The world needs many leaders like this

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

rizzo> schreef:
varth schreef:
quincy schreef: ik zal dan allesinds braafjes mij aanpassen aan hun regels zoals ik mij overal en bij iedereen wat probeer aan te passen.
ik ook, maar we gaan nooit zomaar alles achter ons kunnen laten.
nen Belg past zich overal aan ('k zal hier maar "Belg" zetten en niet "Vlaming" zeker?)

Uiteraard niet vergeten dat we indertijd zelf als kolonist de beest hebben uitgehangen in Congo. We dokken daar nog jaarlijks honderden miljoenen euro's voor onder mom van "steun aan projecten". Als Karel De Gucht dan (terecht) durft zeggen dat het merendeel van die fondsen in de zakken van een bepaald clubje personen verdwijnt dat is het weer moord en brand en een diplomatieke rel van formaat :lol: :lol:
Het Belgische koningshuis was ook niet vies van plunderingen, moorden en slavernij ... en dan proberen ze ons een schuldcomplex op te zadelen!
Ik noch mijn familie & voorouders hebben dan ook niets met Congo te maken gehad.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Leopold_II_van_Belgi%C3%AB

Schattingen van 3 miljoen slachtoffers door het bewind van LeopoldII, dus das wat minder dan de schatting van het aantal jodenslachtoffers onder het Nazi-tijdperk exclusief oorlogen. Jullie begrijpen wel dat als men de vergelijking doortrekt voor de kwestie Leopold II dat het koningshuis er nog goed vanafkomt niet?

Je ziet dat sommigen ook alleen maar willen zien wat ze wensen te zien en de rest in de doofpot steken en het hangt er gewoon van af dat je bij het juiste clubje zit!
Waarom moeten wij voor de uitspattingen van adelijke familie's afdokken, en zij die er dik aan verdiend hebben?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

quincy schreef:Paar huizen verder waar een familie negers wonen staat hij gewoon achteraan op hun koer.
Allez allez Zimbabwe
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

elkewelke schreef: ja en dan ? dat is Iran ! Iran is een dictatuur.....idem bv Saoudi Arabië

daarbij, een geloof verbieden is toch onmogelijk, of een ander geloof opleggen, dat heeft de geschiedenis al meermaals bewezen
1 Noem mij 3 moslimlanden waar er een democratie heerst of waar godsdienstvrijheid onderschreven en gesteund is door de overheid?

2 Noem mij eens een realistisch voorbeeld in de geschiedenis? Wij waren ook niet altijd katholieken, men heeft ons gewoon het christendom opgelegd want eigenlijk waren wij heidenen en hadden we niet 1 god maar meerdere!
Verdrukking van godsdienst leid altijd tot een zuivering!
Ik denk dat als wij vragen om in publieke functies bv ziekenhuizen, gemeenteadministratie om geen hoefddoek te dragen dat dit geen verbod op hun religie is?
Dat de hoofddoek stilaan een teken wordt van martelaarsschap van de "onderdrukking van de Islam" en het zogezegde oprukkende "racisme" van autochtone staat vast.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

elkewelke, ik ben zeker geen racist die ze allemaal over dezelfde kam scheert, integendeel
maar geef toe dat er een REDEN moet zijn waarom er zovelen naar hier komen én blijven, ondanks dat ze zoveel klagen over racisme etc.

komaan, ga jij naar een land verhuizen waar je scheef bekeken wordt? neen, waarom doen zij het dan in godsnaam? anyway, ik zou het ook doen wanneer ik met een bmw kan rijden op mijn 18e, versta me niet verkeerd, het valt enorm duidelijk op dat ze van thuis uit geen frang krijgen (wij kregen zomaar 1000BEF per week, neen?), maar als die mensen dan toch zoveel klagen over racisme, waarom blijven ze dan niet bij hun eigen land? waar is het nationalistisch gevoel naartoe? moeten ze supporteren voor Turkije of voor België?



volgens mij komt de pater familias naar hier voor het vele kindergeld dat ze hier zomaar ontvangen, 8 kinderen die 8 kinderen krijgen... dat wordt al een leuk bedrag

de mater familias die moet mee want die heeft niets te zeggen

en de zoons gaan ook mee want ze krijgen tesamen 1 bmw, en mogen dan met hun andere genoten wat rel schoppen op straat want ja, is er hier nog iets anders te doen in België? ik dacht het niet (werken of unief, ja dag Jan!!)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

als dat geen racistische praat is dan weet ik het ook nie meer. Straf, alle vooroordelen in een post gegoten.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

quincy schreef: en ga ik dan in Iran met mijn kruisje en bijbel in de hand mogen rekenen op een katholieke kerk speciaal opgetrokken voor mij en andere lotgenoten?
die bestaan daar nogthans, je hebt in elk islamitisch land kerken en bisschoppen en heel de bataklan, een van de grootste joodse kolonies staat op Djerba trouwens (ja, een islamitisch land).
Een van de basisregels van de islam is dat je vreemden en reizigers onderdak moet geven. Ga maar eens op reis naar zo'n land (en dan niet met georganiseerde tralala, mor ECHt op reis) en je zult redelijk hard schrikken hoe goed je ontvangen wordt bij iedereen.

Misschien eerst eens wa research doen voor je zo'n dingen verklaart, Q.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Psytox schreef:als dat geen racistische praat is dan weet ik het ook nie meer. Straf, alle vooroordelen in een post gegoten.
nog straffer is misschien dat dit geldig is voor vele inwijkelingen?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Psytox schreef:
quincy schreef: en ga ik dan in Iran met mijn kruisje en bijbel in de hand mogen rekenen op een katholieke kerk speciaal opgetrokken voor mij en andere lotgenoten?
die bestaan daar nogthans, je hebt in elk islamitisch land kerken en bisschoppen en heel de bataklan, een van de grootste joodse kolonies staat op Djerba trouwens (ja, een islamitisch land).
Een van de basisregels van de islam is dat je vreemden en reizigers onderdak moet geven. Ga maar eens op reis naar zo'n land (en dan niet met georganiseerde tralala, mor ECHt op reis) en je zult redelijk hard schrikken hoe goed je ontvangen wordt bij iedereen.

Misschien eerst eens wa research doen voor je zo'n dingen verklaart, Q.
Lol das een goei, heb gezien in Jan Leyers zijn programma hoe welkom die andere godsdiensten ginder wel zijn, de "anders gelovigen" durfden uit vrees voor de camera enkel zeggen hoe fijn ze het ginder wel hebben terwijl het duidelijk was dat ze van een andere mening waren
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

After schreef: komaan, ga jij naar een land verhuizen waar je scheef bekeken wordt? neen, waarom doen zij het dan in godsnaam? anyway, ik zou het ook doen wanneer ik met een bmw kan rijden op mijn 18e, versta me niet verkeerd, het valt enorm duidelijk op dat ze van thuis uit geen frang krijgen (wij kregen zomaar 1000BEF per week, neen?), maar als die mensen dan toch zoveel klagen over racisme, waarom blijven ze dan niet bij hun eigen land? waar is het nationalistisch gevoel naartoe? moeten ze supporteren voor Turkije of voor België?
Eén van de redenen waarom die gasten allemaal met dikke auto's rijden is dat oa de Marokkaanse Bank hier in België een heleboel huizen bezit, die verhuren ze door aan Marokkanen aan (hou u goed vast) 75 tot 100 EUR per maand. De Marokkanen verhuren die huizen dan gewoon door aan normale huurprijzen dus je kan al rekenen hoeveel winst ze daarop pakken zonder iets aan de belastingen te moeten afgeven.

Een feit is: Wij Belgen laten veel te makkelijk met ons voeten spelen.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Psytox zou beter ook eerst wat onderzoek mogen doen :P in the end zullen we allemaal het fijne er van niet weten, maar toch mag iemand mij uitleggen waarom ik na 5jaar werken nog steeds geen auto kan permitteren van 1 miljoen BEF... en zij wel. Werken ze dan harder dan mij? Doen ze nog extra weekendwerk? Verdient een allochtoon meer dan de modale Belg, als een soort van positief racisme? Please explain Psytox! Please!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Eigenlijk is het:
- voor "hen", daar bedoel ik dan in dit geval islamieten mee, is status véél belangrijker dan voor ons. Vandaar mss die BMW's. Voor ons is da hoogmoed voor hen vanzelfsprekend. Waarden waar wij minder belang aan hechten: eer, familie, trouw,..... zijn voor hen heel belangrijk. Zij hechten dan ook minder belang aan dingen waar wij geld in steken en daarmee sparen ze dan weer wat uit.
- die huurhuizen van 100€ zullen geen gouden kranen hebben :D
- hetgeen Psytox zegt is waar: islamieten zijn eigenlijk verplicht om gastvrij te zijn. Ook vreemdelingen "in nood" (da wil zeggen als je bvb nog maar simpel de weg vraagt) moeten verder geholpen worden.

Een ex-collega van mij is Turk. In feite Koerd mor soit, als je hoort hoe ze die mensen in zijn "thuisland" behandelden. Nochtans wonen ze al honderden jaren op hetzelfde land. Ik zie het de Walen en Vlamingen onder mekaar nog zo niet doen.

Een andere ex-collega was Marokkaan en uitgehuwelijkt met een Marokaanse die in Hamburg woonde. Eers hebben ze daar gewoond maar dan zijn ze naar hier verhuisd door omstandigheden (werkgelegenheid, familie). Die heeft ook ni helemaal gekozen om hier te komen wonen maar hij zegt: "het lot (Allah in zijn ogen) beslist daarover en dan maken we er het beste van". Die jongen was wel 1 van de betere techniekers van het bedrijf.

Imo zijn er onder die gasten evenveel crimineel of abuus dan onder ons.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

true, heb nog nooit problemen gehad met allochtonen, integendeel, steeds met blanken :x heb zelf een goede vriend die braziliaan is en ken ook een paar goei turken, maar we spreken hier over een algemeen probleem, niet over die paar uitzonderingen, er mogen nog 60% uitzonderingen zijn :P die 40% die hier zijn zie ik op 15 jaar tijd enorm, euhm, laat ons maar zeggen ... kweken... en zo zien we het allemaal wel denk ik :roll:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Hoelang gaat men deze culturele mix nog forceren en ten koste van wat?
Met brazilianen, italianen en andere immigranten heeft men weinig of geen problemen.
Het zit gewoon in hun opvoeding en religie dat er bij die mensen geen vooruitgang inzit. We kunnen toch weeral geen 500 jaar wachten tot de eerste verlichting want dan zijn we in de minderheid?
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

After schreef:Psytox zou beter ook eerst wat onderzoek mogen doen :P in the end zullen we allemaal het fijne er van niet weten, maar toch mag iemand mij uitleggen waarom ik na 5jaar werken nog steeds geen auto kan permitteren van 1 miljoen BEF... en zij wel. Werken ze dan harder dan mij? Doen ze nog extra weekendwerk? Verdient een allochtoon meer dan de modale Belg, als een soort van positief racisme? Please explain Psytox! Please!
allez zeg, komt es nie af met achterlijke zwans eh... niet elke marokkaan rijdt met een dikke BMW. Ik ken er eentje die aan de lopende band werkt bij Volvo en die gast zijn pree gaat voor praktisch alles wat maar kan aan die auto op. Net zoals bij de Belgen de tuners ook al hun centen in hun auto gestoken word. Tunerbeaters en Marokkanen hebben dus meer gemeen dan ze denken :mrgreen:

Ik kan ook geen iPhone permitteren zu, en 'k verdien goe mijn brood. Maar 'k lig daar nie van wakker en ga er zeker niet jaloers voor worden op iemand die het wel heeft.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

elkewelke schreef: ge doet alsof wij binnenkort in een achtergesteld gebied gaan leven.

..
Dat lijkt me niet ondenkbaar , als ik zie hoe China de volledige wereldmarkt aan het veroveren is, in zowat alles.
De eerste 5 dingen die ik vastneem, zijn bijna allen Made in China.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten