The White House

Het forum van de andere legendarische clubs
Millwall

Bericht door Millwall »

Maat van mij is onlangs naar white house geweest. Nordin draaide toen, schijnt dat ginder wel wijs is.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

diene white house met nordin is wel nen anderen zenne :)
Josjie

Bericht door Josjie »

Allé fille... moet u niet schamen weet wel
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja , geeft niet hoor ! we hebben het over den diene in Lokeren, maar in affligem er er ook een club die zo heet, ben er vandaag nog gepaseerd !!!
Richman

Bericht door Richman »

Hebben ze eigenlijk zelf geen inspiritie om een goede naam te bedenken en te teren op de bekendheid van vroeger, ok commercieel gezien is het wel een goede zet zo'n naam te gebruiken maar komkomkom laat die legendes maet rust!!!
Laatst gewijzigd door Richman op 27 nov 2004, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
007

Bericht door 007 »

Josjie schreef:is idd parenclub geweest. parenclub is gesloten en de white house is terug open gegaan als discotheek. Momenteel dus terug geopend, ma ge hoort er nooit iets van...
nu is dat den dimange geworden he, gaat open om 06uur tot 14uur in de middag en zit er bere vol :lol: :lol: :wink:
Liberty

Bericht door Liberty »

Als je het hebt op Le Dimanche dan ben je wel serieus mis. Le Dimanche was vroeger Bobbie's Club en de openingsuren zijn van 5 u tot 14 u. Hele goeie afterclub :) En Le Dimanche ligt een eind verder op die baan waar The White House was. Volgens mij is er nu niets meer waar The White House was. Zal er morgenochtend eens op letten als ik daar passeer.

Greetz
Josjie

Bericht door Josjie »

Idd kluteverkeerd... Le dimanche en the white house liggen toch wel een aantal km uit elkaar. Vorig jaar is de white house terug open gegaan als discotheek, maar behalve de opening heb ik er nooit meer iets van gehoord...
Liberty

Bericht door Liberty »

Ik ben er maandagmorgen gepasseert na een namiddagje/avondje/nachtje !Creamm :) maar het was donker en mijn zicht was ook niet al te zuiver meer. Ik zag dat er een plakaat ophing maar kon het bijgod niet lezen. Ik veronderstel dat het niks meer is daar.

Greetz
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Een Creammertje heeft de weg naar hier gevonden ...
Liberty den 27 December komt den deze nog eens naar zen thuisland en dan zal ik zeker men oud vertrouwde keldertje bezoeken..
We zullen er samen dan eentje drinken ....

Greetz from Münich
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer da da klein clubke nie meer open is,toch nog graag eens binnengeweest...wanneer is da gesloten geweest?97?
puree

Bericht door puree »

Op het einde van den Balmo werd er op zondagavond daar verder gefeest. (Ging er toen elke week, na Lagoa). Toen Lagoa op zondag begon af te zwakken (cf. razzia) draaiden daar achtereenvolgens : Kevin, Fred en Nordin. Rond 17u begon Pascal Legrand te draaien in wat elke week steeds zottere setjes waren (in de 10 jaar dak uitga, heb ik dergelijke setjes nooit gehoord : scratchen gelijk zot, platen op de meest onmogelijk manier mixen zodat ze na 2 min opeens in een climax samenkomen, opbouwen dat gene naam meer heeft en spelen met de bassen en de faders ... werkelijk nog straffer dan zijn broer :shock: :shock: ) en om 21u nam Dirk De Witte het over.
Om de 1 of andere reden heeft dienen pipo van nen baas, eerst Pascal aan de deur gezet (pas op, Kevin en Pascal zijn misschien niet de gemakkelijkste gasten ...) en vervolgens Dirk. Ze werden allebei vervangen door een zekere Peter (die later furore zal maken als Peter Novak). Sorry - en kga nu nen hele hoop zever achter mijne kop krijgen - maar Peter trok op de ballen ... Resultaat : geen volk meer en 2 maand later : schluss, finito, RIP. Kpeis dat da begin 1997 moet geweest zijn (maart ?)
Josjie

Bericht door Josjie »

Dien dirk de witte, is da de naam die op de flyers van den balmoral zie staan rond 95?

Jah peter is dan veel verbeterd buiten vroeger hé...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

@ Puree,

hebt ge ons LG'ers zo es geen voorbeeld van een k7 van die Pascal Legrand?
Ge hebt mij in ieder geval doen groen komen van jaloezie mee uwen commentaar :mrgreen:
caratmans

Bericht door caratmans »

keskondisco schreef:@ Puree,

hebt ge ons LG'ers zo es geen voorbeeld van een k7 van die Pascal Legrand?
Ge hebt mij in ieder geval doen groen komen van jaloezie mee uwen commentaar :mrgreen:
Dat was norman bates die dat setje gepost heeft van pascal at oxygene op PG... Temenens vette set :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast