Duitse Spam

Alles in verband met internet
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Duitse Spam

Bericht door quincy »

Alsof het nog niet erg genoeg is dat Duitsland ons tegenwoordig overstelpt met een heleboel vervelende muziek ondervind ik de laatste maanden alsmaar meer en meer spam mail dat bijna voor 90% uit Duitsland afkomstig is :thumbdown:

Spam voor bureau stoelen, design verlichting, tuinverlichting, audi apparatuur, schoonmaak toestellen, enzovoort ...

Ook al heb ik een redelijk goeie spamfilter toch krijg ik nog dagelijks 100 tot 150 van dergelijke berichten in mijn inbox ... heel irritant.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Man, 100 à 150 is echt wel een pak.

Een greep uit mijn aanbod van de dag:

Be an object of all women's craving
Enchance your sexlife at the lowest prices
10 ancient secrets of perfect intimate life
Make a play dedicated to your hose


Ik heb zo ooit eens een e-flyer gekregen waarvan de background volstond met dergelijke uitspraken... funny.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Re: Duitse Spam

Bericht door Technolab »

quincy schreef:Alsof het nog niet erg genoeg is dat Duitsland ons tegenwoordig overstelpt met een heleboel vervelende muziek ondervind ik de laatste maanden alsmaar meer en meer spam mail dat bijna voor 90% uit Duitsland afkomstig is :thumbdown:

Spam voor bureau stoelen, design verlichting, tuinverlichting, audi apparatuur, schoonmaak toestellen, enzovoort ...

Ook al heb ik een redelijk goeie spamfilter toch krijg ik nog dagelijks 100 tot 150 van dergelijke berichten in mijn inbox ... heel irritant.
op 1nen account van mij krijg ik dagelijks dienen Duitse zever op binnen...
een 10 tal per dag, geen 100den gelukkig ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Da's straf... Ik heb nauwelijks last van spam en dergelijke (nu ja dat is al jaren zo en kreeg er ook gelukkig in België zelden - waar is dat hout?), en krijg hier in Duitsland ook geen Duitse junkmails of zo. Alleen een boel uitnodigingen van foute kunstgaleries, expositieruimtes en tettenbars waarvan ik me ooit dronken op de mailinglist heb ingeschreven...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Heb onlangs de mailbox van mijn op reis zijnde schoonzus eens moeten leegmaken. Dat was toch ook 90% Duitstalige spam. Misschien zijn ze aan een digitale blitzkrieg bezig :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Duitse spam, ni bepaald meer last van dan van andere spam ..

maar men weet blijkbaar dat ik geen horloge meer heb, want men is mij al maanden aan't bestoken met replica watches :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Alé, blij dat ik niet alleen ben :)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik krijg bijna niets van spam. Ik snap niet echt hoe.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

you lucky bitch :mrgreen:

ik vind het raar dat Spam voornamelijk komt uit USA en nu blijkbaar ook Duitsland. Spaanse, Zweedse, Turkse, Afrikaanse, Belgische, (noem maar op) Spam nog nooit geweten. dus moet er toch iets in die mensen hun genen zitten ofzo hé :bounce:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast