Iemand die die zender ook kent
Edit: titel aangepast

Heb daar ook nog gezeten met mijn programma TRIPOMATIC NON STOP op donderdagavond van 19 tot 21u.wooywood schreef:Radio Christal uit Brussel,was zo in de periode rond 1995,zond uit op 106.5 fm
Iemand die die zender ook kent
Het staat me zelfs voor dat er 2 zenders vlak naast elkaar lagen op 87.5 en een andere op 87.9 fmrizzo> schreef:I
Kent er trouwens iemand die piraatzender uit het Brusselse die rond '97 ganser dagen tapes vanuit de Who's Who's en La Rocca uitzond? Ze zaten echt op zo'n rare frequentie (ik denk 87.5 FM en je diende de zoeknaald op de radio dan zelfs n og wat naar links te draaien om écht goeie ontvangst te hebben). Ze zonden gewoon die tapes uit, geen reclame, geen naam van radiostation.
ja anastasiaback to the 90's schreef:denk ook dat da anastasia is.
in de molen waren daar feesjes van.
daar zijn toen redelijk goei namen geweest.
da waren tijden, Anastasia... Dance Into The Future...rizzo> schreef:zeker van Franky?? Ik weet dat jij nog een Goa programma had op Radio Anastasia (van Françis Van Mechelen). Was dat niet op die zender?
club bizar, la rocca, food (gedurende een korte periode), boccaccio (die in Halen niet Destelbergen): deze clubs herinner me ik nog vast en zeker. Het leuke was dat ze werkten met DAT (Digital Audio Tape) voor wie dat nog kent: ze namen in 1 trek 8 uur geluid op van in een club en monteerden daar achteraf hun reclame op. Er waren ook programma's maar niet zo veel.Technolab schreef:iemand een idee uit welke clubs die Anastasia setjes kwamen? Club Bizar al o.a. precies?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten