1 ik vind dat iedereen het recht heeft om zijn godsdienst te beleven.....willen ze een moskee dan krijgen ze er een....zoals van mij de katholieken, protestanten hun kerken hebben en de joden hun synagoges (hoe belachelijk ik geloof ook vind)
vragen om zijn godsdienst te beleven staat voor mij niet gelijk aan het niet aanpassen aan "onze cultuur en wetten"
waar ze idd niet mee moeten afkomen is zelf schapen willen slachten voor hun godsdienst , dat moeten ze maar doen in een slachthuis
waar ze idd ook niet mee moeten afkomen zijn moorden plegen om de eer van de familie hoog te houden
idem met bv besnijdenissen
dan overtreden ze wel degelijk onze wetten.....maar wat is er nu mis met het feit dat er iemand dagelijks nr de moskee wat gaat bidden ???
2 ivm die "immigranten" die hier zogenaamd de straten onveilig maken.....daar zitten dacht ik héél veel ECHTE belgen tussen.....die hier geboren zijn....dus daar zit ge al met een heel groot probleem.......het zijn geen immigranten maar Belgen....
3 als ze niet werken dan zijn het profiteurs, werken ze wel dan pakken ze zogezegd onze jobs af....ja seg....
4 om elke keer te herhalen dat de migranten de profiteurs zijn, het begint wat te vervelen......ik zeg 1 ding....er zijn op zijn minst even veel profiteurs bij "blanke" belgen....maar dat is normaal dan ofwa? ik ken er allesinds héél veel.....maar dat zijn nu juist de eersten om over profiterende immigranten te beginnen....dat vind ik pas schandalig
ps als ge in italie katholieke kerken wilt bezoeken dan moet ge eventueel ontblootte schouders ook bedekken....en komt ge er niet in met een te korte rok/short..........dat is dus niet typisch moslim