New sets Danny Howells, Phi Phi, Georges @ Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

gisteren ook twee setjes van phi-phi in extreme gevonden, ga ze proberen op te nemen deze week. Zijn beruchte "At the villa" plaat zit er ook in. Volgens de overlevering tussen volkstammen: een plaat die vervormd was in de brand in ATV en die hij toch bleef draaien. Of het waar is weet ik nie, mor hij speelt alleszins die plaat wel 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Psytox schreef:gisteren ook twee setjes van phi-phi in extreme gevonden, ga ze proberen op te nemen deze week. Zijn beruchte "At the villa" plaat zit er ook in. Volgens de overlevering tussen volkstammen: een plaat die vervormd was in de brand in ATV en die hij toch bleef draaien. Of het waar is weet ik nie, mor hij speelt alleszins die plaat wel 8)
we zijn benieuwd :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

quincy schreef:Moest je nog setjes hebben van die periode, altijd welkom :D
komt in orde ;-)
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Trab schreef:
quincy schreef:Gisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne.
Hehe, dit setje komt eigenlijk van mij. Heb ik nog geript voor legendaryclubs hier. Maar geen probleem hoor ;-)

Trouwens, dit was mijn beste tapeke van extreme! Het was toen kerstavond en de set is tegen negen uur s'morgens opgenomen :twisted:
en dit was de flyer van die nacht :P

Afbeelding
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Bericht door Tijne »

Trab schreef:
quincy schreef:Gisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne.
Hehe, dit setje komt eigenlijk van mij. Heb ik nog geript voor legendaryclubs hier. Maar geen probleem hoor ;-)

Trouwens, dit was mijn beste tapeke van extreme! Het was toen kerstavond en de set is tegen negen uur s'morgens opgenomen :twisted:
hehe, kan goe zijn man, alvast bedankt (moest ik je toen niet bedankt hebben), ik haal men setjes beetje van overal en hoogst wss zal het dus van hier kome en zo is het dus bij quincy terechtgekome :mrgreen:
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

elkewelke schreef:en dit was de flyer van die nacht :P

Afbeelding
Zalig! Zoals op de flyer staat, was het toen ook coca-cola night. Heel de avond gratis cola, waardoor ik geld over had om deze tape te kopen. Ik had zelfs nog genoeg om mijn deel van de taxirit terug naar Mechelen te betalen. Als 18 jarigen beschikten wij nog niet over een auto. Dank u coca-cola :P
Laatst gewijzigd door Trab op 25 jun 2008, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Afbeelding

Van deze avond heb ik ook een tape!! Heerlijk avondje toen :twisted: :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

toch handig hé zo een extreme website :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Quincy, er zit in cadeautje in je berichtenbox :P
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

thanks man :D
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

en tis een vet setje, bangelijk :afro:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Sinds vandaag staan er weer een heleboel nieuwe Extreme flyers (weekend flyers sectie) online op de website + de Extreme krant die verschenen is naar aan leiding van hun 3 jarig bestaan 8)

www.extremeonmondays.be


Afbeelding

Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

BOM setje van Franky Jones online op de ExtremeonMondays.be website (Music sectie)

Degene die al toegang hebben weten wat te doen, de andere sturen mij ofwel een PM met hun e-mail adres of een e-mailtje via de website (Music sectie)

http://www.extremeonmondays.be

Franky Jones @ Extreme 31.12.2000 8)
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

es direct gaan halen sie
mercikes alvast he ;) :D 8)
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Extreme - Telefacts / Jambers - Uitgaansleven vlaanderen ...

Bericht door BelRom »

Hallo Extreme'rs,

Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Nu ben ik hopeloos op zoek naar die opname van die avond ...
Tijdens die opname werd er ook net mijn lievelingsliedje afgespeeld die ik al vele jaren aan't zoeken ben ...
Het is een echt zweefliedje met goeie beat en vrouwelijke "gekreunachtige" stemmen (al klinkt dit zo raar gezegd zijnde) ...
Heeft iemand enig idee of het via Jambers / Telefacts was & de cruciale vragen : wanneer ongeveer uitgezonden en/of nog beter => namen die me kunnen helpen bij het zoeken van dat ene vinylplaatje ...
Enig idee, mail gerust in dit topic of bel_rom @ hotmail dot com

Thx !!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast