The world needs many leaders like this

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

JDG schreef:
elkewelke schreef: ge doet alsof wij binnenkort in een achtergesteld gebied gaan leven.

..
Dat lijkt me niet ondenkbaar , als ik zie hoe China de volledige wereldmarkt aan het veroveren is, in zowat alles.
De eerste 5 dingen die ik vastneem, zijn bijna allen Made in China.
Da is ook zo. Zeker nu België ga splitsen :D
Wat die BMW's betreft, ik ken Belgen die doppen en die ook een dikke auto hebben.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

After schreef: in the end zullen we allemaal het fijne er van niet weten
in the End draait Mr. C :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

allé Psytox, ge kunt gij u wel een iPhone permitteren, gewoon een maand niet uitgaan en ge hebt er al het geld voor :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef: Wat die BMW's betreft, ik ken Belgen die doppen en die ook een dikke auto hebben.
Ja die rijden hier ook rond, dat is teken dat ons systeem het toelaat
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Psytox schreef:
Ik kan ook geen iPhone permitteren zu, en 'k verdien goe mijn brood. Maar 'k lig daar nie van wakker en ga er zeker niet jaloers voor worden op iemand die het wel heeft.
Voor u is die I phone niet belangrijk, maar we leven jammer genoeg in een maatschappij waar status en materialisme heel belangrijk geworden zijn. Mensen die het minder breed hebben, vallen op sociaal vlak vaak ook uit de boot. Vooral bij de jongeren is dat zo. Ze willen meteen alles: een huis, dure wagen (van de firma), dikke pree, op vakantie kunnen gaan, dure snufjes,... Ze willen er dan wel voor werken, maar niet te veel want de balans werk-vrienden-uitgaan-hobby's moet in evenwicht blijven. Ja zeg, dat is ook niet realistisch. De fout ligt ook wel bij de bedrijven die betalen naar gelang het diploma ipv de ervaring en hetgene een persoon werklijk kan. Als je ziet wat sommige schoolverlaters verdienen zonder dat ze ooit iets bewezen hebben...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

varth schreef:Als je ziet wat sommige schoolverlaters verdienen zonder dat ze ooit iets bewezen hebben...
Ik ben schoolverlater en ik verdien geen bakken geld hoor.

En wat die BMW's betreft; er zijn er genoeg die een lening aangaan voor een dikke wagen maar voor de rest bij de ouders of ergens in een goedkoop pandje wonen.

Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, en tegenwoordig geven velen het uiterlijke vertoon de voorkeur.

Ik ken iemand die ooit eens een weekendje met een A4 cabrio gewonnen had, en die kerel is samen met een snobvriendje toen naar Knokke gereden om daar te gaan paraderen. Hoe zielig is dat niet.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Administrator schreef:
varth schreef:Als je ziet wat sommige schoolverlaters verdienen zonder dat ze ooit iets bewezen hebben...
Ik ben schoolverlater en ik verdien geen bakken geld hoor.

En wat die BMW's betreft; er zijn er genoeg die een lening aangaan voor een dikke wagen maar voor de rest bij de ouders of ergens in een goedkoop pandje wonen.

Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, en tegenwoordig geven velen het uiterlijke vertoon de voorkeur.

Ik ken iemand die ooit eens een weekendje met een A4 cabrio gewonnen had, en die kerel is samen met een snobvriendje toen naar Knokke gereden om daar te gaan paraderen. Hoe zielig is dat niet.
Doet me denken aan wannabees die voor een weekend een auto huren om dan te gaan paraderen in een onnozel halftrendy danscafé (en ja, zo'n dingen gebeuren).
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

varth schreef:
Psytox schreef:
Ik kan ook geen iPhone permitteren zu, en 'k verdien goe mijn brood. Maar 'k lig daar nie van wakker en ga er zeker niet jaloers voor worden op iemand die het wel heeft.
Voor u is die I phone niet belangrijk, maar we leven jammer genoeg in een maatschappij waar status en materialisme heel belangrijk geworden zijn. Mensen die het minder breed hebben, vallen op sociaal vlak vaak ook uit de boot. Vooral bij de jongeren is dat zo. Ze willen meteen alles: een huis, dure wagen (van de firma), dikke pree, op vakantie kunnen gaan, dure snufjes,... Ze willen er dan wel voor werken, maar niet te veel want de balans werk-vrienden-uitgaan-hobby's moet in evenwicht blijven. Ja zeg, dat is ook niet realistisch. De fout ligt ook wel bij de bedrijven die betalen naar gelang het diploma ipv de ervaring en hetgene een persoon werklijk kan. Als je ziet wat sommige schoolverlaters verdienen zonder dat ze ooit iets bewezen hebben...
en je kan natuurlijk altijd van uw vrijheid profiteren om eens NIET mee te lopen met wat de VTM / Carré generatie zegt :mrgreen:
maar ik denk wel dat jij, zoals vele hier, van die vrijheid gebruik maken :P
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

After schreef:allé Psytox, ge kunt gij u wel een iPhone permitteren, gewoon een maand niet uitgaan en ge hebt er al het geld voor :mrgreen:
hmm, geheimpje: sjans dat kozzmozz mij zo gul van guestlists voorziet anders mocht ik serieus wa vaker in m'n kot blijven. :mrgreen: :oops:

En die duitse feesten: zonder mijn tankkaart van mijn werk en het feit dat Allnighters daar een ticket regelt zou dat ook niet pakken.

Enfin, 'k weet waar mijn geld naartoe gaat eh (muziek, muziek en muziek en een label voor muziek). Dus ik klaag daar niet over. 'k Zou da allemaal wel graag hebben, maar 'k mis het niet, en dat uiterlijke status-gedoe is al helemaal niet aan mij besteed. 'k Ben nogthans ne autozot, en 'k huur dus ook wel eens een keer per jaar een auto waar ik dan es mee wil rijden omdat het gewoon iets moois is waar ik van kan genieten. trust me, die auto staat dan geen moment stil zu en zeker niet voor een cafe ofzo :) . Vorig jaar was't ne mini dus stelt u er ook nie te veel bij voor :p
Soit, elk z'n ding zeker.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

After schreef:
en je kan natuurlijk altijd van uw vrijheid profiteren om eens NIET mee te lopen met wat de VTM / Carré generatie zegt :mrgreen:
maar ik denk wel dat jij, zoals vele hier, van die vrijheid gebruik maken :P
ik probeer dat te doen ja. Maar mensen concluderen daar soms uit dat je op bepaalde vlakken niet vooruit wil in het leven, dat je jezelf niet genoeg ontwikkelt en te weinig ambitie hebt. Ik heb geen vaste relatie of duik niet elke week met een andere griet in bed, ik ga niet 2-3 keer per jaar op vakantie, koop niet echt veel dure kleren, heb geen dure gadgets of auto ect. Maar als dat voor veel van de mensen rondom u de norm is, dan is het niet altijd even makkelijk om u daar niet door te laten beïnvloeden.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

wijze woorden. Agree.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten