The White House

Het forum van de andere legendarische clubs
Josjie

Bericht door Josjie »

tis die da ik ook heb...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Mss es reposten aub??

PLEASE !!!!!!!! :!:
caratmans

Bericht door caratmans »

keskondisco schreef:Mss es reposten aub??

PLEASE !!!!!!!! :!:
Kbeschik nie over de know how en de webspace op die online te zetten... Maar den josjie zal da wel kunnen fiksen, en anders stuur ik hem u op op cd bij ons volgende trade.
puree

Bericht door puree »

heb 3 sets van Pascal Legrand, waaronder 1 van Bates.
K zal er werk van maken een repost te doen.

Wat er wel moet worden bijgezegd is da den Pascal om de 1 of andere reden NIET zo zot deed op zijn cassetjes. T'is waar da de mixen 200% kloppen als een bus op de tapes en dat het min of meer dezelfde platenkeuze is, maar scratchen komt er helaas niet van. De 2 tapes die ik in de White House van hem gekocht heb, waren niet die van de dag zelf (of de week ervoor). Volgens mij nam hij die tapes gewoon thuis op. Zeer jammer is dat. Ik denk dat hij iemand was die altijd de primeur wenste te houden voor het moment zelf, in de dancing. Zo van : "als ze mij goed vinden, moeten ze maar naar den dancing komen luisteren en niet naar mijn cassettes". Zeer jammer is dat.

Volgens mij is dat 1 van de redenen, waarom hij nooit echt is doorgebroken. Als zijn tapes meer zouden getuige zijn van zijn fenomenale mixcapaciteiten (jongens, ik overdrijf niet. Mijn woord : ik heb zoiets nooit meer meegemaakt) zou hij mss nu nog mixen. Een andere reden is dat als hij de draaitafels overnam, de residents eigenlijk een beetje te kakken werden gezet (sorry mannen, maar voor mij kon zelfs phi phi er niet aan tippen ...), vandaar dat hij niet vaak op het programma werd gezet denk ik ... Heb Pascal later nog eens teruggezien in den Axiome.
Vroeger had hij blijkbaar een platenwinkel in een zijstraat van de Rue Neuve. Volgens de laatste informatie die ik van Kevin heb, houdt hij nu een latino-bar ( :shock: :shock: :lol: ?????) open in Bruparck Brussel.

Dirk De Witte = that's him die op affiche stond van Balmo. Nog zo'n creatieven typ. Ik heb een cassette van in The White House waar hij een bepaalde sample steeds weer en weer gebruikt ... als jullie dat gaan horen, ga je omvallen van verbazing. Ge moet er maar opkomen ... Check the forum, maar momenteel heb ik het heel druk (verhuis e.d.). Als jullie braaf zijn, begin 2005 :lol: :wink:
Heb ook nog info over Dirk. Als het iemand interesseert, ge moet maar replyen, want da bericht hier begint wel heel erg lang te worden, niet ?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Puree, volgens mij gaat gij ons ne schonen nieuwjaarscadeau schenken..
k'voel het aan m'n water :lol:
Succes met de verhuis :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Doe maar op uw gemak heb tijd zat, :P maar wel posten hé!
Josjie

Bericht door Josjie »

moogt van mij een nieuw topic opstarten over dien dirk de witte hé... :-)
denk dat ik niet de enigsten ben die er oe langer hoe nieuwschieriger naar word... btw na gans mijn kot afgezocht te hebben hebbek de cd's van atv gevonden, dus de coverkes zijn sebiet terug te vinden in het atv topic
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Doe gerust verder Puree, laat je vooral niet door ons tegenhouden

8)
Del@y

Bericht door Del@y »

Liberty schreef:Als je het hebt op Le Dimanche dan ben je wel serieus mis. Le Dimanche was vroeger Bobbie's Club en de openingsuren zijn van 5 u tot 14 u. Hele goeie afterclub :) En Le Dimanche ligt een eind verder op die baan waar The White House was. Volgens mij is er nu niets meer waar The White House was. Zal er morgenochtend eens op letten als ik daar passeer.

Greetz
free entrance card bobby's club

Afbeelding
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

joee manne,

al wie nog tapes heeft van white house en wil ruilen, pm me maar. want setjes van white house zijn spijtig genoeg moeilijk te vinden... ik heb van verschillende discotheken lifesets om te sharen.
let me know

greetz
keskondisco

Bericht door keskondisco »

de_mathie schreef:joee manne,

al wie nog tapes heeft van white house en wil ruilen, pm me maar. want setjes van white house zijn spijtig genoeg moeilijk te vinden... ik heb van verschillende discotheken lifesets om te sharen.
let me know

greetz
Ik heb er wel een tiental...wat heb jij zo allemaal?
Wel tapes ruilen hé!!
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 sep 2005, 16:55

Bericht door de_mathie »

keskondisco schreef:
de_mathie schreef:joee manne,

al wie nog tapes heeft van white house en wil ruilen, pm me maar. want setjes van white house zijn spijtig genoeg moeilijk te vinden... ik heb van verschillende discotheken lifesets om te sharen.
let me know

greetz
Ik heb er wel een tiental...wat heb jij zo allemaal?
Wel tapes ruilen hé!!
euhm, home made afterclub sounds, baccardi's, barabar, boccacio, carat,... wete, ik zal tege straks of morgen is een lijst make van wat ik heb, das makkelijker..
en natuurlijk ruilen ;)

nog rap een vraagske, hoe moet ge zelf tapes rippen? allé, welk kabeltje en welke software hebde daar voor nodig? want ik heb hope lifesets al op pc staan. maar kheb ook nog ne hele hoop casette ligge...


greetz
ALWAYS REMEMBER THE MUSIC!!!!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik ga der de komende weken toch es moeten heengaan...I'm dying of curiousity :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten