Linkruil

Het algemene forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Linkruil

Bericht door mockmoon »

yups,

ik zie dat veel van jullie een eigen music blog/website hebben, ikzelf heb nu mijn website ook in de richting van oldskool geduwd.
als er van jullie zijn die geïnteresseerd zijn in een linkruil (dan vind google je wat makelijker) laat iet weten dan maken we daar werk van!
ik ben zo vrij geweest om dit forum en enkele blogs toe te voegen tot mijn links. (mijn pagerank=3)

ps. tijden deze post werd ik aangevallen door een mug en ligt mijn irish coffee over mijn shoot getver!! :cry:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

'k heb eigenlijk idd liever dat mensen muziekblogs van anderen gewoon via een link promoten. ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.

by the way: kan die balmoral tape van henk van '95 ook niet via megadownload beschikbaar gesteld worden ipv "enkel luisteren"?

cheers.
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

rizzo> schreef:'k heb eigenlijk idd liever dat mensen muziekblogs van anderen gewoon via een link promoten. ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.

by the way: kan die balmoral tape van henk van '95 ook niet via megadownload beschikbaar gesteld worden ipv "enkel luisteren"?

cheers.
die tape werd ingezonden door Zuka. hij vroeg me om hem niet beschikbaar te stellen voor download, maar niets houdt je tegen om het hem zelf te vragen natuurlijk, hij is lid van dit forum :)
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Mijn mixen mag je ook op je blog zwatsen... geen probleem
EDIT: ziet er netjes uit !
Laatst gewijzigd door ThaMan op 05 jul 2008, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

rizzo> schreef: ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.
daar heb ik dan ook meteen voor gemaild om de link eraf te halen, wat na enig aandringen is gebeurd ... ik vind dat ook helemaal niet kunnen

allez ja, ik veronderstel dat we het over dezelfde site hebben (was dan nog van één van de members hier)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 mei 2008, 16:31

Bericht door Retroc »

lemant schreef:
rizzo> schreef: ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.
daar heb ik dan ook meteen voor gemaild om de link eraf te halen, wat na enig aandringen is gebeurd ... ik vind dat ook helemaal niet kunnen

allez ja, ik veronderstel dat we het over dezelfde site hebben (was dan nog van één van de members hier)
Die liveset is idd verwijdert de volgende dag zoals ik gezegd had.
Daarnaast uploaden wij ook bijna dagelijks zelf livesets waar wij tijd en/of geld hebben moetten insteken die je de volgende dag op bijna elk Belgisch forum ziet.

Gelukkig zijn er nog mensen die livesets insturen via mail (tientallen per dag) en oa. Thaman van hier op het forum. Hier pikken wij dan de livesets uit die ons het meest kwalitatief lijken.
Tussen deze mails steken natuurlijk livesets van andere weblogs en fora waar wij de oorsprong niet van kennen, dus word het moeilijk voor ons om uit te kijken welke we wel mogen posten of niet.
Het is dus een beetje geven en nemen wat we doen.

Wat wij tegenwoordig doen is de link van onze weblog in de download link plaatsen (Bv. Megaupload- file comment)

Anyway mijn excuses als jouw weblog geleden heeft in de tijd dat je link op de onze stond ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:
rizzo> schreef: ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.
daar heb ik dan ook meteen voor gemaild om de link eraf te halen, wat na enig aandringen is gebeurd ... ik vind dat ook helemaal niet kunnen

allez ja, ik veronderstel dat we het over dezelfde site hebben (was dan nog van één van de members hier)
ik kom hier nog dingen te weten, waar/wanneer/wat/hoe? :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Retroc schreef:
lemant schreef:
rizzo> schreef: ben laatst op een site gestuikt waar de links van setjes van de blogs van Steven R en als ik me niet vergis ook die van Lemant zomaar geript zijn zonder hen beider als "bron" te vermelden.
daar heb ik dan ook meteen voor gemaild om de link eraf te halen, wat na enig aandringen is gebeurd ... ik vind dat ook helemaal niet kunnen

allez ja, ik veronderstel dat we het over dezelfde site hebben (was dan nog van één van de members hier)
Die liveset is idd verwijdert de volgende dag zoals ik gezegd had.
Daarnaast uploaden wij ook bijna dagelijks zelf livesets waar wij tijd en/of geld hebben moetten insteken die je de volgende dag op bijna elk Belgisch forum ziet.

Gelukkig zijn er nog mensen die livesets insturen via mail (tientallen per dag) en oa. Thaman van hier op het forum. Hier pikken wij dan de livesets uit die ons het meest kwalitatief lijken.
Tussen deze mails steken natuurlijk livesets van andere weblogs en fora waar wij de oorsprong niet van kennen, dus word het moeilijk voor ons om uit te kijken welke we wel mogen posten of niet.
Het is dus een beetje geven en nemen wat we doen.

Wat wij tegenwoordig doen is de link van onze weblog in de download link plaatsen (Bv. Megaupload- file comment)

Anyway mijn excuses als jouw weblog geleden heeft in de tijd dat je link op de onze stond ;)
Onder geleden lijkt me nogal "zwaar", zoals ik je gezegd heb ben ik echt geen moeilijke mens. Gewoon even informeren of rechtstreeks doorlinken leek me wat properder.
Maar zeg nu niet dat je niet wist waar me te bereiken hé ...

Strakke site heb je trouwens hoor, voor de rest no problemo.
Ik snap wel niet waarom je hier eens geen linkje dropt.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten