Franky Jones

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Yeah , Montini op de 2de plaats ......de sfeer was er idd top vroeger!!!

Uitstekende keuze Dr Jones :mrgreen:

Ik weet nog zo goed als : i'm a raver baby begon....iedereen spontaan begon te springen vroeger....zelfde voor lords of afford enz :twisted:

The rave zone zal mij ook altijd bij blijven :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

kent er iemand trouwens de naam van die "I'm a raver baby"-schijf (gebaseerd op Beck's I'm a loser)?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:kent er iemand trouwens de naam van die "I'm a raver baby"-schijf (gebaseerd op Beck's I'm a loser)?
SONS OF ILSA - "Pulsingers Nacht" (I'm A Raver Baby)

URBAN RECORDS 1995


Alsteblief

8)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Zeer fijn trouwens ... en welkom onder de (over)levenden!

Btw anno 2008
Heb je soms een masterplan om de jeugd terug muzikaal wat ruimdenkender te maken, of ga je gewoon voor de fun én voor de mensen die het appreciëren?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Nostalgie90 schreef:Zeer fijn trouwens ... en welkom onder de (over)levenden!

Btw anno 2008
Heb je soms een masterplan om de jeugd terug muzikaal wat ruimdenkender te maken, of ga je gewoon voor de fun én voor de mensen die het appreciëren?
Voor de fun en de liefde natuurlijk !!!

De jeugd ruimdenkender maken ? Kijk voor gasten vanaf 16 jaar zal het altijd harder moeten zijn, de belgische house scene is ontstaan uit de electronic body music (sisters of mercy etc..) en de new beat, dan kwam de bonzai sound, de hardtrance, jump, ghoststyle jumpstyle,hardstyle..... Allemaal stijlen met een hardere beat, dit zal altijd zo blijven.
Naar mate deze kids ouder worden ontdekken ze automatisch de meer kwalitatieve muziek. Je moet rekenen, elke 4 jaar ontstaat er een nieuwe golf jongeren die beginnen uitgaan. Van de 25 jaar dat ik draai is het altijd zo geweest.

:D :P :alien: :mrgreen:
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Wanni schreef:Yeah , Montini op de 2de plaats ......de sfeer was er idd top vroeger!!!

Uitstekende keuze Dr Jones :mrgreen:

Ik weet nog zo goed als : i'm a raver baby begon....iedereen spontaan begon te springen vroeger....zelfde voor lords of afford enz :twisted:

The rave zone zal mij ook altijd bij blijven :mrgreen:
Idd montini waar is de tijd .. 8)

Hoop dat er nog is een reunion komt, want ook bij de her-opening heeft het maar een paar keer écht vol gezeten en jawel bij de retro reunion's!

Heb hier nog pakke setje's van de franky ligge die dagelijks de kalk van de muur hier laten komen :bom:
Montini '
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Echt resoluut voor retro's gaan is ook niet echt ideaal, ik zou liever hebben dat de "sound" van toen terugkomt in nieuwe producties.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Administrator schreef:Echt resoluut voor retro's gaan is ook niet echt ideaal, ik zou liever hebben dat de "sound" van toen terugkomt in nieuwe producties.
Versta me goed, ik ga niet alleen voor de retro sound, het nieuwe werk komt ook aan bod hoor. Dat heeft zelfs de prioriteit !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

Heb hier nog pakke setje's van de franky ligge die dagelijks de kalk van de muur hier laten komen :bom:[/quote]


Dus letterlijk : Franky is Bringing the House down ! :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

en is het uw bedoeling om terug ergens resident te worden of gaade gewoon de feesjes af ?
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Bericht door dewitte »

Enterprise schreef:Dus letterlijk : Franky is Bringing the House down ! :mrgreen:
Indeed 8)

Misschien nog is een vraag'ske .. :P
Welke dj's vond ge persoonlijk de betere om mee samen te draaien ?
Montini '
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

back to the 90's schreef:en is het uw bedoeling om terug ergens resident te worden of gaade gewoon de feesjes af ?
Resident worden dat weet ik zo niet, wil mijn ding kunnen doen. Van dat aanpassen heb ik mijn buik vol. Misschien wel een maandelijkse residentie, zijn enkele gesprekken op gang hiervoor. Hoor je later nog wel. :D
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

dewitte schreef:
Enterprise schreef:Dus letterlijk : Franky is Bringing the House down ! :mrgreen:
Indeed 8)

Misschien nog is een vraag'ske .. :P
Welke dj's vond ge persoonlijk de betere om mee samen te draaien ?
Frank Zolex, Marko, PhiPhi, Peter Novak (rest in peace), Deg, Ghost, Tomaz,
T-Quest, Yves Deruyter (beginperiode Cherrymoon en Globe), Tofke,.....

Mijn back 2 backs met Marko en Zolex waren / zijn wel legendarisch.... :eye:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

dewitte schreef:
Enterprise schreef:Dus letterlijk : Franky is Bringing the House down ! :mrgreen:
Indeed 8)

Misschien nog is een vraag'ske .. :P
Welke dj's vond ge persoonlijk de betere om mee samen te draaien ?
Op internationaal vlak was dat : Sven Vath, Carl Cox, Laurent Garnier, Richie Hawtin, Josh Wink, Pascal Feos, Robert Armani, Miss Djax, ...... :P
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

heb gehoord van zolex de vrijdag da je op zijn feestje zal spelen in cherrymoon de 12 ste juli.kijk er al naar uit
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten