The White House

Het forum van de andere legendarische clubs
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de laatse foto ging ik herkennen,de andere :oops:
puree

Bericht door puree »

precies nog geen haar veranderd daar ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik dacht toch da da gebouw veel kleiner was aan de buitenkant
binnenin was de white house toch vree klein?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:ik dacht toch da da gebouw veel kleiner was aan de buitenkant
binnenin was de white house toch vree klein?
Ik ben er binnen nooit geweest maar genoeg gepasseerd en 't is zoals Puree zegt...buiten gene zak veranderd.
puree

Bericht door puree »

bwah zo heel klein was dat nu ook weer niet. Het geleek eigenlijk heel sterk op den axiome, alleen dat de dj-booth in het verlengde zat van den bar, dus om in Axiome termen te blijven : als ge binnenkomt en de bar is rechts, dan was de dj-booth juist om de hoek (waar die deur was om naar buiten te gaan).
Bij het binnenkomen in de WH had je eerst allemaal zeteljes aan de linkerkant (bar was rechts) en daarachter de dansvloer
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

juist ja,da van die dj booth herinner ik me nog...da van die zetels niets meer :oops: ik ben er ook maar ne keer of 4 geweest
keskondisco

Bericht door keskondisco »

puree schreef:bwah zo heel klein was dat nu ook weer niet. Het geleek eigenlijk heel sterk op den axiome, alleen dat de dj-booth in het verlengde zat van den bar, dus om in Axiome termen te blijven : als ge binnenkomt en de bar is rechts, dan was de dj-booth juist om de hoek (waar die deur was om naar buiten te gaan).
Bij het binnenkomen in de WH had je eerst allemaal zeteljes aan de linkerkant (bar was rechts) en daarachter de dansvloer
Even groot als Axiome???
Ne maat van mij die geweest is met de opening van Viper zei dat ge het qua capaciteit/groote kunt vergelijken mee de Kings.
Axiome was toch groter eh!
puree

Bericht door puree »

keskondisco schreef:
puree schreef:.
Axiome was toch groter eh!
enkele vierkante meter ja. Maar who cares : twas toch om te flippen da we daar zaten, dus van meters wist ik toen niet veel meer af :wink:
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Ahaa eindelijk topic gevonden. Iemand nog nieuws, is White House nu weer een parenclub of niet?

Heb via via een tapeke kunnen rippen uit 96 van dj Nordin, maar dacht eerst dat fake was omdat de vroegere 007 in Affligem ook zo heette en ook een dj Nordin draaide. Is dat dan eigelijk dezelfde of compleet anders.
Zal setje volgende week eens online zetten...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

Cheese schreef:Ahaa eindelijk topic gevonden. Iemand nog nieuws, is White House nu weer een parenclub of niet?

Heb via via een tapeke kunnen rippen uit 96 van dj Nordin, maar dacht eerst dat fake was omdat de vroegere 007 in Affligem ook zo heette en ook een dj Nordin draaide. Is dat dan eigelijk dezelfde of compleet anders.
Zal setje volgende week eens online zetten...
In Affligem was er tot verleden jaar of zo ook een White House, op een kilometerjte van de Extreme (RIP). Of het iets met de andere WH te maken had weet ik niet, maar intussen noemt dat daar alweer anders: Evizza.
Die dancing is al redelijk veel van naam/uitbater veranderd. Heette lange tijd Starlight, daarna La Plage, Pacha, 007, nog eens Starlight, White House en nu dus Evizza. Misschien ben ik er wel nog ene vergeten.
Maar zoals ik al zei: 'k weet ook niet of het iets met deze White Hosue te maken heeft.
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

T W H

Bericht door ProgressNation »

brainbug schreef:
Cheese schreef:Ahaa eindelijk topic gevonden. Iemand nog nieuws, is White House nu weer een parenclub of niet?

Heb via via een tapeke kunnen rippen uit 96 van dj Nordin, maar dacht eerst dat fake was omdat de vroegere 007 in Affligem ook zo heette en ook een dj Nordin draaide. Is dat dan eigelijk dezelfde of compleet anders.
Zal setje volgende week eens online zetten...
In Affligem was er tot verleden jaar of zo ook een White House, op een kilometerjte van de Extreme (RIP). Of het iets met de andere WH te maken had weet ik niet, maar intussen noemt dat daar alweer anders: Evizza.
Die dancing is al redelijk veel van naam/uitbater veranderd. Heette lange tijd Starlight, daarna La Plage, Pacha, 007, nog eens Starlight, White House en nu dus Evizza. Misschien ben ik er wel nog ene vergeten.
Maar zoals ik al zei: 'k weet ook niet of het iets met deze White Hosue te maken heeft.
Neenee, heeft totaal niets met de original white house in lokeren te maken.

Evizza ... ze hebben al veel van hun beloftes waargemaakt moet ik zeggen :lol: Zit nog altijd op die internationale toppers zoals Matthew Dekay en Eric Prydz te wachten die ze ons beloofde hadden.

Op één van hun eerste flyers stonden zelfs namen als Olivier Abeloos en Mike Thompson. Maar is nu precies geen sprake meer van ...

Zag onlangs "DJ Dave In Concert" staan. Goe bezig :cry: (die van Bokkestory,...) :oops:
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

Bokkestory in Oordegem :D
Mja voor internationale toppers denk ik dat Evizza vooral ook qua capaciteit wat klein zal uitvallen :?
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Ge moet het evizza-topic op D4M eens checken... 't Is daar in orde :D
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Heb nog een tape liggen van Nordin in White House. Vind het nog altijd een van de beste die ik heb. Jammer genoeg slecht kwaliteit want is copy van een copy van een copy van....

Het begint met een stemmeke dat zegt:
No matter where you go I will find you
If it takes a long long time...
en zo voorts. Als iemand dit herkent. Please tell me...zoek het al super lang

En er staan nog een pak andere parelkes op ze:
Banderas: this is your life.
Charlie dore: Time goes by
Billy Ray Martin: Your loving arms
Blue Pearl: Naked in the rain
...
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 apr 2007, 13:25
Locatie: Lochristi

Bericht door mArAdonA »

Na White House is dat idd parenclub geweest...

Dan heel lang gesloten geweest, even The Viper Club geweest ( speeltje van JP ) maar ook gesloten...
EN nu is dat Club Two !

www.clubtwo.be

GrtzZz...

8)
Of Course Pacman didn't influence us as kids;
If he did, we would be running around in darkened rooms, poppin' pills and listening to repetitive music.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten