Brandy (Rêve D'Oh/pure)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Brandy (Rêve D'Oh/pure)

Bericht door varth »

Ik post deze hier omdat ik er eigenlijk niet zo heel veel over weet. Hij was resident in een in de Rêve D'Oh en later op dezelfde locatie toen het Pure noemde. Hij had naar het schijnt een aparte stijl, en draaide vooral housy stuff. Wie heeft er meer info? Wat doet hij de dag van vandaag?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Hij is ook lang resident geweest in de Catacombes (Roeselaere) en had idd een lekkere stijl. Ook op "Chicago-trip" in de Cherry Moon heb ik hem een paar keer weten draaien.

De laatste keer dat ik hem bezig zag was in de Escape, een paar jaar terug.
Waar hij nu uithangt weet ik niet ... in het Gentse heeft hij een tijd geleden een faux-pas gedaan door in de Tijuana een glas over een meisje uit te kappen dat met haar gedans de naalden had doen verspringen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

lemant schreef:in het Gentse heeft hij een tijd geleden een faux-pas gedaan door in de Tijuana een glas over een meisje uit te kappen dat met haar gedans de naalden had doen verspringen.
hij zou beter wat minder snuiven

is ook nog resident geweest in wijlen de Fill Collins Club (weet zeker dat hij rezzie was in FCC Leuven, FCC Antwerpen weet ik niet)

en heeft toch een alom gerespecteerde release gehad op Yellow ("Ritual"), het label van onze goede vriend Bob "laten we de wereld verbeteren met kindergezang en gefluit op een beat" Sinclar (djiezes, het lijkt wel muziek voor een "The United Colors Of Benetton" reclamecampagne)

met Triphase (= Fabrice Lig) heeft hij nog de Belgische clubhit Shy Kid gehad. M'n favoriet blijft echter Vision - Burning Love
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Eén van de betere house djs vond ik, lekker diep en smooth. Denk niet dat hij nog nieuw materiaal koopt ...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Was nogal naar de arrogante kant, maar zeker een goed dj en producer. Organiseerde een jaar of zo terug met nieuwjaar een fuif (Beats Of Love, titel is tegenwoordig precies populair) in Mons Expo. Denk dat men hier een mix ging spelen van 80's synthpop / wave / new beat tot en met de huidige house releases.

Sindsdien niet zoveel meer van gehoord.

Rêve D'O was gelegen in Wallonië (denk eerst ergens in buurt van Doornik). De exacte eerste locatie kan ik me niet meer herinneren. Nadien zijn ze verhuisd naar Barry in het huidige gebouw van Le Zoo (die grote silo). Dit was opnieuw succesvol, totdat men Brandy ontsloeg als dj en artistiek directeur (regelmatig internationale topdj's uit vooral US & UK housescene zoals Paul Johnson, Josh Wink,...).
Sindsdien is het stijl bergaf gegaan en in enkele maanden tijd was het afgelopen met Rêve D'O / Pure.

Op vrijdag was het daar house / deep house / ... met o.a. Brandy, Kalky, Clementine en Dave Lambert (die zich toen onsterfelijk heeft gemaakt in Wallonië, heeft in die regio nog steeds een enorme fanbase!!!). Zaterdag was dan disco, R&B,... met andere dj's.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast