Sfeer

Vragen, klachten en suggesties over het forum
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

djaxxie schreef:
Lady Xsanto schreef:
back to the 90's schreef: ik zou da allemaal achterwege laten,voor dat hier weer discusies ontstaan die niet nodig zijn ;)
zeker nu dat alles terug in orde is.
Ik zeg alleen wat ik gemerkt heb tijdens het lezen.
She's back? :twisted:
??
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Enterprise schreef:
Stanne schreef:
StevenR_73 schreef:KJ:ondanks dat ik het een rare pipo vond, kon ik zen posts wel hebben, al wast maar om te lachen en men frans wat bij te schaven, of om die mens op zen paard te zetten :mrgreen:
Volgens mij was die ons aant uitlachen.....

Zolex......zou wel de max zijn. Mor ik veronderstel dat die mannen soms ook nog iets anders aan de hand hebben. Wie ni trouwens :D

Mor idd. mss links of rechts eens wa reclame maken om nog wa old dirty bastards te lokken.
Ja mannen nu heb ik wat tijd maar vanaf september zal het iets minder zijn, maar zal wel regelmatig wat te vertellen hebben. :mrgreen:
is het geen tijd om een boek te schrijven? :)
aangevuld met cd en dvd ofcourse :bom:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:
Enterprise schreef:
Stanne schreef: Volgens mij was die ons aant uitlachen.....

Zolex......zou wel de max zijn. Mor ik veronderstel dat die mannen soms ook nog iets anders aan de hand hebben. Wie ni trouwens :D

Mor idd. mss links of rechts eens wa reclame maken om nog wa old dirty bastards te lokken.
Ja mannen nu heb ik wat tijd maar vanaf september zal het iets minder zijn, maar zal wel regelmatig wat te vertellen hebben. :mrgreen:
is het geen tijd om een boek te schrijven? :)
aangevuld met cd en dvd ofcourse :bom:
Gezien er met cd/dvd geen geld meer te verdienen valt schrijft iedereen tegenwoordig een boek. Ik zeg dit nu niet om te zeveren ofzo ... maar eigenlijk is het wel bizar, een kleine 10 jaar geleden waren boeken echt afgeschreven, maar tegenwoordig zijn ze weer helemaal in.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

correctie Lemant: iedereen lààt een boek schrijven. Ghostwriter zijn is tegenwoordig weer "in" 8)

En de sfeer is hier inderdaad goed.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

StevenR_73 schreef:
Enterprise schreef:
Stanne schreef: Volgens mij was die ons aant uitlachen.....

Zolex......zou wel de max zijn. Mor ik veronderstel dat die mannen soms ook nog iets anders aan de hand hebben. Wie ni trouwens :D

Mor idd. mss links of rechts eens wa reclame maken om nog wa old dirty bastards te lokken.
Ja mannen nu heb ik wat tijd maar vanaf september zal het iets minder zijn, maar zal wel regelmatig wat te vertellen hebben. :mrgreen:
is het geen tijd om een boek te schrijven? :)
aangevuld met cd en dvd ofcourse :bom:

Heb ik al veel aan gedacht, maar dat hou ik tot ik definitief stop. Dan schrijf ik (met ghostwriter uiteraard) een boek met alle sappige details die ik heb meegemaakt.................. de goei en slechte... en daar zullen er een aantal ni mee kunnen lachen :mrgreen: Mijn flaters zullen er ook instaan :eye:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Was Tomaz niet bezig/aan het meewerken aan een boek? Of een docu ofzo?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

lemant schreef:Was Tomaz niet bezig/aan het meewerken aan een boek? Of een docu ofzo?

Zou kunnen weet het niet 8) Tom hoe zit da just :?:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Er wordt momenteel gewerkt aan een docu over de Belgische scene. Is nog in vroege fase, maar het loopt wel. Maar ik werk daar zelf niet aan mee.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

tomaz schreef:Er wordt momenteel gewerkt aan een docu over de Belgische scene. Is nog in vroege fase, maar het loopt wel. Maar ik werk daar zelf niet aan mee.

als ze het op een manier gaan doen zoals Highteksoul of de Slices die binnenkort uitkomt, graag. Lieft zodat alles en iedereen aan bod komt; van de new beat tot de kak-pseudo-electro van vandaag :mrgreen:

dat Tomaz bv al niet meedoet is raar, tzal toch gen trancey docu worden hopelijk? :)
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

back to the 90's schreef:
djginod schreef:Het zou mooi zijn, als er nog meer dj's zouden komen van vreogahhh.
franky kloeck is hier toch ook member?
jammer dat hij hier zo weinig komt.
diene zegt hier mss weinig, maar leest hier wel vaak mee als ge 't mij vraagt ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Enterprise schreef:Heb ik al veel aan gedacht, maar dat hou ik tot ik definitief stop. Dan schrijf ik (met ghostwriter uiteraard) een boek met alle sappige details die ik heb meegemaakt.................. de goei en slechte... en daar zullen er een aantal ni mee kunnen lachen :mrgreen: Mijn flaters zullen er ook instaan :eye:
Zie dat ge daar tegen alles nog weet hé :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Technolab schreef:
back to the 90's schreef:
djginod schreef:Het zou mooi zijn, als er nog meer dj's zouden komen van vreogahhh.
franky kloeck is hier toch ook member?
jammer dat hij hier zo weinig komt.
diene zegt hier mss weinig, maar leest hier wel vaak mee als ge 't mij vraagt ;)
Spijtig
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

djginod schreef:Het zou mooi zijn, als er nog meer dj's zouden komen van vreogahhh.
Zou ook teken zijn dat "vroeger" nog ni zo slecht was en dat we hier met het forum goed bezig zijn om die herinneringen en de muziek in leven te houden.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

StevenR_73 schreef:dat Tomaz bv al niet meedoet is raar, tzal toch gen trancey docu worden hopelijk? :)
euhm, niet vekeerd interpreteren hé ;-)

Ik ben niet betrokken bij 't maken van die docu, maar ik ken wel een van de makers. Als ze mij vragen om eraan mee te werken zou 'k dat zonder twijfelen doen.
Wat ik tot nu toe al gezien en gehoord heb ging trouwens over de vroege jaren van de scene: new beat en early techno/house. O.a. Renaat van R&S is al geïnterviewd en ik heb hilarische beelden van een uitreiking van een aantal gouden platen voor de compilaties New Beat Take X gezien.
Bijna de hele Belgische new beat scene in de (denk ik toch) Berchem Palace
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

tomaz schreef:
StevenR_73 schreef:dat Tomaz bv al niet meedoet is raar, tzal toch gen trancey docu worden hopelijk? :)
euhm, niet vekeerd interpreteren hé ;-)

Ik ben niet betrokken bij 't maken van die docu, maar ik ken wel een van de makers. Als ze mij vragen om eraan mee te werken zou 'k dat zonder twijfelen doen.
Wat ik tot nu toe al gezien en gehoord heb ging trouwens over de vroege jaren van de scene: new beat en early techno/house. O.a. Renaat van R&S is al geïnterviewd en ik heb hilarische beelden van een uitreiking van een aantal gouden platen voor de compilaties New Beat Take X gezien.
Bijna de hele Belgische new beat scene in de (denk ik toch) Berchem Palace
Berchem Palace denk ik da er da hier ni veel zullen kennen Tom.........
Dj aldaar was den BENNY van de viertap en later de COBRA in lichtaart :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast