"Regering"

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ook wer straf: ne flipper als De Crem die eerst aan de kant staat de roepen naar Flahaut maar nu nog straffer stoten uithaalt met defensie.
Die halve gebakken gaat ons gewoon letterlijk en figuurlijk in een oorlog betrekken door in Afghanistan mee in actie te gaan schieten.
Terwijl daar geen budget voor is maar ook dat da lapt meneer aan zijn botten.
Straks moet hij ni komen bleiten als er moslim terreur in België is omdat er zo'n machtsgeile wereldvreemde pippo persé oorlogske wil spelen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

De Crem kwam met den Defilé bijna klaar toen dattem zijn nieuw pirana voertuigen zag passeren, en ja t'is nen tsjeef dus ...

Ach tegenover Flahaut is t'nog een klein garnaal!

BTW hier vliegen ze ook met F-16's rond, wat ook bakken geld kost, en moslimterreur daar moet ge niet al te zot voor doen :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ik vind De Crewm nog ne wijzen :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Amaai, gelle staat er precies nog achter dat we ginder ambras gaan zoeken :?
Ik zou ni weten wat wij daar verloren hebben, ons in een wespennest steken om de Amerikanen te paaien.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Dat zeg ik niet maar ik zie/hoor hem graag bezig op Tv in een debat ofzo.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

da stelletje CVP clowns heeft een heel agressieve en heel pro vlaams nationalistisch campagne gevoerd om de verkiezingen te winnen. En het is uiteraard ook gelukt, want de mensen wàren het doorgaans al beu - de politiek en al de misérie op het nieuws en zo.
maar nu is het natuurlijk wel de mop, dat ze zo veel vijanden hebben gemaakt dat een overeenkomst maken om belgie te hervormen héél moeilijk is geworden. En dan wil ik daarover ook nog ff zeggen, denken dat 'het been stijf houden' iets is om trots op te zijn als het gaat om compromissen te sluiten, is wel heel dom. En toch merk ik op sommige fora en in gesprekken met mensen dat die pippo's er nog 'respect' door krijgen ook - met hun non-politiek. Want zeg nu zelf - geregeerd is er al lang niet meer hé.
maar ivm dat been stijf houden - zoek es ff op - in de woordenboek of wikipedia of zo - een compromis sluiten, iets overeenkomen - awel, het laatste wat ge dan moet doen is domweg 'uw been stijf houden'

het is voor mij wel duidelijk dat die mensen gewoonweg - either way - hun postjes terug wilden.

en omdat ze zoveel stemmen hebben kunnen winnen met zulk vaag programma maar wel met zulke grote loze (en in mijn ogen was dat toen al duidelijk) beloften vind ik dat de stemplicht afgeschaft moet worden - sterker nog; een kleine actualiteitskwis als ingangsexamen, om te checken of je wel weet waar het over gaat - lijkt me nog wel geen slecht idee.

als je er niks van afweet, zwijg er dan gewoon over
... this is Elmer Davis again ...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

quincy schreef:Dat zeg ik niet maar ik zie/hoor hem graag bezig op Tv in een debat ofzo.
Ah ok, ik zie hem ook wel graag bezig. Om is mee te lachen :D
Die is een beetje te fanatiek en machtsgeil denk.
jim-bar schreef:de mensen wàren het doorgaans al beu - de politiek en al de misérie op het nieuws en zo.
Kheb nog is een geheugensteuntje nodig: waarom waren "de mensen" het dan beu ? Pas op, ik ben geen rode, blauwe, gele,.... maar ik kan me ni herinneren dat het met de vorige regering nog slechter was.
jim-bar schreef: en omdat ze zoveel stemmen hebben kunnen winnen met zulk vaag programma maar wel met zulke grote loze (en in mijn ogen was dat toen al duidelijk) beloften vind ik dat de stemplicht afgeschaft moet worden - sterker nog; een kleine actualiteitskwis als ingangsexamen, om te checken of je wel weet waar het over gaat - lijkt me nog wel geen slecht idee.
Dat was idd duidelijk van de eerste moment dat er geen 5 minuten politieke moed mogelijk waren.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Er zijn van die dagen dat ik teveel disco heb beluisterd, of setjes van Idjut Boys of zo. Ik spring dan rond met mijn positieve-energie-meter ver in het rood. "SNEL, IETS CYNISCH OF ERGERLIJKS!", trompetter ik dan. Op zo'n momenten durf ik wel eens deredactie.be opendoen om een filmpje met Pieter de Crem te bekijken - zo komt alles weer netjes in proportie! :eye:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Onze f*cking King lijkt zich er allemaal niks van aan te trekken, na zijn bod van 50milj € op een villa in Toscanië.
Word het is niet tijd dat we een keer in opstand komen tegen dat belachelijk egoistisch gedoe genaamd het "Konings Huis" ?

Dit is toch allemaal niet meer normaal he zeg... uitspraken liggen doen over de armoede, vergrijzing, koopkracht van België en dan met zo een frats aankomen... hey komaan zeg !
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

wtf?! allemaal verkleed als clown naar bxl ?
... this is Elmer Davis again ...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

ThaMan schreef:Onze f*cking King lijkt zich er allemaal niks van aan te trekken, na zijn bod van 50milj € op een villa in Toscanië.
Word het is niet tijd dat we een keer in opstand komen tegen dat belachelijk egoistisch gedoe genaamd het "Konings Huis" ?

Dit is toch allemaal niet meer normaal he zeg... uitspraken liggen doen over de armoede, vergrijzing, koopkracht van België en dan met zo een frats aankomen... hey komaan zeg !
Het was mss een bod op de villa van Verhofstadt :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hehe, dat is inderdaad grappig. Ik ben al gans m'n leven tegen het koningshuis. Vive la république !!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Ik weet niet of er hier veel Ché-lezers maar deze maand stond er 'n artikel in over het zoeken naar de Marfa-lights door "onze man". Volgens velen zouden 't gaan om dwaallichten, anderen zeggen dat 't gewoon koplampen zijn van verdwaalde automobilisten en nog anderen beweren dat 't James Dean zou zijn met zijn Porsche om dat hij er ook door gefascineerd was...

Anyway, in dat hele verhaal stond 'n leuke quote... Vooraleer de plaats te hebben bezocht, waar die zogezegde lichten zich zouden bevinden, gaat "onze man" eerst tanken en betaalt zo'n 38 € of 60 $ voor een volle naftbak... De pompbediende maakt dan de opmerking:"De meeste mensen hebben meer schrik van de benzineprijzen dan van die lichtjes". Onze man repiceert met:"Ik schrik? In België betalen we 't dubbele voor onze benzine."

De pompbediende fronst zijn wenkbrouwen en zegt:"Doet jullie president er niet aan?" (Americans... :P ) Met als antwoord van onze man:"We hebben geen president, maar een koning".

En dan de leuke quote waar ik 't tot slot over had... De pompbediende knikt dus onbegrijpend en zegt:"A king? Sounds more like a joker to me!"

En ik geef 'm 100% gelijk... :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tsss en dan komen speechen over solidariteit en armoede :mrgreen:

recent opslag gehad, gratis vluchten en dan nog een "ferm" pak geld op de rekening, maar ja de familie heeft vroeger goed geboerd in de Congo ten koste van de negerkes
Albert en Paola genieten van de Italiaanse zon

Koning Albert en koningin Paola genieten momenteel van een vakantie in het zuiden van Italië. Gisteren meerden ze met hun 35 meter lang jacht Alpa aan op de Eolische eilanden, een vulkanische archipel ten noorden van Sicilië. Een Italiaanse fotograaf kon er foto's maken van het koninklijk paar. Ze tonen een koning en een koningin die genieten van de rust in aanwezigheid van een tiental vrienden en kennissen en die uitstapjes maken in de omgeving.
Het is al langer bekend dat ons koninklijk paar Italië als een favoriete vakantiebestemming heeft. Enkele dagen geleden ontstond er nog commotie omdat de steenrijke Italiaanse villa-eigenaar Ivano Fanini verklaarde dat koning Albert een bod van 50 miljoen euro had uitgebracht op een groot landgoed in het Toscaanse Lucca. Het bod zou via een Brits vastgoedkantoor uitgebracht zijn. Het domein beschikt onder meer over een chique balzaal en een indrukwekkend zwembad. De Italiaan zegt dat hij het bod heeft afgewezen.

Meteen rees de vraag hoe de koning, die vorig jaar zelf bekendmaakte dat zijn vermogen 12,4 miljoen euro bedraagt, die villa dan wel zou kunnen betalen. Het koninklijk paleis reageerde gisteren op de berichten door te verklaren dat er nooit een bod is gedaan op de Toscaanse villa. (sdb)
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 05 aug 2008, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ROFL
Amerikaans lied vergelijkt Leopold II met Hitler en Stalin.

De Amerikaanse componist en zanger Randy Newman scheert in een nummer uit zijn meest recente cd "Harps and Angels" de Belgische koning Leopold II over dezelfde kam als Hitler en Stalin.

In het lied "A few words in defense of our country" zingt hij in niet erg flatterende bewoordingen over de tweede Belgische koning. "Iedereen denkt dat het zo'n groot man was. Maar bij bezat Congo en heeft het verscheurd. Hij nam diamanten. Hij nam zilver. Weet u wat hij hen liet? Malaria", luidt het. (belga)
04/08/08 10u16
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten