagen, want die durven ook niet rondkomen, wat geen veralgemening is maar toch voorvalt. Kenissen op de schuldbemiddeling van het ocmw werken vertellen me dat!

Je kan ook niets kopen zonder uiteindelijk te betalen, daar wringt het schoentje. Een gezin met 2 dikke pree's en een hoop schuld aan bv een variabele rentevoet en een groot leenbedrag. Ontslag of ziekte (en inflatie) kunnen daar problemen geven. Als ge moet terugvallen op dopgeld dat bv 1/3 is van wat ge normaal krijgt staat ge daar wel en alles moet betaald worden!
Wat heeft mijn firmawagen daar nu mee te maken?
Ter info, ik ben vertegenwoordiger ... vrij logisch dus.
In mijn job zie ik ook maar al te goed hoe makkelijk grote winkelketens leningen geven voor electronica en dergelijke.

Dat er mensen zijn met een firmawagen die niet rondkomen? Ja en? Er zijn waarschijnlijk ook mensen met een BMW die niet rondkomen.
In vele gevallen gaat het over "boven uw stand leven".

Wat je zegt over ontslag en ziekte klopt, en i quote myself again:
lemant schreef: Er zullen altijd mensen zijn die het moeilijk hebben ook al kunnen ze er misschien zelf niks aan doen
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Verhelderend interview in de Humo deze week over de toekomst van België. Sprekers van dienst: Vermeersch, Cantillon en Huyghe. Zowat de slimste niet politiek gebonden personen in ons "landje" met een zicht op onze maatschappij.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Vermeersch slim? Nu ja, een intellectueel voor het gepeupel, gepeupel voor een intelectueel... :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten