Sfeer

Vragen, klachten en suggesties over het forum
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Enterprise schreef:
tomaz schreef:
StevenR_73 schreef:dat Tomaz bv al niet meedoet is raar, tzal toch gen trancey docu worden hopelijk? :)
euhm, niet vekeerd interpreteren hé ;-)

Ik ben niet betrokken bij 't maken van die docu, maar ik ken wel een van de makers. Als ze mij vragen om eraan mee te werken zou 'k dat zonder twijfelen doen.
Wat ik tot nu toe al gezien en gehoord heb ging trouwens over de vroege jaren van de scene: new beat en early techno/house. O.a. Renaat van R&S is al geïnterviewd en ik heb hilarische beelden van een uitreiking van een aantal gouden platen voor de compilaties New Beat Take X gezien.
Bijna de hele Belgische new beat scene in de (denk ik toch) Berchem Palace
Berchem Palace denk ik da er da hier ni veel zullen kennen Tom.........
Dj aldaar was den BENNY van de viertap en later de COBRA in lichtaart :D
"den BP" is hier 500m vandaan, richting Stad, allé ja, waar het was,heb er eens voorgestaan vroeger & that's it, ietske te vroeg nog. :P

ivm die docu, da klinkt al goe ;)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Enterprise schreef:Berchem Palace denk ik da er da hier ni veel zullen kennen Tom.........
Dj aldaar was den BENNY van de viertap en later de COBRA in lichtaart :D
Den Benny zit hier ook opt forum :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Den Berchem Palace haaaa waar zijn de tijden 8)
Vroeger eerst uitgaan in den BP om daarna naar Prestige "in het stad" te vertrekken.
Maar wordt er hier niet van persoon verwisseld?Ik weet dat daar ne zekere Benny draaide (Ben Heyninck geloof ik,kan ook verkeerd geschreven zijn) Hij werkte vroeger in een platenwinkel --Lp Discount--

Hier wordt verteld dat die ook in Cobra zou gedraaid hebben,maar bij mijn weten heeft die daar nooit gedraaid.Wel nen andere Benny,die kwam ik dan ook regelmatig tegen in de (welbekende) platenzaak WIF te Mechelen.Maar dan spreken over een totaal andere persoon?
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

foolish mind schreef:Den Berchem Palace haaaa waar zijn de tijden 8)
Vroeger eerst uitgaan in den BP om daarna naar Prestige "in het stad" te vertrekken.
Maar wordt er hier niet van persoon verwisseld?Ik weet dat daar ne zekere Benny draaide (Ben Heyninck geloof ik,kan ook verkeerd geschreven zijn) Hij werkte vroeger in een platenwinkel --Lp Discount--

Hier wordt verteld dat die ook in Cobra zou gedraaid hebben,maar bij mijn weten heeft die daar nooit gedraaid.Wel nen andere Benny,die kwam ik dan ook regelmatig tegen in de (welbekende) platenzaak WIF te Mechelen.Maar dan spreken over een totaal andere persoon?
Benny van de COBRA kocht inderdaad zijn platen bij WIF records tentijde dat ik daar nog werkte en erna ook. Lang haar met bril en reed met een porsch. Het is hij dat toen in Berchem Palace draaide. Ik heb hem daar trouwens verschillende keren moeten vervangen als hij op vakantie of ziek was.....
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Ok dat weten we dan ook weer,weeral iets opgestoken ;)

Het toeval is dan dat er 2 Benny's in BP hebben gedraaid,wie er daar eerst was hou ik in het midden.
Kan me er wel de zwoele feestjes daar herinneren.Met de lichtinstallatie die op en neer ging met kabels en die grote discobol.Je kon ook duidelijk aan het interieur zien dat het vroeger een cinemazaal was.Met de vestiare op de 1e verdieping.De grote rode gordijnen aan het podium en de 'discobar' vanachter links in de zaal.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

foolish mind schreef:Ok dat weten we dan ook weer,weeral iets opgestoken ;)

Het toeval is dan dat er 2 Benny's in BP hebben gedraaid,wie er daar eerst was hou ik in het midden.
Kan me er wel de zwoele feestjes daar herinneren.Met de lichtinstallatie die op en neer ging met kabels en die grote discobol.Je kon ook duidelijk aan het interieur zien dat het vroeger een cinemazaal was.Met de vestiare op de 1e verdieping.De grote rode gordijnen aan het podium en de 'discobar' vanachter links in de zaal.
Ja zal toevallig zijn, beschrijving klopt als een bus. Ik dacht dat dat nu een expositie gallerie is ........ :?:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Wat is er eigenlijk van de Wilfried van WIF zelf geworden :?:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:Wat is er eigenlijk van de Wilfried van WIF zelf geworden :?:
Zou het ni weten, laatste wat ik gehoord heb is dat hij van zijn vrouw weg is en zijn liefde van zijn leven gevonden heeft :roll:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Benny draaide voor de cobra in de "Cap 3000" ons aller wel gekend denk ik.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

ThaMan schreef:Benny draaide voor de cobra in de "Cap 3000" ons aller wel gekend denk ik.
Mmmm, dan moet ik al héél diep graven want ik heb in de Cap3000 in mijn euheum...jonge jaren alleen den Tony geweten. Die draaide ook in Stringfellows in Zandhoven.
In ieder geval zelfde stijl: breek het kot maar af :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

foolish mind schreef:Den Berchem Palace haaaa waar zijn de tijden 8)
Vroeger eerst uitgaan in den BP om daarna naar Prestige "in het stad" te vertrekken.
Maar wordt er hier niet van persoon verwisseld?Ik weet dat daar ne zekere Benny draaide (Ben Heyninck geloof ik,kan ook verkeerd geschreven zijn) Hij werkte vroeger in een platenwinkel --Lp Discount--

Hier wordt verteld dat die ook in Cobra zou gedraaid hebben,maar bij mijn weten heeft die daar nooit gedraaid.Wel nen andere Benny,die kwam ik dan ook regelmatig tegen in de (welbekende) platenzaak WIF te Mechelen.Maar dan spreken over een totaal andere persoon?
lp discount op de diksmuidelaan, heb ik wat new beat buitengesleurd, en de winkel bestaat nog :P enkel tis ne rare kerel :mrgreen:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

StevenR_73 schreef:
lp discount op de diksmuidelaan, heb ik wat new beat buitengesleurd, en de winkel bestaat nog :P enkel tis ne rare kerel :mrgreen:
De Jef hahahaha , mafiaboy eerste klas.
Dat te weten dat ik daar 10 jaar voor gewerkt heb :roll:
Al een geluk dat het in de vestiging in Mortsel was (bestaat niet meer)

Heb daar mijn meeste 'decadente' platen gekocht, en ja aan de gewone prijs.Want hij kende er wat van om sommige vinylplaten de hoogte in te jagen.Zoals bv. de High Levels series en Bocca series--->1000bfr/stuk :thumbsdown:
De beste koop dat ik daar heb gedaan is Carol - Breakdown aan 89 bfr 8)
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

ThaMan schreef:Benny draaide voor de cobra in de "Cap 3000" ons aller wel gekend denk ik.
Héhé, is just: van 1986 tot 1988 in de Cap gedraaid. Ook in de Rio in Katelijne en den Manhatten in Leuven maar ni in de viertap.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

foolish mind schreef:
StevenR_73 schreef:
lp discount op de diksmuidelaan, heb ik wat new beat buitengesleurd, en de winkel bestaat nog :P enkel tis ne rare kerel :mrgreen:
De Jef hahahaha , mafiaboy eerste klas.
Dat te weten dat ik daar 10 jaar voor gewerkt heb :roll:
Al een geluk dat het in de vestiging in Mortsel was (bestaat niet meer)

Heb daar mijn meeste 'decadente' platen gekocht, en ja aan de gewone prijs.Want hij kende er wat van om sommige vinylplaten de hoogte in te jagen.Zoals bv. de High Levels series en Bocca series--->1000bfr/stuk :thumbsdown:
De beste koop dat ik daar heb gedaan is Carol - Breakdown aan 89 bfr 8)

Die HIGH LEVEL serie da kwam toen van ons (WIF) ben toen nog meegeweest naar london om de booty's op te halen bij louche pakistanen die achter de uren perste.................. Heel veel van geperst geweest :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

die High Levels zijn nu flink wat geld waard, idem voor die Bocca's (kwamen die ook van bij jullie?)

Van die bocca's kom je er af en toe nog 's eentje tegen maar die High Levels zijn zeldzaam
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten